detailpage.leasing.tip.text
Ferrari F8 Spider3.9 V8 HELE | Daytona Racing Seats | Veel carbon!
€ 399 500,-5
Autobedrijf Wim Prins
Kilométrage
6 883 km
Transmission
Boîte automatique
Année
08/2021
Carburant
Essence
Puissance
530 kW (721 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
- Garantie
- 6 mois
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 6 883 km
- Année
- 08/2021
- Contrôle technique
- Nouveau
- Propriétaires préc.
- 1
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 530 kW (721 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 3 902 cm³
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 400 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Caméra d'aide au stationnement
- Capteurs d'aide au stationnement avant
- Radar de recul
- Sécurité
- ABS
- Alarme
- Anti-démarrage
- ESP
- Phares directionnels
- Autres
- Palettes de changement de vitesses
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Couleur originale
- Rosso Corsa
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir partiel
Description
Ferrari F8 Spider Rosso Corsa
Een HELE lekkere 8-cilinder, geweldige lading carbon details, een indrukwekkende lijst met opties, talloze fraaie (gele!) designfeatures en slechts twee eigenaren. Met zijn uniek lage kilometerstand lijkt het alsof de 720 enthousiaste paarden achterin deze Ferrari F8 Spider amper zijn warmgelopen. Iets dat u overigens wél met gemak gaat doen. Is het niet vanwege de opwindende kleurstelling, dan wel vanwege het lichtgewicht in- en exterieurpakket – inclusief Carbon Daytona Racing Seats + Driver Zone mét LED’s. En wat te denken van de titanium uitlaateindstukken, Alcantara bekleding, adaptieve koplampen, camera, Passenger Display en het liftsysteem? Ja, er is (nog veel) meer. Dus lees maar gauw verder, voordat een ander u voor is en meteen een testrit aanvraagt. Dat gaat u toch zeker niet accepteren?
Let op: tegen meerprijs van €25.000,- zijn de unieke carbon wielen beschikbaar.
Exterieur
Niemand mag nog naar deze bella macchina wijzen zodra u heeft besloten dat de Ferrari F8 Spider de uwe kan zijn. Lees: moet worden. De dakloze supercar is er namelijk simpelweg té mooi voor. Onwetenden die roepen dat een vuurrode Ferrari te schreeuwerig is laten u koud. Want dit is hoe de F8 Spider hoort te zijn! Gespoten in Rosso Corsa. En daarmee basta. Hoe zit het dan met de originele merkkleur van Ferrari? Ook daar is aan gedacht! Achter de schitterende 20 inch Forged Diamond Wheels schuilen Giallo remklauwen. Bovendien komt het geel terug in de Scuderia Ferrari Shields op de voorste schermen; nóg zo’n must-have voor diehard fans! Absoluut uniek is de hoeveelheid aan carbon opties: de frontlip, front mouth, luchtgeleider in de neus, splitter op de heupen, enorme diffusor achter en zelfs de naafkapjes van de wielen zijn stuk voor stuk vervaardigd uit peperduur koolstofvezel. Rechtstreeks uit de racerij komen tevens de Titanium Exhaust Pipes. En de open Ferrari F8 is van zichzelf al zo’n aerodynamische bezienswaardigheid! Ga voor de overtreffende trap en dit is wat u krijgt. Bellissima!
Let op: tegen meerprijs kunnen we een unieke set Carbon velgen monteren!
Interieur
Ook de Spider cockpit mag dan gestroomlijnder zijn dan ooit, de gelijkenissen met voorganger Ferrari 488 zijn hier zeker voelbaar. Of moeten we zeggen Pista? Qua performance kan de F8 beter levelen met laatstgenoemde. Qua uitstraling ligt onze uitvoering eveneens opvallend dichtbij de spartaanse zijtak van de 488. U zit bijvoorbeeld op (of beter gezegd: in) heuse Carbon Daytona Racing Seats – voorzien van prachtige Alcantara middenbanen, heeft vrij zicht op een Carbon Driver Zone inclusief LED Shift Indicator, trekt de met Alcantara beklede portieren dicht via carbon deurhendels en selecteert zaken als Launch Control via een knop in de Carbon Central Bridge. Maar niet voordat u over de carbon dorpellijsten bent heengestapt! Zelfs de klimaatbeheersing heeft nog een vleugje carbon dankzij de lichtgewicht ventilatieroosters. Tot slot treft u carbon inzetstukken in het Nero lederen dashboard met bijpassende rev-counter. Meer kleur is welkom? Boft u even: het overwegend Nero lederen Ferrari F8 Spider binnenwerk bulkt van de Giallo stiksels. De gestikte Cavallino’s prijken trots in de hoofdsteunen. Mag het, met zo’n fraaie Giallo kleurstelling?
