detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
145 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/1984
Carburant
Essence
Puissance
57 kW (77 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 4
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 145 000 km
- Année
- 04/1984
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 57 kW (77 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 600 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 844 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
De Escort is voorzien een Eibach schroefset, wat hem ontzettend strak op de weg houdt en bochten kan nemen waar een kart jaloers op is. De motor is een 1600 met weber carburateur en spaghetti spruitstuk. Hieraan zit een sportuitlaat die behoorlijk veel lawaai maakt met oldskool pops en bangs dus ben gewaarschuwd als je in een druk bevolkte woonwijk woont, maar geen nood de originele uitlaat zit erbij. De 5 bak schakelt goed en pakt stevig.
Ik weet niet of er intern aan de motor is gesleuteld, want hij heeft flink wat vermogen voor de standaard 78pk die hij origineel zou hebben... Hier zit ook meteen een klein minpuntje, de motor heeft wat overdruk, geen probleem maar daardoor stinkt deze best wel wat. Binnen ruik je amper iets, maar de mensen die achter je rijden denken daar vast anders over.
Roestvorming begint op de kokerbalken, maar daar kan je nog best even mee door.
APK-aandachtspunten zijn allemaal verholpen. Daarbij zijn ook de remmen aangepakt en alle remleidingen vernieuwd. De auto is goedgekeurd tot 05-07-2026 dus je kan er nog even tegenaan.
Ik weet niet of er intern aan de motor is gesleuteld, want hij heeft flink wat vermogen voor de standaard 78pk die hij origineel zou hebben... Hier zit ook meteen een klein minpuntje, de motor heeft wat overdruk, geen probleem maar daardoor stinkt deze best wel wat. Binnen ruik je amper iets, maar de mensen die achter je rijden denken daar vast anders over.
Roestvorming begint op de kokerbalken, maar daar kan je nog best even mee door.
APK-aandachtspunten zijn allemaal verholpen. Daarbij zijn ook de remmen aangepakt en alle remleidingen vernieuwd. De auto is goedgekeurd tot 05-07-2026 dus je kan er nog even tegenaan.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 389,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage SEAT Leasing - Zweigniederlassung der Volkswagen Leasing GmbH - Gifhorner Straße 57 - 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.