detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
44 500 km
Transmission
-
Année
11/2005
Carburant
Essence
Puissance
86 kW (117 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Supersport
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 44 500 km
- Année
- 11/2005
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 86 kW (117 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Autres
Description
Bij deze verkoop ik met pijn in mijn hart mijn CBR600RR uit 2005. Altijd droog gestaan. Vorig jaar een grote beurt voor meer dan 1500 euro gehad waarbij zo'n beetje alles is gedaan. Technisch in top staat. Banden nog goed. Buddy seat zit er bij net als originele uitlaat en originele kentekenplaat houder. 2 sleutels en recente onderhoudshistorie.
Led achterlicht met ingebouwde knippers. Kleine knippers aan de voorzijde. Wing mirrors. Two Brothers einddemper. DB killer uitneembaar.
Deze motor rijdt het beste op het circuit maar op straat ook werkelijk een beest. Rijdt nog steeds iedereen er uit bij het stoplicht.
44k op de teller. Wordt nog af en toe mee gereden.
Ik verkoop de motor omdat ik er niet meer comfortabel op kan rijden voor lange stukken. Wil overstappen op naked. Eventueel ruilen tegen z1000, cb1000r of VFR800.
Vragen stellen mag altijd. Onzin biedingen worden genegeerd. Proefrijden en ophalen in Lisse.
Technische gegevens:
Type Motor:vloeistofgekoelde viercilinder lijnmotor viertakt
Distributie:dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud:599 cc
Boring x slag:67x42.5 mm
Compressieverhouding:12:1
Max. Vermogen:86 kW 117 pk / 13000 opm
Max. Koppel:66 Nm / 11000 opm
Specifiek vermogen:195 pk/l
Brandstofvoorziening:PGM-DSFI injectie 40 mm
Drooggewicht:163 kg
Rijklaar gewicht:193,9 kg
Led achterlicht met ingebouwde knippers. Kleine knippers aan de voorzijde. Wing mirrors. Two Brothers einddemper. DB killer uitneembaar.
Deze motor rijdt het beste op het circuit maar op straat ook werkelijk een beest. Rijdt nog steeds iedereen er uit bij het stoplicht.
44k op de teller. Wordt nog af en toe mee gereden.
Ik verkoop de motor omdat ik er niet meer comfortabel op kan rijden voor lange stukken. Wil overstappen op naked. Eventueel ruilen tegen z1000, cb1000r of VFR800.
Vragen stellen mag altijd. Onzin biedingen worden genegeerd. Proefrijden en ophalen in Lisse.
Technische gegevens:
Type Motor:vloeistofgekoelde viercilinder lijnmotor viertakt
Distributie:dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud:599 cc
Boring x slag:67x42.5 mm
Compressieverhouding:12:1
Max. Vermogen:86 kW 117 pk / 13000 opm
Max. Koppel:66 Nm / 11000 opm
Specifiek vermogen:195 pk/l
Brandstofvoorziening:PGM-DSFI injectie 40 mm
Drooggewicht:163 kg
Rijklaar gewicht:193,9 kg
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 17.533,66
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,84
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 275,73
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.