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Harley-Davidson Road King
FLHRC CLASSIC

Spijkenisse, NL
€ 9 500,-

A discuter

Kilométrage
74 347 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
08/2008
Carburant
Essence
Puissance
60 kW (82 CH)
Vendeur
Particuliers

Données de base

Carrosserie
Chopper/Cruiser
État
Occasion

Historique du véhicule

Kilométrage
Année
08/2008

Caractéristiques Techniques

Puissance
60 kW (82 CH)
Transmission
Boîte manuelle
Cylindrée
1 584 cm³
Vitesses
6
Cylindres
2
Poids à vide
345 kg

Consommation énergétique

Carburant
Essence

Equipement

Confort
  • Barres de protection
  • Démarreur électrique
  • Pare-brise
  • Régulateur de vitesse
Sécurité
  • ABS
  • Alarme

Couleur et Garnissage Intérieur

Couleur extérieure
Noir

Description

Te koop, wegens stoppen met motorrijden i.v.m. leeftijd. In zeer nette staat, HD ROADKING (FLHRC - CLASSIC) uit 2008. 1584 cc. Twee in goede staat leren zijtassen (afsluitbaar). Windscherm en km stand 74347. Dubbele versnellingspook (hak / teen). 60 Kw. Speciale Vance & Hines uitlaten. Cruisecontrole en electronische gashandel (dus geen kabel) ABS functie. Display geeft aan, dagtrip, tijd, hoeveel km je nog kunt rijden op je tankinhoud. Koplamp heeft een Sigarettenaansteker contact, dus handig voor je navigatie of opladen van je telefoon bijv. Vorig jaar twee nieuwe banden laten monteren. Verbruikt geen olie. Nederlandse eerste toelating en op naam gezet, dus niet geïmporteerd. Bieden toegestaan vanaf 9500 euro. De
iverse accessoires, zoals remschijslot, motorhoes, waterdichte bagagetas enz.

Leasing

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€ 0,-
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€ 17.154,72
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Kilometerleasing
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10.000 km
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36 Monate
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€ 0,0465

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detailpage.leasing.tip.text

detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München

Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.



Vendeur

Particuliers

  1. TVA déductible
  2. Prix du concessionnaire
  3. Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
  4. Prix public final incluant tous les frais et taxes.
  5. Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.
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