detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
48 648 km
Transmission
-
Année
01/2001
Carburant
Essence 2 T
Puissance
10 kW (14 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 48 648 km
- Année
- 01/2001
- Dernier contrôle technique
- 08/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 10 kW (14 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence 2 T
Equipement
- Confort
- Barres de protection
- Démarreur électrique
- Kickstarter
- Pare-brise
- Sécurité
- Phares au LED
- Autres
- Pot catalytique
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Autres
Description
Hallo, hierbij bied ik mijn prachtige Gilera runner 180 aan. De reden voor de verkoop is het behalen van mijn zware motorrijbewijs. Ik heb in de loop van de tijd veel geld en tijd in de runner gestoken en daar is de prijs dus ook naar! De runner is van frame opgebouwd en daar bij is het volgende gedaan:
Alle parts nieuw niks tweedehands!!
• Frame gepoedercoat
• Carters geparelstraald
• Volledige beugelset zwart gepoedercoat
• Michelin city grip 2 banden voor en achter
• Handvaten
• Stuurgewichten
• Hoog windscherm
• rempomp voor en achter met twee nieuwe remhendels
• Zadel
• koso temperatuur meter
• Binnenkappen
• Nieuwe sebac “right side up” voorvork
• Alle boutjes / schroefjes nieuw van RVS.
• Volledige sp pro kappenset, deze motor is uit 2001 en had dus oorspronkelijk een sp set er op. Die was zwaar beschadigd en heel lelijk dus heb ik besloten de motor uit te rusten met een prachtige nieuwstaat sp pro kappenset
———————————————————————————
Blok setup:
Alle onderdelen nieuw geen gebruikte parts!
• Krukas bgm supercharged 55 slag
• Malossi 172 in combinatie met deze krukas levert 183 echte ccm3 op! 183cc dus.
• Toronda hoge druk binnenkop
• Ngk bougie kabel geschikt voor bougies met het dopje er op
• Polini variateur met polini v snaar
• Malossi drukveer en trekveren
• Vertandingslagers vervangen en nieuwe olie
• Plastic carter deksel vervangen met twee zwarte kapjes voor een strakkere look.
• Malossi vl13 membraan
• Polini 30mm vlakschuif carburateur
• Heico tuning rvs uitlaat bocht
• Leovince touring eind demper
———————————————————————————
Ongetwijfeld vergeet ik hier nog dingen maar deze runner is werkelijk in perfecte staat en rijd heerlijk.
Ik zou aanraden op deze setup een powerfilter te gebruiken voor de meeste power en beste levensduur van de bougie. Maar voor de verkoop heb ik de originele filter terug gemonteerd.
Je krijg er ook nog gratis veel originele onderdelen bij als je ze wilt hebben.
Graag alleen reageren bij serieuze interesse.
Alleen geld overmaken! Geen cash.
Kenteken is A1 (m07)
Mvg, Stefan
Alle parts nieuw niks tweedehands!!
• Frame gepoedercoat
• Carters geparelstraald
• Volledige beugelset zwart gepoedercoat
• Michelin city grip 2 banden voor en achter
• Handvaten
• Stuurgewichten
• Hoog windscherm
• rempomp voor en achter met twee nieuwe remhendels
• Zadel
• koso temperatuur meter
• Binnenkappen
• Nieuwe sebac “right side up” voorvork
• Alle boutjes / schroefjes nieuw van RVS.
• Volledige sp pro kappenset, deze motor is uit 2001 en had dus oorspronkelijk een sp set er op. Die was zwaar beschadigd en heel lelijk dus heb ik besloten de motor uit te rusten met een prachtige nieuwstaat sp pro kappenset
———————————————————————————
Blok setup:
Alle onderdelen nieuw geen gebruikte parts!
• Krukas bgm supercharged 55 slag
• Malossi 172 in combinatie met deze krukas levert 183 echte ccm3 op! 183cc dus.
• Toronda hoge druk binnenkop
• Ngk bougie kabel geschikt voor bougies met het dopje er op
• Polini variateur met polini v snaar
• Malossi drukveer en trekveren
• Vertandingslagers vervangen en nieuwe olie
• Plastic carter deksel vervangen met twee zwarte kapjes voor een strakkere look.
• Malossi vl13 membraan
• Polini 30mm vlakschuif carburateur
• Heico tuning rvs uitlaat bocht
• Leovince touring eind demper
———————————————————————————
Ongetwijfeld vergeet ik hier nog dingen maar deze runner is werkelijk in perfecte staat en rijd heerlijk.
Ik zou aanraden op deze setup een powerfilter te gebruiken voor de meeste power en beste levensduur van de bougie. Maar voor de verkoop heb ik de originele filter terug gemonteerd.
Je krijg er ook nog gratis veel originele onderdelen bij als je ze wilt hebben.
Graag alleen reageren bij serieuze interesse.
Alleen geld overmaken! Geen cash.
Kenteken is A1 (m07)
Mvg, Stefan
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 418,15
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.