detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
338 617 km
Transmission
Boîte automatique
Année
07/1996
Carburant
Diesel
Puissance
63 kW (86 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 338 617 km
- Année
- 07/1996
- Contrôle technique
- 11/2025
- Dernier contrôle technique
- 02/2025
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 02/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 63 kW (86 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 2 500 cm³
- Poids à vide
- 2 360 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Diesel
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Chauffage auxiliaire
- Porte coulissante droite
- Toit ouvrant
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- Radio
- Sécurité
- Airbag conducteur
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Auvent
- Jantes acier
- Pneus tout temps saisons
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
Na vele leuke kilometer in mijn busje gaat hij in de verkoop omdat ik ben overgestapt op een daktent.
Het gaat om een Ford transit nugget uit 1996 met een 2,5 liter turbo diesel blok en een automatische versnellingsbak (erg comfortabel!)
Zoals je mag verwachten is de bus niet nieuw meer, hier en daar heeft hij wat plekjes in het plaatwerk. Echter zijn deze plekken optisch en geen probleem voor bijvoorbeeld de APK.
Hier is hij zonder enige problemen doorheen gekomen en is goegekeurd tot november 2025.
Ook heb ik onlangs het volgende vervangen/ aangepakt:
- Nieuwe distributie riem inclusief met de waterpomp en spanrol
- Nieuwe Olie en filters.
- Versnellingsbak is gespoeld
- Nieuwe lampen rondom (koplampen en achterlichten)
- Nieuwe gasveren in de klep
- Alle lampen in het dashboard zijn vervangen
Verder zijn de banden nog in goede staat, het zijn all season banden inclusief de sneeuwvlok die nodig is voor bijvoorbeeld Duitsland.
Je kunt er in theorie met 4 personen in slapen 2 boven en 2 benenden. Ook is er zitplek voor 4 personen aan tafel doormiddel van de captains chairs voorin (zie foto's)
De camper is voorzien van een standkachel op diesel met thermostaat (heerlijk voor in de wintermaanden of die koude voorjaars ochtenden) en een kompressorkoelkast dus een lekker koud drankje in de zomer ongeacht de temperatuur buiten.
Ook is hij voorzien van een schoon en grijs water tank met kraan en spoelbak.
De volgende spullen zitten er bij:
- 2x luifel (1 staat op de foto de ander is een simpel zonnedoek)
- Gordijnen voor de voorruit en zijramen
- 2 oprij keggen (om de bus waterpas te zetten)
- 2 flexibele rijplaten (zodat de bus niet wegzakt)
- Verschillende kabels om de bus aan de 220V te hangen
- 2 camping stoelen
Kortom je kunt er zo mee weg op vakantie.
Heeft U nog verdere vragen stel ze gerust, het is een compleet plaatje maar de bus is natuurlijk wel al op leeftijd.
Bieden staat vrij maar houd het netjes AUB.
Het gaat om een Ford transit nugget uit 1996 met een 2,5 liter turbo diesel blok en een automatische versnellingsbak (erg comfortabel!)
Zoals je mag verwachten is de bus niet nieuw meer, hier en daar heeft hij wat plekjes in het plaatwerk. Echter zijn deze plekken optisch en geen probleem voor bijvoorbeeld de APK.
Hier is hij zonder enige problemen doorheen gekomen en is goegekeurd tot november 2025.
Ook heb ik onlangs het volgende vervangen/ aangepakt:
- Nieuwe distributie riem inclusief met de waterpomp en spanrol
- Nieuwe Olie en filters.
- Versnellingsbak is gespoeld
- Nieuwe lampen rondom (koplampen en achterlichten)
- Nieuwe gasveren in de klep
- Alle lampen in het dashboard zijn vervangen
Verder zijn de banden nog in goede staat, het zijn all season banden inclusief de sneeuwvlok die nodig is voor bijvoorbeeld Duitsland.
Je kunt er in theorie met 4 personen in slapen 2 boven en 2 benenden. Ook is er zitplek voor 4 personen aan tafel doormiddel van de captains chairs voorin (zie foto's)
De camper is voorzien van een standkachel op diesel met thermostaat (heerlijk voor in de wintermaanden of die koude voorjaars ochtenden) en een kompressorkoelkast dus een lekker koud drankje in de zomer ongeacht de temperatuur buiten.
Ook is hij voorzien van een schoon en grijs water tank met kraan en spoelbak.
De volgende spullen zitten er bij:
- 2x luifel (1 staat op de foto de ander is een simpel zonnedoek)
- Gordijnen voor de voorruit en zijramen
- 2 oprij keggen (om de bus waterpas te zetten)
- 2 flexibele rijplaten (zodat de bus niet wegzakt)
- Verschillende kabels om de bus aan de 220V te hangen
- 2 camping stoelen
Kortom je kunt er zo mee weg op vakantie.
Heeft U nog verdere vragen stel ze gerust, het is een compleet plaatje maar de bus is natuurlijk wel al op leeftijd.
Bieden staat vrij maar houd het netjes AUB.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.295,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.295,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 6.216,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,7
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 259,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0933
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0335
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.