detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
37 899 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/2001
Carburant
Essence
Puissance
40 kW (54 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 37 899 km
- Année
- 04/2001
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 40 kW (54 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 600 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 2
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
- Poignées chauffantes
- Sécurité
- LED phare de jour
- Phares au LED
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
Description
Te koop aangeboden!
Een zeer mooie Ducati Monster 600 uit 2001, na de mid-life update destijds. Hierdoor dus uitgerust met de dubbele klokken.
De motor kan worden uitgerust met een 25 kW reductiekit en start en loopt hiermee nog steeds perfect. De vermogensuitdraai van de geïnstalleerde reductiekit is aanwezig. Hij is hierom dus zeer geschikt voor het A2 rijbewijs!
Afgelopen periode is er behoorlijk wat onderhoud aan de motor uitgevoerd, waaronder:
- Kettingset vervangen
- Bougies vervangen
- Distibutieriemen vervangen
- Voorvorkkeringen vervangen
- Olie + filter vervangen
- Achterband vervangen (Pirelli Angel ST)
- Klepspeling gemeten
- DB-killers geïnstalleerd
Verder is de motor voorzien van handvatverwarming, ideaal voor de Nederlandse koude en regenachtige dagen. Ook is de motor door de vorige eigenaar helemaal overgespoten in deze prachtige diepe kersenrode kleur.
Zonder de reductiekit maakt deze motor 40 kW en kan dus mooi meegroeien met je eigen rijbewijs! De reden van verkoop is de aanschaf van een andere motor waardoor ik te weinig tijd overhoudt om op de Monster te rijden, en vind het zonde om de motor in de schuur te laten verstoffen.
De motor is te bezichtigen in omgeving Delft!
Bij interesse graag contact opnemen.
Groeten,
Marijn
Een zeer mooie Ducati Monster 600 uit 2001, na de mid-life update destijds. Hierdoor dus uitgerust met de dubbele klokken.
De motor kan worden uitgerust met een 25 kW reductiekit en start en loopt hiermee nog steeds perfect. De vermogensuitdraai van de geïnstalleerde reductiekit is aanwezig. Hij is hierom dus zeer geschikt voor het A2 rijbewijs!
Afgelopen periode is er behoorlijk wat onderhoud aan de motor uitgevoerd, waaronder:
- Kettingset vervangen
- Bougies vervangen
- Distibutieriemen vervangen
- Voorvorkkeringen vervangen
- Olie + filter vervangen
- Achterband vervangen (Pirelli Angel ST)
- Klepspeling gemeten
- DB-killers geïnstalleerd
Verder is de motor voorzien van handvatverwarming, ideaal voor de Nederlandse koude en regenachtige dagen. Ook is de motor door de vorige eigenaar helemaal overgespoten in deze prachtige diepe kersenrode kleur.
Zonder de reductiekit maakt deze motor 40 kW en kan dus mooi meegroeien met je eigen rijbewijs! De reden van verkoop is de aanschaf van een andere motor waardoor ik te weinig tijd overhoudt om op de Monster te rijden, en vind het zonde om de motor in de schuur te laten verstoffen.
De motor is te bezichtigen in omgeving Delft!
Bij interesse graag contact opnemen.
Groeten,
Marijn
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 308,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 12.719,40
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.