detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
35 500 km
Transmission
-
Année
05/2004
Carburant
Essence
Puissance
35 kW (48 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 35 500 km
- Année
- 05/2004
- Dernier contrôle technique
- 03/2023
- Récent changement de la courroie de distribution
- 03/2023
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 35 kW (48 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Pare-brise
- Sécurité
- Anti-démarrage
- Autres
- Suspension sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Type de peinture
- Autres
Description
Hierbij bied ik mijn Ducati Monster 620 IE Black Edition aan.
Een ideale motor voor beginnende A2 rijders die wel het koppel en brute geluid van een twee cilinder blok willen. Middels een mechanische begrenzer op de gasinput is het mogelijk de motor tot 25 kw begrenzen. Zo staat de motor ook op kenteken. De gemonteerde Mivv uitlaten (met EU certificaat) zorgen voor een iconisch geluid dat zelfs in Italië de hoofden doet draaien.
De motor gaat weg omdat ik na 4 jaar bezit toe ben aan een volgende stap.
De teller staat momenteel op 35500, let wel dat dit nog langzaam oploopt omdat ik er af en toe nog mee rij. In 2023 heeft de motor nog groot onderhoud genoten bij Ducati specialist Verduyn. Hierbij zijn o.a. de de riemen vervangen en sensoren vernieuwd. Ook heb ik bij aanschaf van de motor een nieuwe accu gemonteerd waardoor hij elke keer direct start. Verder zijn er in 2022 ook nieuwe Pirelli banden onder gegaan. Verder zijn alle facturen tot en met 2016 aanwezig.
De motor wordt geleverd met mivv uitlaten (incl. db killers), tail tidy en bar end spiegels. De originele onderdelen zijn uiteraard nog aanwezig en worden ook bijgeleverd.
Bij vragen of interesse stuur een bericht!
Een ideale motor voor beginnende A2 rijders die wel het koppel en brute geluid van een twee cilinder blok willen. Middels een mechanische begrenzer op de gasinput is het mogelijk de motor tot 25 kw begrenzen. Zo staat de motor ook op kenteken. De gemonteerde Mivv uitlaten (met EU certificaat) zorgen voor een iconisch geluid dat zelfs in Italië de hoofden doet draaien.
De motor gaat weg omdat ik na 4 jaar bezit toe ben aan een volgende stap.
De teller staat momenteel op 35500, let wel dat dit nog langzaam oploopt omdat ik er af en toe nog mee rij. In 2023 heeft de motor nog groot onderhoud genoten bij Ducati specialist Verduyn. Hierbij zijn o.a. de de riemen vervangen en sensoren vernieuwd. Ook heb ik bij aanschaf van de motor een nieuwe accu gemonteerd waardoor hij elke keer direct start. Verder zijn er in 2022 ook nieuwe Pirelli banden onder gegaan. Verder zijn alle facturen tot en met 2016 aanwezig.
De motor wordt geleverd met mivv uitlaten (incl. db killers), tail tidy en bar end spiegels. De originele onderdelen zijn uiteraard nog aanwezig en worden ook bijgeleverd.
Bij vragen of interesse stuur een bericht!
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 310,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0960
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0350
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Skoda Leasing Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH,Gifhorner Str. 57,38112,Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.