detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
60 000 km
Autonomie en électrique
-
Année
09/2004
Carburant
Electrique/Essence
Puissance
66 kW (90 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 60 000 km
- Année
- 09/2004
- Dernier contrôle technique
- 09/2023
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 66 kW (90 CH)
Consommation énergétique
- Autres sources d'énergie
- Électrique
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Orange
- Type de peinture
- Autres
Description
Harley Davidson FLHTCSE
Screaming Eagle CVO Limited Edition
103ci (1690cc) Electra Glide
Bouwjaar: 2004
40738 mijlen gereden...(+-65.000km).
2 sleutels.
5 versnellingen.
Cruise control.
Heel toe shifter
Passagier rugleuning.
Vance&Hines uitlaat systeem voor een mooi zwaar geluid.
Originele harley radio/cd speler met aux ingang.
12v aansluiting in de batwing voor evt telefoonladers.
Hardcase zadeltassen.
2 handschoenenkastjes.
Z.g.a.n banden en remmen
Ik bezit hem nu ongv 3 jaar, fijn gereden maar nu op zoek naar iets anders.
De banden en remmen zijn z.g.a.n.
Accu is prima.
Hij start meteen bij een druk op de knop waarna hij soepel draait zonder bij geluiden.
Recent onderhoud:
Bij +- 40.000 mijlen zijn vervangen..
Kleppendeksel,cilinder en voetpakkingen van allebei de cilinders.
Plus een beurt..
Dit omdat ik vorig jaar zag dat de achterste cilinder een kleine lekkage had..
Dit natuurlijk meteen laten verhelpen door een erkend bedrijf..
Hij is motorisch 100% en kurkdroog.
Hij is recent zomerklaar gemaakt dmv beurtje..
Opstappen en rijden maar..
Evt ruilen tegen motor of auto is ook mogelijk..
Hier en daar een gebruikersspoortje maar niets significant...
Voor zijn leeftijd een heel mooie snelle motor.
Bij interesse kan ik betere foto's sturen
Screaming Eagle CVO Limited Edition
103ci (1690cc) Electra Glide
Bouwjaar: 2004
40738 mijlen gereden...(+-65.000km).
2 sleutels.
5 versnellingen.
Cruise control.
Heel toe shifter
Passagier rugleuning.
Vance&Hines uitlaat systeem voor een mooi zwaar geluid.
Originele harley radio/cd speler met aux ingang.
12v aansluiting in de batwing voor evt telefoonladers.
Hardcase zadeltassen.
2 handschoenenkastjes.
Z.g.a.n banden en remmen
Ik bezit hem nu ongv 3 jaar, fijn gereden maar nu op zoek naar iets anders.
De banden en remmen zijn z.g.a.n.
Accu is prima.
Hij start meteen bij een druk op de knop waarna hij soepel draait zonder bij geluiden.
Recent onderhoud:
Bij +- 40.000 mijlen zijn vervangen..
Kleppendeksel,cilinder en voetpakkingen van allebei de cilinders.
Plus een beurt..
Dit omdat ik vorig jaar zag dat de achterste cilinder een kleine lekkage had..
Dit natuurlijk meteen laten verhelpen door een erkend bedrijf..
Hij is motorisch 100% en kurkdroog.
Hij is recent zomerklaar gemaakt dmv beurtje..
Opstappen en rijden maar..
Evt ruilen tegen motor of auto is ook mogelijk..
Hier en daar een gebruikersspoortje maar niets significant...
Voor zijn leeftijd een heel mooie snelle motor.
Bij interesse kan ik betere foto's sturen
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 444,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 19.901,50
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.