Kilométrage
208 815 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/2003
Carburant
LPG
Puissance
70 kW (95 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 208 815 km
- Année
- 06/2003
- Dernier contrôle technique
- 07/2023
- Propriétaires préc.
- 8
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 07/2023
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 70 kW (95 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- LPG
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Détecteur de pluie
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- CD
- Radio
- Soundsystem
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Attache remorque
- Jantes acier
- Pneus été
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- La couleur de l'intérieur
- Bleu
- Intérieur
- Tissu
Description
Prima rijdende Fiat Punto op LPG G3.
Als je echt goedkoop wilt rijden is dit je auto. ook de range is uitzonderlijk, met een volle benzine en LPG tank zou je 1400 km aan 1 stuk moeten kunnen rijden.
Rijd gewoon zoals het moet. Vorig jaar zomer verse distributierien, multiriem, thermostaat en waterpomp en alle rollers en spanners vervangen. uiteraard dit samen met verse olie, filter en remvloeistof.
Ook de airco is toen weer gevult, deze werkt helemaal top.
Ook heb ik verse veren en schokbrekers begin dit jaar gemonteerd.
er zitten ook fijne opties op zoals een regensensor voor je ruitenwissers, cruise control, automatische climate control en centrale deur vergrendeling (zonder afstandsbediening)
Voor mij heeft mijn vader de auto een jaar of 8 gehad maar door verhuizing naar het buitenland is die in NL gebleven. Hij heeft de auto bij aanschaf om laten bouwen op LPG G3.
Aandachtspuntjes:
-barst in voorruit, geen APK afkeur.
-motor storings lampje brand, dit komt door het LPG systeem, deze fout is niet erg maar de computer van de auto snapt het LPG systeem niet. dit heeft de auto al sinds hij op LPG rijd, dus eigenlijk niet erg maar wil het er wel bij zeggen.
-De water temperatuur meter staat wel erg laag, de motor word gewoon normaal warm maar het metertje is naar helemaal beneden gegaan. als je hem uitleest dan zal je zien dat die gewoon goed is.
-ook de hoedeplank houders zijn afgebroken.
Als je echt goedkoop wilt rijden is dit je auto. ook de range is uitzonderlijk, met een volle benzine en LPG tank zou je 1400 km aan 1 stuk moeten kunnen rijden.
Rijd gewoon zoals het moet. Vorig jaar zomer verse distributierien, multiriem, thermostaat en waterpomp en alle rollers en spanners vervangen. uiteraard dit samen met verse olie, filter en remvloeistof.
Ook de airco is toen weer gevult, deze werkt helemaal top.
Ook heb ik verse veren en schokbrekers begin dit jaar gemonteerd.
er zitten ook fijne opties op zoals een regensensor voor je ruitenwissers, cruise control, automatische climate control en centrale deur vergrendeling (zonder afstandsbediening)
Voor mij heeft mijn vader de auto een jaar of 8 gehad maar door verhuizing naar het buitenland is die in NL gebleven. Hij heeft de auto bij aanschaf om laten bouwen op LPG G3.
Aandachtspuntjes:
-barst in voorruit, geen APK afkeur.
-motor storings lampje brand, dit komt door het LPG systeem, deze fout is niet erg maar de computer van de auto snapt het LPG systeem niet. dit heeft de auto al sinds hij op LPG rijd, dus eigenlijk niet erg maar wil het er wel bij zeggen.
-De water temperatuur meter staat wel erg laag, de motor word gewoon normaal warm maar het metertje is naar helemaal beneden gegaan. als je hem uitleest dan zal je zien dat die gewoon goed is.
-ook de hoedeplank houders zijn afgebroken.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.