detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
50 100 km
Transmission
-
Année
12/2004
Carburant
Essence
Puissance
92 kW (125 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Supersport
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 50 100 km
- Année
- 12/2004
- Propriétaires préc.
- 1
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 92 kW (125 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Métallisé
Description
Sinds Maart ‘21 ben ik in het bezit van deze 999 uit 2004. Destijds bij Motofit in Veenendaal gekocht en is hier ook altijd in onderhoud geweest. Ik rijd er toch te weinig op, en zit er aan te denken om een auto te kopen.
De motor is net VÓÓR dat ik deze heb gekocht zoals te zien is op de foto’s wat verbouwd. Dit is destijds gebeurd door een oud ducati monteur die de nodige kennis met zich meebracht. Alles is dit professioneel gedaan en absoluut niet houtje touwtje. De volgende zaken zijn aangepast:
- Aluminium stuur
- Het stuur zelf is 1,5 cm verhoogd tov origineel.
- Andere koplamp wat past bij deze look.
- Blauw (rechterkant) olie reservoir
- Afgelopen jaar een nieuwe tandwielset incl. ketting
- Afgelopen jaar nieuwe banden (ongeveer 1500km mee gereden)
April ‘22 zijn er Mivv GP einddempers opgekomen. Hiervoor heb ik een custom verloop laten maken van RVS die onder het achterzitje verstopt net zoals de originele demper.
Huidige km stand 50.100
De reden dat de vorige eigenaar deze aanpassingen heeft gedaan is om een wat ‘relaxtere’ en minder ‘buikschuiver’ achtige motor te maken. Aan het rijgedrag heeft de motor absoluut niks geleden en rijd nog steeds fantastisch. Stukje sportiever zelfs vanwege het gewicht!
BELANGRIJK:
Alle originele onderdelen, denk aan:
Kappenset (krasvrij)
Windscherm incl. Koplamp (beide krasvrij)
Olie reservoir
Origineel stuur
Originele einddemper
Etc.
Tijdens de ombouw heeft de vorige eigenaar alles, maar dan ook alles bewaard om de motor evt. weer terug te kunnen bouwen naar origineel.
Ik vind het reuze jammer om de motor weg te doen maar helaas is het nu even niet anders. Ik rijd er te weinig op om er goed van te kunnen genieten.
Mochten er nog vragen zijn hoor ik dat graag!
Tibor Bedo
De motor is net VÓÓR dat ik deze heb gekocht zoals te zien is op de foto’s wat verbouwd. Dit is destijds gebeurd door een oud ducati monteur die de nodige kennis met zich meebracht. Alles is dit professioneel gedaan en absoluut niet houtje touwtje. De volgende zaken zijn aangepast:
- Aluminium stuur
- Het stuur zelf is 1,5 cm verhoogd tov origineel.
- Andere koplamp wat past bij deze look.
- Blauw (rechterkant) olie reservoir
- Afgelopen jaar een nieuwe tandwielset incl. ketting
- Afgelopen jaar nieuwe banden (ongeveer 1500km mee gereden)
April ‘22 zijn er Mivv GP einddempers opgekomen. Hiervoor heb ik een custom verloop laten maken van RVS die onder het achterzitje verstopt net zoals de originele demper.
Huidige km stand 50.100
De reden dat de vorige eigenaar deze aanpassingen heeft gedaan is om een wat ‘relaxtere’ en minder ‘buikschuiver’ achtige motor te maken. Aan het rijgedrag heeft de motor absoluut niks geleden en rijd nog steeds fantastisch. Stukje sportiever zelfs vanwege het gewicht!
BELANGRIJK:
Alle originele onderdelen, denk aan:
Kappenset (krasvrij)
Windscherm incl. Koplamp (beide krasvrij)
Olie reservoir
Origineel stuur
Originele einddemper
Etc.
Tijdens de ombouw heeft de vorige eigenaar alles, maar dan ook alles bewaard om de motor evt. weer terug te kunnen bouwen naar origineel.
Ik vind het reuze jammer om de motor weg te doen maar helaas is het nu even niet anders. Ik rijd er te weinig op om er goed van te kunnen genieten.
Mochten er nog vragen zijn hoor ik dat graag!
Tibor Bedo
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 606,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 37.702,50
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.