detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
31 539 km
Transmission
Boîte automatique
Année
02/2006
Carburant
Essence
Puissance
397 kW (540 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 31 539 km
- Année
- 02/2006
- Propriétaires préc.
- 1
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 397 kW (540 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 5 748 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 12
- Poids à vide
- 1 795 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 499 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Couleur originale
- Zwart metallic
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
De V12 Ferrari cabriolet keerde na een lange afwezigheid terug met de gelimiteerde 550 Barchetta. Dit was een zeer bijzondere auto, maar laten we wel wezen: niet de meest praktische. Er was alleen een nooddakje aanwezig waarmee je niet harder dan 110 km/u mocht, plus 2 Ferrari helmen. Met de open versie van de 575M ging Ferrari daarom een aantal stappen verder. Het moest wederom iets unieks worden, maar bruikbaar voor de veeleisende klant die daadwerkelijk het GT karakter wilde benutten.
De Superamerica heeft een innovatieve en toch simpel ogende dakconstructie gekregen: het dak draait in 7 seconden geheel 180 graden naar achter en komt op het (volledig van carbon gemaakte) kofferdeksel te liggen. Daardoor neemt het dak geen bagageruimte in beslag en is de bagageruimte nog gewoon toegankelijk. Best praktisch dus, zo'n Superamerica.
Deze constructie was ontworpen door Leonardo Fioravanti, de man die de onder meer verantwoordelijk was voor het design van de F40 en de Testarossa. Wat het Revocromico-dak extra bijzonder maakt, is het gebruikte materiaal. Het dak bestaat namelijk uit een koolstofvezel frame met elektrochromisch glas. Daarmee heb je ook met het dak dicht een cabriogevoel.
Liever niet de felle zon in het interieur? Dat kan ook, want de tint van het glas is instelbaar. Het dak kan indien gewenst tot 99% van het zonlicht tegenhouden. Dit systeem was eveneens een primeur op een productieauto.
Onder de uitgestrekte motorkap vinden we een juweel van een motor. De 5,75 liter grote V12 kreeg een aangepast inlaat- en uitlaattraject en heeft daardoor (nog) meer vermogen dan in de dichte 575M. De plus van 25 pk is wellicht bescheiden, maar het totale vermogen van 540 pk is dat niet. Met een acceleratie van 0-100 km/u in 4,2 seconden en een topsnelheid van 325 km/u was het destijds de snelste cabrio die er te koop was. Nog een mooi detail is de asymmetrische koets. Aan de ene zijde een luchtinlaat op de heup, aan de andere zijde de aluminium tankdop.
De Superamerica is net als de eerdere Ferrari's met deze naam in gelimiteerde oplage gebouwd: wereldwijd zijn er totaal maar 559 geleverd.
Fabrieksopties:
EXTC NERO DAYTONA
INTC NERO
CRPT NERO
Al deze feiten samen maken ook deze 575 Superamerica een absoluut verzamelaarsobject en een goede belegging voor de toekomst.
Wij zijn 7 dagen per week telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 21:00 op +31 (0) 348-752499 en WhatsApp: +31 (0) 6-42420582, neem gerust contact met ons op voor meer informatie of het maken van een afspraak.
Zekerheden bij Bernards Exclusives:
- Geen afleverkosten
- RDW erkend
- NAP autopas aangesloten
- Open en eerlijk advies
- Inruil en financiering mogelijk
- Jarenlange ervaring en kennis in het exclusieve segment
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2005 - mei 2006
Aandrijving
Tankinhoud: 105 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,2 s
Topsnelheid: 320 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 2.120 kg
Wielbasis: 249 cm
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
De Superamerica heeft een innovatieve en toch simpel ogende dakconstructie gekregen: het dak draait in 7 seconden geheel 180 graden naar achter en komt op het (volledig van carbon gemaakte) kofferdeksel te liggen. Daardoor neemt het dak geen bagageruimte in beslag en is de bagageruimte nog gewoon toegankelijk. Best praktisch dus, zo'n Superamerica.
Deze constructie was ontworpen door Leonardo Fioravanti, de man die de onder meer verantwoordelijk was voor het design van de F40 en de Testarossa. Wat het Revocromico-dak extra bijzonder maakt, is het gebruikte materiaal. Het dak bestaat namelijk uit een koolstofvezel frame met elektrochromisch glas. Daarmee heb je ook met het dak dicht een cabriogevoel.
Liever niet de felle zon in het interieur? Dat kan ook, want de tint van het glas is instelbaar. Het dak kan indien gewenst tot 99% van het zonlicht tegenhouden. Dit systeem was eveneens een primeur op een productieauto.
Onder de uitgestrekte motorkap vinden we een juweel van een motor. De 5,75 liter grote V12 kreeg een aangepast inlaat- en uitlaattraject en heeft daardoor (nog) meer vermogen dan in de dichte 575M. De plus van 25 pk is wellicht bescheiden, maar het totale vermogen van 540 pk is dat niet. Met een acceleratie van 0-100 km/u in 4,2 seconden en een topsnelheid van 325 km/u was het destijds de snelste cabrio die er te koop was. Nog een mooi detail is de asymmetrische koets. Aan de ene zijde een luchtinlaat op de heup, aan de andere zijde de aluminium tankdop.
De Superamerica is net als de eerdere Ferrari's met deze naam in gelimiteerde oplage gebouwd: wereldwijd zijn er totaal maar 559 geleverd.
Fabrieksopties:
EXTC NERO DAYTONA
INTC NERO
CRPT NERO
Al deze feiten samen maken ook deze 575 Superamerica een absoluut verzamelaarsobject en een goede belegging voor de toekomst.
Wij zijn 7 dagen per week telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 21:00 op +31 (0) 348-752499 en WhatsApp: +31 (0) 6-42420582, neem gerust contact met ons op voor meer informatie of het maken van een afspraak.
Zekerheden bij Bernards Exclusives:
- Geen afleverkosten
- RDW erkend
- NAP autopas aangesloten
- Open en eerlijk advies
- Inruil en financiering mogelijk
- Jarenlange ervaring en kennis in het exclusieve segment
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2005 - mei 2006
Aandrijving
Tankinhoud: 105 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,2 s
Topsnelheid: 320 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 2.120 kg
Wielbasis: 249 cm
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Leasing
detailpage.leasing.title Bernards Exclusives B.V.
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 392,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 28.175,60
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelBernards Exclusives B.V.
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2014InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.