detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
88 511 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/1956
Carburant
Essence
Puissance
-
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 6
- Portes
- 4
- N° d'annonce
- DR-47-66
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 88 511 km
- Année
- 02/1956
Caractéristiques Techniques
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 633 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 780 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Couleur originale
- Wit
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Autres
Description
De aaibare FIAT MULTIPLA heeft plek voor zes inzittende en het autotootje is slechts drieënhalve meter lang.
De FIAT MULTIPLA staat te boek als de eerste MPV ter wereld. FIAT bouwde de eerste MULTIPLA op basis
van de succesvolle 600 die in 1955 de 500 C Topolino opvolgde.Ontwerper Dant Giascosa wilde liever een voorwielaandrijver
bouwen,maar stuitte op te hoge ontwikkelingskosten wegens gebrek aan kennis van voorwielen die zowel moesten sturen
als aandrijven. Daardoor verhuisden motor en aandrijving als een compacte eenheid naar de achterzijde.
Het ontwerp van de MULTIPLA was uiterst slim en voor personenauto toen uniek.
De FIAT MULTIPLA die wij aanbieden is van bouwjaar 1956 dus een van de allereerste.
De MULTIPLA is eerder in Italie gerestaureerd en in 1997 naar Nederland gekomen waar hij tot voor kort al die tijd in een
museum gestaan heeft.
Wij hebben door het lange stil staan de MULTIPLA weer goed rijdbaar gemaakt dus technisch veel werk gedaan.
Zoals U kunt zien op de foto's een snoepje van een auto.
Meer informatie
Bekleding: Skai
Motorrijtuigenbelasting: geen
De FIAT MULTIPLA staat te boek als de eerste MPV ter wereld. FIAT bouwde de eerste MULTIPLA op basis
van de succesvolle 600 die in 1955 de 500 C Topolino opvolgde.Ontwerper Dant Giascosa wilde liever een voorwielaandrijver
bouwen,maar stuitte op te hoge ontwikkelingskosten wegens gebrek aan kennis van voorwielen die zowel moesten sturen
als aandrijven. Daardoor verhuisden motor en aandrijving als een compacte eenheid naar de achterzijde.
Het ontwerp van de MULTIPLA was uiterst slim en voor personenauto toen uniek.
De FIAT MULTIPLA die wij aanbieden is van bouwjaar 1956 dus een van de allereerste.
De MULTIPLA is eerder in Italie gerestaureerd en in 1997 naar Nederland gekomen waar hij tot voor kort al die tijd in een
museum gestaan heeft.
Wij hebben door het lange stil staan de MULTIPLA weer goed rijdbaar gemaakt dus technisch veel werk gedaan.
Zoals U kunt zien op de foto's een snoepje van een auto.
Meer informatie
Bekleding: Skai
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Voitures De L'Est
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 5.943,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 5.943,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 399,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0369
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH,Gifhorner Str. 57,38112,Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelVoitures De L'Est
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2012InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.