detailpage.leasing.tip.text
Ford EscortRS Mexico 1600 GT Mk1 Delivered new in Switzerland
€ 72 500,-5
Gallery Aaldering
Kilométrage
1 200 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1972
Carburant
Essence
Puissance
-
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- FO-97-94
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 1 200 km
- Année
- 01/1972
Caractéristiques Techniques
- Transmission
- Boîte manuelle
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Orange
- Couleur originale
- Oranje
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Autres
Description
• Nieuw geleverd in Zwitserland
• ‘Bare-metal’ gerestaureerd en volledig gereviseerd door een Zwitserse Ford specialist
• 1.200 km gereden sinds restauratie
• Kleurstelling Signal Orange (O KN) met zwart vinyl interieur
De Ford Escort is bij menig autoliefhebber natuurlijk bekend, maar waar zijn ze toch gebleven? Her en der komen we nog wel eens een leuke Escort tegen, maar een totaal gerestaureerd en gereviseerd exemplaar in de speciale RS Mexico editie? Dat is iets bijzonders.
Deze prachtige Ford Escort, uitgevoerd in Signal Orange met een zwart vinyl interieur, werd in 1972 geregistreerd in Zwitserland en aldaar afgeleverd. Vandaag de dag is een authentieke Escort Mexico zeer zeldzaam en bijna niet meer te vinden en zeker niet op een niveau waarin dit exemplaar zich bevindt. Dit is een RS Mexico uitvoering; een speciale serie om het succes van Ford tijdens de Rally van London te vieren. Hannu Mikkola en Gunnar Palm wonnen deze rally in 1970.
Als we het hebben over een restauratie en een revisie, dan kunnen de meningen over deze definities nog wel eens uiteenlopen. Dat is zeker niet ter sprake bij dit exemplaar. Hier spreken we dan ook van een ‘bare-metal’ restauratie, waarbij de gehele wagen compleet werd gerestaureerd en gereviseerd. Bekijk de foto’s en oordeelt u zelf. Een Zwitserse Ford specialist nam deze auto onder handen en bouwde de auto opnieuw op. In principe vinden we deze kwaliteit van restauratie bij de auto’s in de hoge tot zeer hoge prijsklasse en met een grondige blik op de wagen kunnen we dan ook concluderen dat het kwaliteitsniveau hoger is in vergelijking met toen deze Ford de fabriek verliet in 1972. Sinds de restauratie- en revisiewerkzaamheden zag deze Ford niet veel asfalt. Slechts 1.200 km legde deze Escort af.
Het zijn fantastisch leuke auto’s! Met 86 pk en een gewicht van slechts 800 kg komen de woorden ‘light and nimble’ al gauw voorbij. En dat is deze RS zeker!
Heeft u interesse in deze leuke Escort? Neem dan contact met ons op door het formulier ‘vraag meer informatie’ in te vullen en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Meer informatie
Bekleding: Skai
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
• ‘Bare-metal’ gerestaureerd en volledig gereviseerd door een Zwitserse Ford specialist
• 1.200 km gereden sinds restauratie
• Kleurstelling Signal Orange (O KN) met zwart vinyl interieur
De Ford Escort is bij menig autoliefhebber natuurlijk bekend, maar waar zijn ze toch gebleven? Her en der komen we nog wel eens een leuke Escort tegen, maar een totaal gerestaureerd en gereviseerd exemplaar in de speciale RS Mexico editie? Dat is iets bijzonders.
Deze prachtige Ford Escort, uitgevoerd in Signal Orange met een zwart vinyl interieur, werd in 1972 geregistreerd in Zwitserland en aldaar afgeleverd. Vandaag de dag is een authentieke Escort Mexico zeer zeldzaam en bijna niet meer te vinden en zeker niet op een niveau waarin dit exemplaar zich bevindt. Dit is een RS Mexico uitvoering; een speciale serie om het succes van Ford tijdens de Rally van London te vieren. Hannu Mikkola en Gunnar Palm wonnen deze rally in 1970.
Als we het hebben over een restauratie en een revisie, dan kunnen de meningen over deze definities nog wel eens uiteenlopen. Dat is zeker niet ter sprake bij dit exemplaar. Hier spreken we dan ook van een ‘bare-metal’ restauratie, waarbij de gehele wagen compleet werd gerestaureerd en gereviseerd. Bekijk de foto’s en oordeelt u zelf. Een Zwitserse Ford specialist nam deze auto onder handen en bouwde de auto opnieuw op. In principe vinden we deze kwaliteit van restauratie bij de auto’s in de hoge tot zeer hoge prijsklasse en met een grondige blik op de wagen kunnen we dan ook concluderen dat het kwaliteitsniveau hoger is in vergelijking met toen deze Ford de fabriek verliet in 1972. Sinds de restauratie- en revisiewerkzaamheden zag deze Ford niet veel asfalt. Slechts 1.200 km legde deze Escort af.
Het zijn fantastisch leuke auto’s! Met 86 pk en een gewicht van slechts 800 kg komen de woorden ‘light and nimble’ al gauw voorbij. En dat is deze RS zeker!
Heeft u interesse in deze leuke Escort? Neem dan contact met ons op door het formulier ‘vraag meer informatie’ in te vullen en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Meer informatie
Bekleding: Skai
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Gallery Aaldering
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 521,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 10.110,11
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelGallery Aaldering
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2016InterlocuteurAfdeling verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.