detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
30 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
10/1972
Carburant
Essence
Puissance
33 kW (45 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Oldtimer
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 30 000 km
- Année
- 10/1972
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 33 kW (45 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 444 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 180 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
5,0 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
- Kickstarter
- Pare-brise
- Topcase
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
Description
De motor gaat weg wegens tijdgebrek. De schakelas zit wat los, waardoor de motor niet meer goed schakelt. Het motorblok moet uit elkaar om dit op te lossen.
Mijn plan was om het oorspronkelijke motorblok wat ik los heb liggen (met hetzelfde nummer als frame) te reviseren en terug te plaatsen. Ik heb hiervoor spullen gekocht zoals zuigers+zuigerveren, pakkingen + ringen en carterbouten. Tevens de oorspronkelijke cilinders laten uithonen voor deze zuigers. De tijd ontbreekt me om dit allemaal aan te pakken, en inmiddels een nieuwe motor gekocht.
Deze motor heeft nog de originele uitlaten(!), helaas zijn de binnendempers eruit getrild. Als je rustig rijdt kan het met het geluid, beter is om binnendempers te maken (volgens mij niet los te krijgen).
In de loop der tijd zijn een aantal zaken uitgevoerd, zoals
- frame gepoedercoat
- tank opnieuw gespoten
- voorvork vervangen door cb550-exemplaar
- hagon achterveren
- zelfgemaakt kofferrek, verchroomd
Verdere werkzaamheden
- startmotor aandrijving reviseren
- claxon defect
- binnendempers voor uitlaten maken
- kilometertellerkabel en toerenterller vervangen/repareren
De motor verkeert verder in goede staat. Banden, accu en ketting zijn nog (lang) niet aan vervanging toe. De elektra werkt perfect.
Verder heb ik nog heel veel extra onderdelen, gedeeltelijk op de foto's. Ik heb er ook twee werkplaatshandboeken bij. Het is denk ik een prachtig restauratieproject en daarna heb je een heerlijk rijdende motor. Met zo'n 45pk en prachtig geluid verveelt ie niet snel, ik heb er ook al heel wat vakanties mee gedaan.
Ik heb de motor niet gepoetst voor de foto. Je kunt 'm nog mooi laten glimmen.
Op het kentekenbewijs staat niet welk K-nummer het betreft, ik gok K1.
De prijs staat VAST, er kan geen cent vanaf! Ik vind het een mooie prijs voor een unieke motor met extra motorblok en (waardevolle) extra onderdelen.
Mijn plan was om het oorspronkelijke motorblok wat ik los heb liggen (met hetzelfde nummer als frame) te reviseren en terug te plaatsen. Ik heb hiervoor spullen gekocht zoals zuigers+zuigerveren, pakkingen + ringen en carterbouten. Tevens de oorspronkelijke cilinders laten uithonen voor deze zuigers. De tijd ontbreekt me om dit allemaal aan te pakken, en inmiddels een nieuwe motor gekocht.
Deze motor heeft nog de originele uitlaten(!), helaas zijn de binnendempers eruit getrild. Als je rustig rijdt kan het met het geluid, beter is om binnendempers te maken (volgens mij niet los te krijgen).
In de loop der tijd zijn een aantal zaken uitgevoerd, zoals
- frame gepoedercoat
- tank opnieuw gespoten
- voorvork vervangen door cb550-exemplaar
- hagon achterveren
- zelfgemaakt kofferrek, verchroomd
Verdere werkzaamheden
- startmotor aandrijving reviseren
- claxon defect
- binnendempers voor uitlaten maken
- kilometertellerkabel en toerenterller vervangen/repareren
De motor verkeert verder in goede staat. Banden, accu en ketting zijn nog (lang) niet aan vervanging toe. De elektra werkt perfect.
Verder heb ik nog heel veel extra onderdelen, gedeeltelijk op de foto's. Ik heb er ook twee werkplaatshandboeken bij. Het is denk ik een prachtig restauratieproject en daarna heb je een heerlijk rijdende motor. Met zo'n 45pk en prachtig geluid verveelt ie niet snel, ik heb er ook al heel wat vakanties mee gedaan.
Ik heb de motor niet gepoetst voor de foto. Je kunt 'm nog mooi laten glimmen.
Op het kentekenbewijs staat niet welk K-nummer het betreft, ik gok K1.
De prijs staat VAST, er kan geen cent vanaf! Ik vind het een mooie prijs voor een unieke motor met extra motorblok en (waardevolle) extra onderdelen.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 30.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 289,97
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Financial Services - Geschäftsbereich der RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.