detailpage.leasing.tip.text
Dodge CoronetSuper Bee Tribute
€ 47 500,-5
Pas d'information
A discuter
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
California Dream
California Dream
Kilométrage
40 000 km
Transmission
Boîte automatique
Année
03/1970
Carburant
Essence
Puissance
330 kW (449 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 40 000 km
- Année
- 03/1970
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 330 kW (449 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 7 200 cm³
- Vitesses
- 3
- Cylindres
- 8
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Orange
- Couleur originale
- Burnt Orange
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Blanc
- Intérieur
- Cuir
Description
NL Beschrijving onderaan!
Styling changes applied to the 1970 Coronet included a new distinctive grille and revised rear lights. This specific example came from the factory in the Coronet 440 trim level.
Restored some time ago, the car is still in very good condition. The car was repainted in its original color scheme Burnt Orange during the restoration and still presents very well. The car is not an original Super Bee but received all the correct parts of one. The Vinyl top is redone as well and is in excellent condition with no damages or fading. Newer Weld Racing wheels were installed with big 295/50 tires to give it that typical Muscle Car look. Rust repairs were performed during the restoration and a new trunk pan was installed as well as lower door panels.
The interior is also in very good condition. Originally the car came with a full burnt orange interior. However, the previous owner replaced the door cards and seat covers to white. The original parts are still in excellent condition and come with the car. The original steering wheel has been replaced with a Grant steering wheel. All gauges work as they should and additional gauges for Oil pressure, Coolant temperature and a Volt meter were installed.
Mechanically the car is in very good condition as well. The original 383 2-barrel has been replaced by a mighty 440ci high performance engine with tons of performance parts such as a Proform Drag Racing carb, Holley Street Dominator intake and MSD ignition. To keep all cool, a big aluminum radiator was installed and a transmission cooler. The Transmission was also rebuilt during the restoration. The power steering works great with no play and the power brakes were upgraded to Wilwood brakes in the front.
Overall this is a very clean Coronet with lots of performance, ready to be enjoyed by its next owner!
-----------
Stylingwijzigingen die werden toegepast op de Coronet van 1970 omvatten een nieuwe kenmerkende grille en aangepaste achterlichten. Dit specifieke exemplaar kwam van de fabriek in het Coronet 440-uitrustingniveau.
De auto is enige tijd geleden gerestaureerd, maar nog steeds in zeer goede staat. Tijdens de restauratie werd de auto herspoten in zijn originele kleur Burnt Orange en de lak ziet er nog steeds zeer goed uit. De auto is geen originele Super Bee, maar heeft alle juiste onderdelen gekregen. Het vinyl dak is ook vernieuwd en verkeert in uitstekende staat zonder schade of verkleuring. Er zijn nieuwere Weld Racing-wielen geïnstalleerd met brede 295/50-banden om die typische Muscle Car-look te geven. Roestreparaties werden uitgevoerd tijdens de restauratie en er werd een nieuwe koffervloer geïnstalleerd, evenals nieuwe onderste deurpanelen.
Het interieur is ook in zeer goede staat. Oorspronkelijk kwam de auto met een volledig Burnt Orange interieur. De vorige eigenaar heeft echter de deurpanelen en stoelhoezen vervangen door witte. De originele onderdelen verkeren nog steeds in uitstekende staat en worden meegeleverd met de auto. Het originele stuurwiel is vervangen door een Grant-stuurwiel. Alle meters werken zoals ze zouden moeten en extra meters voor oliedruk, koelvloeistoftemperatuur en een voltmeter zijn geïnstalleerd.
Mechanisch verkeert de auto ook in zeer goede staat. De originele 383 2-barrel is vervangen door een krachtige 440ci high-performance motor met veel performance onderdelen zoals een Proform Drag Racing carburateur, Holley Street Dominator inlaat en MSD-ontsteking. Om alles koel te houden, werd een grote aluminium radiator geïnstalleerd en een transmissiekoeler. De transmissie werd ook gereviseerd tijdens de restauratie. De stuurbekrachtiging werkt uitstekend zonder speling en de rembekrachtiging werd geüpgraded naar Wilwood-remmen aan de voorkant.
Kortom, dit is een zeer schone Coronet met veel performance, klaar om te worden genoten door zijn volgende eigenaar!
