detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
115 586 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1965
Carburant
Essence
Puissance
-
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- AR-57-61
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 115 586 km
- Année
- 01/1965
Caractéristiques Techniques
- Transmission
- Boîte manuelle
- Vitesses
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Couleur originale
- Blauw metallic
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Bleu
- Intérieur
- Autres
Description
Trade-in car. Op zoek naar de meest originele Mustang van het land? Dan kunt u verder scrollen. Op zoek naar een geweldige Mustang met zeer smakelijke looks en bijpassende prestaties en beleving? Dan adviseren we u de tekst hieronder te lezen want deze Mustang Fastback kan dan wel eens de juiste zijn.
De Ford Mustang Fastback van de eerste generatie is een waar icoon. Weinig auto's spreken zo tot de verbeelding als Ford's musclecar. Niet alleen bij liefhebbers van Amerikaanse auto's maar over de hele linie van klassiekerliefhebbers valt de Mustang doorgaans in de smaak.
De Fastback is de meest geliefde carrosserievariant van de reeks en de vroege jaren zijn daarbij favoriet. Het model verschijnt in 1965 en misschien had u het al gezien: deze blauwe Mustang stamt ook uit 1965 en daarmee is het dus een hele vroege Fastback. De schitterende lijnen, gewaardeerde 289 'cubic inches' motor en prachtige kleurstelling maakt dit exemplaar tot een schot in de roos voor de Mustang-adept. Bovendien is deze Fastback uitgerust met wat begerenswaardige extra's.
Deze Mustang verkeert in een zeer gezonde staat en beschikt daarnaast over de nodige upgrades waardoor de Mustang extra indrukwekkend oogt. Om te beginnen zijn er tal van zaken gemonteerd die de Mustang een Shelby-uitstraling geven. Een fiberglas motorkap met hoodpins, een voorbumper in Shelby-look, louvres en fenderskirts: samen met de 15” American Racing wielen staat er een bijzonder smakelijke Mustang te schitteren.
Ook in het interieur gaat het er stijlvol aan toe, met in de basis een two-tone Pony-interieur en daarnaast een chromen rolbeugel, boordcomputer voor de 600HP Fi-tech Injection carburateur en natuurlijk een ivoorkleurige pookknop van het Hurst schakelmechanisme. De V8 motor heeft behoorlijk wat meer vermogen dan standaard, mede dankzij een MSD-ontsteking, elektrische brandstofpomp, elektrische koeling en aparte oliekoeler. Ook het volledig handgemaakte rvs-uitlaatsysteem draagt natuurlijk bij aan het betere vermogen en natuurlijk de beleving.
Niet alleen een lust voor het oog dus maar ook om mee op pad te zijn. Wat een beleving!
Meer informatie
Tellerstand: 71.822 mijlen
Interieur: Donker blauw, Skai
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
De Ford Mustang Fastback van de eerste generatie is een waar icoon. Weinig auto's spreken zo tot de verbeelding als Ford's musclecar. Niet alleen bij liefhebbers van Amerikaanse auto's maar over de hele linie van klassiekerliefhebbers valt de Mustang doorgaans in de smaak.
De Fastback is de meest geliefde carrosserievariant van de reeks en de vroege jaren zijn daarbij favoriet. Het model verschijnt in 1965 en misschien had u het al gezien: deze blauwe Mustang stamt ook uit 1965 en daarmee is het dus een hele vroege Fastback. De schitterende lijnen, gewaardeerde 289 'cubic inches' motor en prachtige kleurstelling maakt dit exemplaar tot een schot in de roos voor de Mustang-adept. Bovendien is deze Fastback uitgerust met wat begerenswaardige extra's.
Deze Mustang verkeert in een zeer gezonde staat en beschikt daarnaast over de nodige upgrades waardoor de Mustang extra indrukwekkend oogt. Om te beginnen zijn er tal van zaken gemonteerd die de Mustang een Shelby-uitstraling geven. Een fiberglas motorkap met hoodpins, een voorbumper in Shelby-look, louvres en fenderskirts: samen met de 15” American Racing wielen staat er een bijzonder smakelijke Mustang te schitteren.
Ook in het interieur gaat het er stijlvol aan toe, met in de basis een two-tone Pony-interieur en daarnaast een chromen rolbeugel, boordcomputer voor de 600HP Fi-tech Injection carburateur en natuurlijk een ivoorkleurige pookknop van het Hurst schakelmechanisme. De V8 motor heeft behoorlijk wat meer vermogen dan standaard, mede dankzij een MSD-ontsteking, elektrische brandstofpomp, elektrische koeling en aparte oliekoeler. Ook het volledig handgemaakte rvs-uitlaatsysteem draagt natuurlijk bij aan het betere vermogen en natuurlijk de beleving.
Niet alleen een lust voor het oog dus maar ook om mee op pad te zijn. Wat een beleving!
Meer informatie
Tellerstand: 71.822 mijlen
Interieur: Donker blauw, Skai
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Gallery Aaldering
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 421,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 34.379,23
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelGallery Aaldering
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2016InterlocuteurAfdeling verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.