detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
13 856 km
Transmission
Boîte automatique
Année
02/2022
Carburant
Essence
Puissance
530 kW (721 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 13 856 km
- Année
- 02/2022
- Contrôle technique
- Nouveau
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 530 kW (721 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 3 902 cm³
- Vitesses
- 7
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 400 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 6
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 279 g/km (mixte)
Equipement
- Sécurité
- ABS
- Alarme
- Anti-démarrage
- ESP
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Couleur originale
- Rood
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir partiel
Description
Ferrari F8 Spider - Rosso Corsa - Novitec Parts
De open versie van de F8 Tributo genaamd; F8 Spider. Een grondig herziene en doorontwikkelde versie van de 488 Spider en 458 Spider!
Met een gewicht van 1.400 kilo is de F8 Spider ongeveer 20 kilo lichter dan zijn directe voorganger, de 488 Spider. Bovendien levert de krachtige 3.9 V8, die achter de voorstoelen is geplaatst, maar liefst 720 pk en 770 Nm, wat 50 pk meer is dan zijn voorganger. Hierdoor kan deze open sportwagen in slechts 2,9 seconden van 0 naar 100 km/h accelereren. Zelfs nog indrukwekkender is de tijd van 8,2 seconden die nodig is om de snelheid van 200 km/h te bereiken. De topsnelheid bedraagt maar liefst 340 km per uur! Schakelen met een zeventraps automatische transmissie met dubbele koppeling, die gebruikmaakt van geavanceerde Formule 1-technologie, is ook zeker iets wat de glimlach op je gezicht zal vergroten!
De F8 Spider heeft een gewichtsverdeling van 41,5 procent aan de voorzijde en 58,5 procent aan de achterzijde. Zoals bij de F8 Tributo heeft Ferrari ook in deze Spider innovatieve technieken uit andere modellen toegepast. Het uitlaatspruitstuk en het luchtinlaatsysteem zijn gebaseerd op de 488 Challenge, terwijl methoden om het gewicht te verlagen zijn geïnspireerd door de 488 Pista. Daarnaast is de achterspoiler zelfs nog iets groter dan die van de F8 Tributo.
Over deze F8 Spider:
Uitgevoerd in de meest iconische kleur ter wereld genaamd: Rosso Corsa. Verder voorzien van de juiste opties; carbon kuipstoelen, een carbon diffuser, carbon sideskirts, carbon instaplijsten, een carbon LED stuur, carbon side air splitters, carbon rear boot trim, carbon interieurlijsten, zwarte sportuitlaat eindstukken, titanium wielbouten, en ‘Rosso Corsa’ remklauwen. Daarnaast heeft de vorige eigenaar ervoor gekozen deze F8 Spider nog bruter te maken met een Novitec NF9 velgenset, een verlagingsset, een carbon kofferklep airvent, een carbon airintake in de bumper en carbon front wings.
Fabrieksopties:
EXTC ROSSO CORSA
INTC NERO
ALCS CENTRAL PART OF SEATS IN ALCANTARA - NERO
CALR RED BRAKE CALIPERS
CEAI FRONT PART OF FRONT BUMPER IN CARBON FIBRE
CEIS CARBON FIBRE SIDE AIR SPLITTER
CERB CARBON FIBRE REAR BOOT TRIM
CERF OUTER CARBON-FIBRE B-POST TRIM
CEXD REAR DIFFUSER IN CARBON FIBRE
CEXG FRONT AIR VENTS IN CARBON FIBRE
CEXS CARBON FIBRE UNDERDOOR COVER
CFPA RACING PADDLES IN CARBON FIBRE
CIDL CARBON FIBRE DRIVER ZONE + LEDS
CILR CARBON FIBRE CENTRAL BRIDGE
CISK EXTERIOR SILL KICK IN CARBON
CLDT COLOURED INNER DETAILS - ROSSO FERRARI
CUPC CARBON FIBRE HUB CAPS
DATR DASH INSERTS IN CARBON FIBRE
EMPH CAVALLINO STITCHED ON HEADREST - ROSSO
EXA3 SPORT TAILPIPE TIPS
FCWS CARBON FIBRE FRONT SPOILER
LOGO "SCUDERIA FERRARI" SHIELDS
PAC1 PARKING CAMERA
PAR2 FRONT AND REAR PARKING SENSORS
RPMY YELLOW REV COUNTER
RSCH CARBON FIBRE RACING SEATS - LARGE
RSES RACING SEAT LIFTER
STC1 COLOURED STANDARD STITCHING O.R. - ROSSO
TIWN WHEEL STUD BOLTS IN TITANIUM
Hoewel de foto’s een goed beeld geven durven wij te stellen deze F8 Spider in het echt nog veel male mooier is. Maak gerust een afspraak bij ons voor een bezichtiging onder het genot van een kop koffie of thee!
Wij zijn 7 dagen per week telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 21:00 op +31 (0) 348-752499 en WhatsApp: +31 (0) 6-42420582, neem gerust contact met ons op voor meer informatie of het maken van een afspraak.
Zekerheden bij Bernards Exclusives:
- Geen afleverkosten
- RDW erkend
- NAP autopas aangesloten
- Open en eerlijk advies
- Inruil en financiering mogelijk
- Jarenlange ervaring en kennis in het exclusieve segment
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 770 Nm
Aandrijving
Tankinhoud: 78 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 2,9 s
Topsnelheid: 340 km/u
Maten en gewichten
GVW: 1.400 kg
Afmetingen (LxBxH): 461 x 198 x 125 cm
Wielbasis: 265 cm
Milieu
Energielabel: G
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
De open versie van de F8 Tributo genaamd; F8 Spider. Een grondig herziene en doorontwikkelde versie van de 488 Spider en 458 Spider!