Styling changes applied to the 1970 Coronet included a new distinctive grille and revised rear lights. This specific example came from the factory in the Coronet 440 trim level.
Restored some time ago, the car is still in very good condition. The car was repainted in its original color scheme Burnt Orange during the restoration and still presents very well. The car is not an original Super Bee but received all the correct parts of one. The Vinyl top is redone as well and is in excellent condition with no damages or fading. Newer Weld Racing wheels were installed with big 295/50 tires to give it that typical Muscle Car look. Rust repairs were performed during the restoration and a new trunk pan was installed as well as lower door panels.
The interior is also in very good condition. Originally the car came with a full burnt orange interior. However, the previous owner replaced the door cards and seat covers to white. The original parts are still in excellent condition and come with the car. The original steering wheel has been replaced with a Grant steering wheel. All gauges work as they should and additional gauges for Oil pressure, Coolant temperature and a Volt meter were installed.
Mechanically the car is in very good condition as well. The original 383 2-barrel has been replaced by a mighty 440ci high performance engine with tons of performance parts such as a Proform Drag Racing carb, Holley Street Dominator intake and MSD ignition. To keep all cool, a big aluminum radiator was installed and a transmission cooler. The Transmission was also rebuilt during the restoration. The power steering works great with no play and the power brakes were upgraded to Wilwood brakes in the front.
Overall this is a very clean Coronet with lots of performance, ready to be enjoyed by its next owner!
-----------
Stylingwijzigingen die werden toegepast op de Coronet van 1970 omvatten een nieuwe kenmerkende grille en aangepaste achterlichten. Dit specifieke exemplaar kwam van de fabriek in het Coronet 440-uitrustingniveau.
De auto is enige tijd geleden gerestaureerd, maar nog steeds in zeer goede staat. Tijdens de restauratie werd de auto herspoten in zijn originele kleur Burnt Orange en de lak ziet er nog steeds zeer goed uit. De auto is geen originele Super Bee, maar heeft alle juiste onderdelen gekregen. Het vinyl dak is ook vernieuwd en verkeert in uitstekende staat zonder schade of verkleuring. Er zijn nieuwere Weld Racing-wielen geïnstalleerd met brede 295/50-banden om die typische Muscle Car-look te geven. Roestreparaties werden uitgevoerd tijdens de restauratie en er werd een nieuwe koffervloer geïnstalleerd, evenals nieuwe onderste deurpanelen.
Het interieur is ook in zeer goede staat. Oorspronkelijk kwam de auto met een volledig Burnt Orange interieur. De vorige eigenaar heeft echter de deurpanelen en stoelhoezen vervangen door witte. De originele onderdelen verkeren nog steeds in uitstekende staat en worden meegeleverd met de auto. Het originele stuurwiel is vervangen door een Grant-stuurwiel. Alle meters werken zoals ze zouden moeten en extra meters voor oliedruk, koelvloeistoftemperatuur en een voltmeter zijn geïnstalleerd.
Mechanisch verkeert de auto ook in zeer goede staat. De originele 383 2-barrel is vervangen door een krachtige 440ci high-performance motor met veel performance onderdelen zoals een Proform Drag Racing carburateur, Holley Street Dominator inlaat en MSD-ontsteking. Om alles koel te houden, werd een grote aluminium radiator geïnstalleerd en een transmissiekoeler. De transmissie werd ook gereviseerd tijdens de restauratie. De stuurbekrachtiging werkt uitstekend zonder speling en de rembekrachtiging werd geüpgraded naar Wilwood-remmen aan de voorkant.
Kortom, dit is een zeer schone Coronet met veel performance, klaar om te worden genoten door zijn volgende eigenaar!
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
detailpage.leasing.title California Dream
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 1.190,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 15.133,44
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,85
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 315,28
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0776
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0388
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage TOYOTA FINANCIAL SERVICES - Toyota Kreditbank GmbH / Toyota Leasing GmbH, Toyota Allee 5, 50858 Köln
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelInterlocuteur
Thibaut De Decker
Zaakvoerder
Parle: Néerlandais, Anglais, Français
Services
Conseil en ligneAccessibleRéservationLivraisonContrat en ligne
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.