detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
154 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/2002
Carburant
Essence
Puissance
40 kW (54 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 154 000 km
- Année
- 11/2002
- Contrôle technique
- 03/2025
- Dernier contrôle technique
- 03/2024
- Récent changement de la courroie de distribution
- 07/2023
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 40 kW (54 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 100 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Toit ouvrant
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- Radio
- USB
- Sécurité
- Anti-démarrage
- Autres
- Porte-bagages
- Pot catalytique
- Roue de urgence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Bleu
- Intérieur
- Tissu
Description
Met werk, wel rijdbaar
Fiat Panda 1.1 2002
Technisch:
Met werk, bij warme motor valt het toerental bij ontkoppelen te ver terug, en herstelt zich hierna wel (heel soms slaat hij af). Hierbij gooit hij de motorstoring P0500 op (snelheidssensor stuk. De snelheidsmeter doet het wel gewoon. Ik heb er zelf lang naar gezocht, maar ben niet de beste monteur en kan het probleem niet vinden. De garage denkt dat het iets elektrisch is, maar ik heb er geen zin meer in en geef het op. De auto is nog goed rijdbaar.
Vervangen:
-Gasklephuis inclusief stappenmotor
-MAP sensor
-Bougiekabels
-Krukassensor
-Klopsensor
-Koelvloeistof temperatuursensor
De auto is in mijn bezit zeer goed onderhouden. Hij heeft in 2023 en 2024 netjes een beurt gehad, waarbij de laatste keer wat gelast is. De olie en filter heb ik hierbij zelf vervangen, met afgelopen keer de kleppendekselpakking erbij. In september 2022 zijn de distributieriem en waterpomp vervangen. In totaal heb ik in de anderhalf jaar bezit ongeveer 2500 euro uitgegeven aan onderhoud. Qua roest zijn er natuurlijk plekjes te vinden, maar de algemene staat van de bodem is erg goed. De auto rijdt naast het bovengenoemde probleem zeer goed.
Ik was begonnen aan het proces om de auto opnieuw te spuiten. Het geplande eindresultaat staat op de laatste foto. Ik kan alle spuitbussen doorgeven om de auto weer netjes in orde te maken.
Als ik een goed bedrag voor de auto geboden krijg, dan kan ik ook een aantal materialen afstaan zodat deze niet meer aangeschaft hoeven te worden (ontvetter, schuurpapier etc.)
Al met al krijg je voor weinig geld een lopend project, die met enige kennis en wat tijd perfect moet kunnen worden. Ik ga het aantal duimpjes van mensen zeker missen!
Onzinbiedingen wordt niet op gereageerd. Goed lopende exemplaren gaan voor minimaal 2500, en ik betwijfel of die allemaal in zo goede staat zijn als deze. Ik verwacht er minimaal 1000 euro voor te kunnen krijgen
Fiat Panda 1.1 2002
Technisch:
Met werk, bij warme motor valt het toerental bij ontkoppelen te ver terug, en herstelt zich hierna wel (heel soms slaat hij af). Hierbij gooit hij de motorstoring P0500 op (snelheidssensor stuk. De snelheidsmeter doet het wel gewoon. Ik heb er zelf lang naar gezocht, maar ben niet de beste monteur en kan het probleem niet vinden. De garage denkt dat het iets elektrisch is, maar ik heb er geen zin meer in en geef het op. De auto is nog goed rijdbaar.
Vervangen:
-Gasklephuis inclusief stappenmotor
-MAP sensor
-Bougiekabels
-Krukassensor
-Klopsensor
-Koelvloeistof temperatuursensor
De auto is in mijn bezit zeer goed onderhouden. Hij heeft in 2023 en 2024 netjes een beurt gehad, waarbij de laatste keer wat gelast is. De olie en filter heb ik hierbij zelf vervangen, met afgelopen keer de kleppendekselpakking erbij. In september 2022 zijn de distributieriem en waterpomp vervangen. In totaal heb ik in de anderhalf jaar bezit ongeveer 2500 euro uitgegeven aan onderhoud. Qua roest zijn er natuurlijk plekjes te vinden, maar de algemene staat van de bodem is erg goed. De auto rijdt naast het bovengenoemde probleem zeer goed.
Ik was begonnen aan het proces om de auto opnieuw te spuiten. Het geplande eindresultaat staat op de laatste foto. Ik kan alle spuitbussen doorgeven om de auto weer netjes in orde te maken.
Als ik een goed bedrag voor de auto geboden krijg, dan kan ik ook een aantal materialen afstaan zodat deze niet meer aangeschaft hoeven te worden (ontvetter, schuurpapier etc.)
Al met al krijg je voor weinig geld een lopend project, die met enige kennis en wat tijd perfect moet kunnen worden. Ik ga het aantal duimpjes van mensen zeker missen!
Onzinbiedingen wordt niet op gereageerd. Goed lopende exemplaren gaan voor minimaal 2500, en ik betwijfel of die allemaal in zo goede staat zijn als deze. Ik verwacht er minimaal 1000 euro voor te kunnen krijgen
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 3.710,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 3.710,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 329,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Allane SE - Dr.-Carl-von-Linde-Straße 2 - 82049 Pullach
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.