Met een gewicht van 1.400 kilo is de F8 Spider ongeveer 20 kilo lichter dan zijn directe voorganger, de 488 Spider. Bovendien levert de krachtige 3.9 V8, die achter de voorstoelen is geplaatst, maar liefst 720 pk en 770 Nm, wat 50 pk meer is dan zijn voorganger. Hierdoor kan deze open sportwagen in slechts 2,9 seconden van 0 naar 100 km/h accelereren. Zelfs nog indrukwekkender is de tijd van 8,2 seconden die nodig is om de snelheid van 200 km/h te bereiken. De topsnelheid bedraagt maar liefst 340 km per uur! Schakelen met een zeventraps automatische transmissie met dubbele koppeling, die gebruikmaakt van geavanceerde Formule 1-technologie, is ook zeker iets wat de glimlach op je gezicht zal vergroten!
De F8 Spider heeft een gewichtsverdeling van 41,5 procent aan de voorzijde en 58,5 procent aan de achterzijde. Zoals bij de F8 Tributo heeft Ferrari ook in deze Spider innovatieve technieken uit andere modellen toegepast. Het uitlaatspruitstuk en het luchtinlaatsysteem zijn gebaseerd op de 488 Challenge, terwijl methoden om het gewicht te verlagen zijn geïnspireerd door de 488 Pista. Daarnaast is de achterspoiler zelfs nog iets groter dan die van de F8 Tributo.
Over deze F8 Spider:
Uitgevoerd in de meest iconische kleur ter wereld genaamd: Rosso Corsa. Verder voorzien van de juiste opties; carbon kuipstoelen, een carbon diffuser, carbon sideskirts, carbon instaplijsten, een carbon LED stuur, carbon side air splitters, carbon rear boot trim, carbon interieurlijsten, zwarte sportuitlaat eindstukken, titanium wielbouten, en ‘Rosso Corsa’ remklauwen. Daarnaast heeft de vorige eigenaar ervoor gekozen deze F8 Spider nog bruter te maken met een Novitec NF9 velgenset, een verlagingsset, een carbon kofferklep airvent, een carbon airintake in de bumper en carbon front wings.
Fabrieksopties:
EXTC ROSSO CORSA
INTC NERO
ALCS CENTRAL PART OF SEATS IN ALCANTARA - NERO
CALR RED BRAKE CALIPERS
CEAI FRONT PART OF FRONT BUMPER IN CARBON FIBRE
CEIS CARBON FIBRE SIDE AIR SPLITTER
CERB CARBON FIBRE REAR BOOT TRIM
CERF OUTER CARBON-FIBRE B-POST TRIM
CEXD REAR DIFFUSER IN CARBON FIBRE
CEXG FRONT AIR VENTS IN CARBON FIBRE
CEXS CARBON FIBRE UNDERDOOR COVER
CFPA RACING PADDLES IN CARBON FIBRE
CIDL CARBON FIBRE DRIVER ZONE + LEDS
CILR CARBON FIBRE CENTRAL BRIDGE
CISK EXTERIOR SILL KICK IN CARBON
CLDT COLOURED INNER DETAILS - ROSSO FERRARI
CUPC CARBON FIBRE HUB CAPS
DATR DASH INSERTS IN CARBON FIBRE
EMPH CAVALLINO STITCHED ON HEADREST - ROSSO
EXA3 SPORT TAILPIPE TIPS
FCWS CARBON FIBRE FRONT SPOILER
LOGO "SCUDERIA FERRARI" SHIELDS
PAC1 PARKING CAMERA
PAR2 FRONT AND REAR PARKING SENSORS
RPMY YELLOW REV COUNTER
RSCH CARBON FIBRE RACING SEATS - LARGE
RSES RACING SEAT LIFTER
STC1 COLOURED STANDARD STITCHING O.R. - ROSSO
TIWN WHEEL STUD BOLTS IN TITANIUM
Hoewel de foto’s een goed beeld geven durven wij te stellen deze F8 Spider in het echt nog veel male mooier is. Maak gerust een afspraak bij ons voor een bezichtiging onder het genot van een kop koffie of thee!
Wij zijn 7 dagen per week telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 21:00 op +31 (0) 348-752499 en WhatsApp: +31 (0) 6-42420582, neem gerust contact met ons op voor meer informatie of het maken van een afspraak.
Zekerheden bij Bernards Exclusives:
- Geen afleverkosten
- RDW erkend
- NAP autopas aangesloten
- Open en eerlijk advies
- Inruil en financiering mogelijk
- Jarenlange ervaring en kennis in het exclusieve segment
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 770 Nm
Aandrijving
Tankinhoud: 78 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 2,9 s
Topsnelheid: 340 km/u
Maten en gewichten
GVW: 1.400 kg
Afmetingen (LxBxH): 461 x 198 x 125 cm
Wielbasis: 265 cm
Milieu
Energielabel: G
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Leasing
detailpage.leasing.title Bernards Exclusives B.V.
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 2.358,46
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 2.358,46
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 9.918,46
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 0 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 210,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelBernards Exclusives B.V.
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2014InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.