detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
75 863 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/1977
Carburant
Essence
Puissance
93 kW (126 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 75 863 km
- Année
- 03/1977
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 93 kW (126 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 600 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Brun
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Noir
Description
Wegens gewijzigde plannen mag de '77er Ford Granada naar een nieuwe eigenaar.
Het is een project met voornamelijk laswerk in de kont/achterste wielranden!
Het betreft een 2.6 GL welke ooit deels Ghia omgebouwd is, en sinds februari 1977 op NL kenteken staat.
De 2.6 motor loopt, en er zit een handgeschakelde 5bak achter. Tevens voorzien van stuurbekrachtiging.
Het interieur is niet perfect, maar nog wel netjes.
De body heeft aandacht nodig, vooral de achterste wielranden, eindpanelen en linker chassisbalk na de achteras.
Het skaidak is nog netjes, en ook het dakraam is waterdicht. Tevens getint glas rondom.
Motorkap en achterklep zijn roestvrij, onderkant vd deuren beginnende roestvorming.
Verder rondom een paar plekjes.
Kortom een project met potentie!
De apk is een paar jaar terug verlopen, dus geen auto die al tig jaar stilstaat.
Tevens nog wat extra onderdelen zoals velgen, dashboard, nieuwe einddemper, wielrand, deurrubbers etc.
De hele boel mag voor €4500,- of een serieus bod NAAST de auto weg.
Onzinbiedingen wordt niet op gereageerd! In onderdelen brengt hij het ook op.
Auto staat in de omgeving van Nieuwleusen, 20km van Zwolle.
Bij interesse graag appen/bellen of mailen
Nulzes 33894619
Het is een project met voornamelijk laswerk in de kont/achterste wielranden!
Het betreft een 2.6 GL welke ooit deels Ghia omgebouwd is, en sinds februari 1977 op NL kenteken staat.
De 2.6 motor loopt, en er zit een handgeschakelde 5bak achter. Tevens voorzien van stuurbekrachtiging.
Het interieur is niet perfect, maar nog wel netjes.
De body heeft aandacht nodig, vooral de achterste wielranden, eindpanelen en linker chassisbalk na de achteras.
Het skaidak is nog netjes, en ook het dakraam is waterdicht. Tevens getint glas rondom.
Motorkap en achterklep zijn roestvrij, onderkant vd deuren beginnende roestvorming.
Verder rondom een paar plekjes.
Kortom een project met potentie!
De apk is een paar jaar terug verlopen, dus geen auto die al tig jaar stilstaat.
Tevens nog wat extra onderdelen zoals velgen, dashboard, nieuwe einddemper, wielrand, deurrubbers etc.
De hele boel mag voor €4500,- of een serieus bod NAAST de auto weg.
Onzinbiedingen wordt niet op gereageerd! In onderdelen brengt hij het ook op.
Auto staat in de omgeving van Nieuwleusen, 20km van Zwolle.
Bij interesse graag appen/bellen of mailen
Nulzes 33894619
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 22.286,86
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,84
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 354,95
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.