detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
184 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
09/1996
Carburant
Essence
Puissance
29 kW (39 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 184 000 km
- Année
- 09/1996
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 29 kW (39 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 899 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 710 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Radio
- Sécurité
- Phares Full LED
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Déflecteur
- Roue de secours
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Autres
- Intérieur
- Tissu
Description
Met de nodige tegenzin verkoop ik mijn Fiatje, aangezien ik hem niet meer de aandacht en liefde kan geven die het karretje nodig heeft en verdient.
Ik heb hem in mei 2021 aangeschaft als tweede auto/hobby auto. De laatste weken rij ik hem als dagelijkse auto, aangezien mijn hoofdauto gerapareerd wordt. Dit allemaal zonder problemen (ik rij er momenteel 50 kilometer per dag mee, voornamelijk snelweg).
In de jaren dat ik hem heb, heeft hij tussen de 10 en 12 duizend kilometer gereden, betrekkelijk weinig dus.
Deze Cinquecento behoort tot een van de meeste luxe uitvoeringen. Zo beschikt hij over elektrische ramen, centrale deurvergrendeling, klapraampjes achter en zelfs airco. De airco is helaas stuk gegaan en heb ik verwijderd. Ook de centrale deurvergrendeling werkt momenteel niet. Ik vermoed dat dit een kwestie is van een zekering vervangen.
Dit exemplaar is ook nog voorzien van een sporting interieur en de wel bekende rode gordels (ik vermoed dat dit er later is ingezet).
In de periode dat ik hem heb, is er het nodige aan vervangen/gerepareerd, waaronder:
- de draagarmen (in 2021 de linker en in 2022 de rechter);
- de achterbrug met toebehoren (in 2023): hij heeft nu de achterbrug + veren en schokdempers afkomstig van een Seicento sporting (past een op een). Daardoor is hij achter nu iets verlaagd (+/- 2cm), wat de auto een leuke look geeft;
- afgelopen najaar heeft hij nog een flinke onderhoudsbeurt gehad, waarbij de motorolie (inclusief filter), koelvloeistof (inclusief radiator), brandstoffilter, versnellingsbakolie en bougies vervangen zijn.
Zoals op de laatste foto te zien is, is hij afgelopen jaar met steekproef goed gekeurd.
Uiteraard zijn er ook wat negatieve punten te vermelden:
- De centrale deurvergrendeling werkt niet;
- De voorbanden slijten scheef af (buitenkant slijt harder). Hij zal dus moeten worden uitgelijnd;
- De carrosserie bevat wat roestplekken, een op het zijspatscherm rechts en een onder het raam (ik weet het, zeer amateuristisch gerapereerd, maar het heeft wel zijn charme);
- de uitlaat lekt bij het einde;
- Hij lijkt wat vermogen de missen, wat je voornamelijk merkt als je wil invoegen op de snelweg. Dit heeft hij sinds een paar maanden. Sinds kort loopt hij stationair nauwelijks nog, alleen als je gas geeft. Als je remt voor het stoplicht, kan hij uitvallen. Er branden dan ook 2 lampjes: 1 van het inspuit systeem en een van de accu. Na het uitvallen start hij wel direct. Hij is dus nog wel rijdbaar, maar voor lange stukken niet aan te raden. Advies is dus ophalen met een ambulance.
De verzwaarde hoedenplank inclusief speakers (200W) blijven in de auto. De originele speakers zijn nog nog in de auto aanwezig, maar niet aangesloten. De originele hoedenplank moet ik ook nog hebben liggen.
Verwacht geen gloednieuwe sportwagen, waarmee je menig stoplichtrace wint. Het Ferrarirood heeft ook zijn beste tijd gehad (de foto's geven een iets vertekend beeld).
Wat je wel kunt verwachten is een wagentje die toch wel wat bekijks trekt, zeker omdat je ze steeds minder vaak ziet helaas. In de basis is dit een goede auto met weinig roest, behalve de plekken zoals vermeld (voor zover mij bekend).
Zo is er in de kofferbak (waar ze vaak beginnen te roesten) op een klein plekje na (zie foto's) geen roest te vinden.
Ik zie hem graag naar iemand gaan die dit wagentje op de weg wilt houden. Hij heeft zo zijn littekens, maar dit vind ik nu juist de charme van deze auto. Hopelijk vind ik iemand die net zo gecharmeerd is van dit karretje als ik ben. Wellicht maakt dit het iets makkelijker om er afstand van te doen.
