detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
36 306 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
05/2003
Carburant
Essence
Puissance
42 kW (57 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 36 306 km
- Année
- 05/2003
- Dernier contrôle technique
- 03/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 42 kW (57 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 618 cm³
- Cylindres
- 2
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
- Sécurité
- Anti-démarrage
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
Description
Te koop: Ducati Monster 620 ie (2003) – Karaktervolle naked voor een scherpe prijs!
Ben je op zoek naar een pure, rauwe rijervaring zonder poespas? Dan is deze Ducati Monster 620 ie uit mei 2003 misschien wel jouw volgende motor!
Wat je krijgt:
✅ Betrouwbare techniek – 36.306 km op de teller, altijd zelf onderhouden met jaarlijkse olie, filters en bougies.
✅ Goede banden – 2 jaar geleden vervangen, dus daar hoef je voorlopig niet naar om te kijken.
✅ Custom uitlaatsysteem – Klinkt precies zoals een Monster hoort te klinken: lekker bruut!
✅ Altijd binnen gestaan – Geen pekel, geen onnodige blootstelling aan de elementen, en dat merk je.
✅ Rijdt zoals het hoort – Start, loopt en stuurt nog steeds als een echte Ducati.
Wat je moet weten:
🔹 Hij is 22 jaar oud en dat zie je – krasjes, gebruikssporen en een beetje patina, maar dat hoort bij de charme.
🔹 Geen museumstuk, maar een eerlijke, goed rijdende motor voor een scherpe prijs.
Voor €1.900 rij je weg op een echte Italiaanse naked die nog steeds blikken (en oren) weet te vangen!
Interesse? Stuur een bericht en kom 'm bekijken!
Ben je op zoek naar een pure, rauwe rijervaring zonder poespas? Dan is deze Ducati Monster 620 ie uit mei 2003 misschien wel jouw volgende motor!
Wat je krijgt:
✅ Betrouwbare techniek – 36.306 km op de teller, altijd zelf onderhouden met jaarlijkse olie, filters en bougies.
✅ Goede banden – 2 jaar geleden vervangen, dus daar hoef je voorlopig niet naar om te kijken.
✅ Custom uitlaatsysteem – Klinkt precies zoals een Monster hoort te klinken: lekker bruut!
✅ Altijd binnen gestaan – Geen pekel, geen onnodige blootstelling aan de elementen, en dat merk je.
✅ Rijdt zoals het hoort – Start, loopt en stuurt nog steeds als een echte Ducati.
Wat je moet weten:
🔹 Hij is 22 jaar oud en dat zie je – krasjes, gebruikssporen en een beetje patina, maar dat hoort bij de charme.
🔹 Geen museumstuk, maar een eerlijke, goed rijdende motor voor een scherpe prijs.
Voor €1.900 rij je weg op een echte Italiaanse naked die nog steeds blikken (en oren) weet te vangen!
Interesse? Stuur een bericht en kom 'm bekijken!
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 13.872,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,64
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 289,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0369
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank/Leasing Zweigniederlassungen der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.