Opties & extra’s
We gaan het niemand aanbevelen, maar mocht u ooit het carbon stuurwiel kortstondig uit handen geven en plaatsnemen op de bijrijdersstoel, laat u dan gerust afleiden door de geïntegreerde Passenger Display. Zo kunt u de rijstijl van de bestuurder in de gaten houden zonder al te veel over zijn of haar schouder heen te kijken. Ook handig: de parkeersensoren voor + achter inclusief camera helpen de boel op lage snelheid heel te houden. Een andere welkome assistent is het liftsysteem: die carbon onderlipspoiler is niet alleen emotioneel heel wat waard! Op hoge snelheid de nacht tegemoet? Doe vooral een beroep op de adaptieve koplampen voor een heldere lichtopbrengst en uitstekend zicht, zelfs in snelle haarspeldbochten.
Techniek & performance
Met deze Ferrari F8 Spider gaat u dus goed voorbereid de weg op. Dat moet ook, want al na 2,9 seconden raast de 3,9 liter V8 met dubbele turbo vanuit stilstand voorbij de 100 km/h. Om vervolgens 5 seconden (!) later de 200 km/h aan te tikken. Sowieso is de roadster versie van de F8 op papier een supermacht: de topsnelheid is volgens de knappe koppen uit Maranello namelijk 340 km/h. Daarover gesproken: de fabrikant heeft een complete trukendoos aan aerodynamische slimmigheden opengetrokken, waardoor de Spider aan het asfalt kleeft alsof hij de term downforce heeft uitgevonden. Verder proberen we helemaal niet aan te sturen op een testrit, hoor…
Let op: tegen meerprijs van €25.000,- zijn de unieke carbon wielen beschikbaar.
Met hartelijke groet,
team Prins
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 770 Nm
Wielbasis: 265 cm
Tankinhoud: 78 liter
Acceleratie (0-100): 2,9 s
Topsnelheid: 340 km/u
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
Interieur
Veiligheid
Overige
Een HELE lekkere 8-cilinder, geweldige lading carbon details, een indrukwekkende lijst met opties, talloze fraaie (gele!) designfeatures en slechts twee eigenaren. Met zijn uniek lage kilometerstand lijkt het alsof de 720 enthousiaste paarden achterin deze Ferrari F8 Spider amper zijn warmgelopen. Iets dat u overigens wél met gemak gaat doen. Is het niet vanwege de opwindende kleurstelling, dan wel vanwege het lichtgewicht in- en exterieurpakket – inclusief Carbon Daytona Racing Seats + Driver Zone mét LED’s. En wat te denken van de titanium uitlaateindstukken, Alcantara bekleding, adaptieve koplampen, camera, Passenger Display en het liftsysteem? Ja, er is (nog veel) meer. Dus lees maar gauw verder, voordat een ander u voor is en meteen een testrit aanvraagt. Dat gaat u toch zeker niet accepteren?
Let op: tegen meerprijs van €25.000,- zijn de unieke carbon wielen beschikbaar.
Exterieur
Niemand mag nog naar deze bella macchina wijzen zodra u heeft besloten dat de Ferrari F8 Spider de uwe kan zijn. Lees: moet worden. De dakloze supercar is er namelijk simpelweg té mooi voor. Onwetenden die roepen dat een vuurrode Ferrari te schreeuwerig is laten u koud. Want dit is hoe de F8 Spider hoort te zijn! Gespoten in Rosso Corsa. En daarmee basta. Hoe zit het dan met de originele merkkleur van Ferrari? Ook daar is aan gedacht! Achter de schitterende 20 inch Forged Diamond Wheels schuilen Giallo remklauwen. Bovendien komt het geel terug in de Scuderia Ferrari Shields op de voorste schermen; nóg zo’n must-have voor diehard fans! Absoluut uniek is de hoeveelheid aan carbon opties: de frontlip, front mouth, luchtgeleider in de neus, splitter op de heupen, enorme diffusor achter en zelfs de naafkapjes van de wielen zijn stuk voor stuk vervaardigd uit peperduur koolstofvezel. Rechtstreeks uit de racerij komen tevens de Titanium Exhaust Pipes. En de open Ferrari F8 is van zichzelf al zo’n aerodynamische bezienswaardigheid! Ga voor de overtreffende trap en dit is wat u krijgt. Bellissima!