Voor vragen kunt u zich uiteraard tot mij richten.
Ik heb hem in mei 2021 aangeschaft als tweede auto/hobby auto. De laatste weken rij ik hem als dagelijkse auto, aangezien mijn hoofdauto gerapareerd wordt. Dit allemaal zonder problemen (ik rij er momenteel 50 kilometer per dag mee, voornamelijk snelweg).
In de jaren dat ik hem heb, heeft hij tussen de 10 en 12 duizend kilometer gereden, betrekkelijk weinig dus.
Deze Cinquecento behoort tot een van de meeste luxe uitvoeringen. Zo beschikt hij over elektrische ramen, centrale deurvergrendeling, klapraampjes achter en zelfs airco. De airco is helaas stuk gegaan en heb ik verwijderd. Ook de centrale deurvergrendeling werkt momenteel niet. Ik vermoed dat dit een kwestie is van een zekering vervangen.
Dit exemplaar is ook nog voorzien van een sporting interieur en de wel bekende rode gordels (ik vermoed dat dit er later is ingezet).
In de periode dat ik hem heb, is er het nodige aan vervangen/gerepareerd, waaronder:
- de draagarmen (in 2021 de linker en in 2022 de rechter);
- de achterbrug met toebehoren (in 2023): hij heeft nu de achterbrug + veren en schokdempers afkomstig van een Seicento sporting (past een op een). Daardoor is hij achter nu iets verlaagd (+/- 2cm), wat de auto een leuke look geeft;
- afgelopen najaar heeft hij nog een flinke onderhoudsbeurt gehad, waarbij de motorolie (inclusief filter), koelvloeistof (inclusief radiator), brandstoffilter, versnellingsbakolie en bougies vervangen zijn.
Zoals op de laatste foto te zien is, is hij afgelopen jaar met steekproef goed gekeurd.
Uiteraard zijn er ook wat negatieve punten te vermelden:
- De centrale deurvergrendeling werkt niet;
- De voorbanden slijten scheef af (buitenkant slijt harder). Hij zal dus moeten worden uitgelijnd;
- De carrosserie bevat wat roestplekken, een op het zijspatscherm rechts en een onder het raam (ik weet het, zeer amateuristisch gerapereerd, maar het heeft wel zijn charme);
- de uitlaat lekt bij het einde;
- Hij lijkt wat vermogen de missen, wat je voornamelijk merkt als je wil invoegen op de snelweg. Dit heeft hij sinds een paar maanden. Sinds kort loopt hij stationair nauwelijks nog, alleen als je gas geeft. Als je remt voor het stoplicht, kan hij uitvallen. Er branden dan ook 2 lampjes: 1 van het inspuit systeem en een van de accu. Na het uitvallen start hij wel direct. Hij is dus nog wel rijdbaar, maar voor lange stukken niet aan te raden. Advies is dus ophalen met een ambulance.
De verzwaarde hoedenplank inclusief speakers (200W) blijven in de auto. De originele speakers zijn nog nog in de auto aanwezig, maar niet aangesloten. De originele hoedenplank moet ik ook nog hebben liggen.
Verwacht geen gloednieuwe sportwagen, waarmee je menig stoplichtrace wint. Het Ferrarirood heeft ook zijn beste tijd gehad (de foto's geven een iets vertekend beeld).
Wat je wel kunt verwachten is een wagentje die toch wel wat bekijks trekt, zeker omdat je ze steeds minder vaak ziet helaas. In de basis is dit een goede auto met weinig roest, behalve de plekken zoals vermeld (voor zover mij bekend).
Zo is er in de kofferbak (waar ze vaak beginnen te roesten) op een klein plekje na (zie foto's) geen roest te vinden.
Ik zie hem graag naar iemand gaan die dit wagentje op de weg wilt houden. Hij heeft zo zijn littekens, maar dit vind ik nu juist de charme van deze auto. Hopelijk vind ik iemand die net zo gecharmeerd is van dit karretje als ik ben. Wellicht maakt dit het iets makkelijker om er afstand van te doen.
Voor vragen kunt u zich uiteraard tot mij richten.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 13.392,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,73
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 279,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0916
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0417
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.