Let op: tegen meerprijs kunnen we een unieke set Carbon velgen monteren!
Interieur
Ook de Spider cockpit mag dan gestroomlijnder zijn dan ooit, de gelijkenissen met voorganger Ferrari 488 zijn hier zeker voelbaar. Of moeten we zeggen Pista? Qua performance kan de F8 beter levelen met laatstgenoemde. Qua uitstraling ligt onze uitvoering eveneens opvallend dichtbij de spartaanse zijtak van de 488. U zit bijvoorbeeld op (of beter gezegd: in) heuse Carbon Daytona Racing Seats – voorzien van prachtige Alcantara middenbanen, heeft vrij zicht op een Carbon Driver Zone inclusief LED Shift Indicator, trekt de met Alcantara beklede portieren dicht via carbon deurhendels en selecteert zaken als Launch Control via een knop in de Carbon Central Bridge. Maar niet voordat u over de carbon dorpellijsten bent heengestapt! Zelfs de klimaatbeheersing heeft nog een vleugje carbon dankzij de lichtgewicht ventilatieroosters. Tot slot treft u carbon inzetstukken in het Nero lederen dashboard met bijpassende rev-counter. Meer kleur is welkom? Boft u even: het overwegend Nero lederen Ferrari F8 Spider binnenwerk bulkt van de Giallo stiksels. De gestikte Cavallino’s prijken trots in de hoofdsteunen. Mag het, met zo’n fraaie Giallo kleurstelling?
Opties & extra’s
We gaan het niemand aanbevelen, maar mocht u ooit het carbon stuurwiel kortstondig uit handen geven en plaatsnemen op de bijrijdersstoel, laat u dan gerust afleiden door de geïntegreerde Passenger Display. Zo kunt u de rijstijl van de bestuurder in de gaten houden zonder al te veel over zijn of haar schouder heen te kijken. Ook handig: de parkeersensoren voor + achter inclusief camera helpen de boel op lage snelheid heel te houden. Een andere welkome assistent is het liftsysteem: die carbon onderlipspoiler is niet alleen emotioneel heel wat waard! Op hoge snelheid de nacht tegemoet? Doe vooral een beroep op de adaptieve koplampen voor een heldere lichtopbrengst en uitstekend zicht, zelfs in snelle haarspeldbochten.
Techniek & performance
Met deze Ferrari F8 Spider gaat u dus goed voorbereid de weg op. Dat moet ook, want al na 2,9 seconden raast de 3,9 liter V8 met dubbele turbo vanuit stilstand voorbij de 100 km/h. Om vervolgens 5 seconden (!) later de 200 km/h aan te tikken. Sowieso is de roadster versie van de F8 op papier een supermacht: de topsnelheid is volgens de knappe koppen uit Maranello namelijk 340 km/h. Daarover gesproken: de fabrikant heeft een complete trukendoos aan aerodynamische slimmigheden opengetrokken, waardoor de Spider aan het asfalt kleeft alsof hij de term downforce heeft uitgevonden. Verder proberen we helemaal niet aan te sturen op een testrit, hoor…
Let op: tegen meerprijs van €25.000,- zijn de unieke carbon wielen beschikbaar.
Met hartelijke groet,
team Prins
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 770 Nm
Wielbasis: 265 cm
Tankinhoud: 78 liter
Acceleratie (0-100): 2,9 s
Topsnelheid: 340 km/u
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- Carbon deurgrepen
- Carbon diffuser
- Carbon frontspoiler
- Carbon luchtinlaten motorkap
- Carbon underdoor cover
- Carbon wielen: tegen meerprijs!
- Carbon zijpanelen
Interieur
- Carbonafwerking interieur
- Carbon dashboard
- Carbon Daytona seats
- Carbon Driver Zone
- Carbon inleg in stuurwiel
- Carbon instaplijsten
- Carbon interieur-afwerking
- Carbon luchtroosters
- Carbon middenconsole
- Carbon stuurwiel
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Overige
- Suspension Lifter
Leasing
detailpage.leasing.title Autobedrijf Wim Prins
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.190,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 12.384,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,87
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 258,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage AKF Leasing GmbH & Co. KG, Friedrichstr. 51, 42105 Wuppertal
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelAutobedrijf Wim Prins
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2002InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.