detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
200 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1989
Carburant
Essence
Puissance
294 kW (400 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 200 000 km
- Année
- 06/1989
- Contrôle technique
- 05/2026
- Dernier contrôle technique
- 07/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 294 kW (400 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 800 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 950 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Argent
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Tissu
Description
Te koop honda civic ED6 b18c4 turbo.
Het gaat over full build b18c4, 2mappen op low boost (280pk) en high boost (400pk).
Motor heeft in totaal rond 6000km gereden.
Spec motor:
-Motor B18C4
-Je Pistons 9:1 compressie 81,5mm
-Eagle drijstangen
-B18C nokkenassen
-Oem koppaking
-Oem olie pomp
-ARP Kopbouten
-ARP Krukas bouten
-ARP krukaspoeli bout
-ARP vliegwiel bouten
-Nieuwe olie sproeiers
-Supertech cilinder guard
-ACL Trimetal Drijfstang lager
-ACL Trimetal Krukas lagers
-Skunk2 alpha series klepveren
Cilinders zijn geboord en gehoond voor 81,5mm zuigers, blok en kop waren gevlakt, kop is bewerkt, krukas tappen zijn lijngehoond ivm arp krukas bouten
Turbo kit:
-Dikwandig ramhorn + garrett gt2871r turbo + wastgate tial + hks blowoff+ intercooler mishimoto + downpipe 3inch met 250cell cat
-Invidia gt300 catback crx/ed
Rest motor:
-QSP olie temp sensor met meter VDO olie druk sensor
-Setrab olie koeler
-Mocal sandwitch plate met thermostaat
-Skunk2 radiateur met slimfan
-ACT Heaby duty 6-puck koppelingset
-S9B Bak
-Inlaat Skunk2 Pro serie
-Injectoren Bosch EV14xT 840-1210cc
-Brandstofpomp Grams 320LPH
Onderstel:
-EE9 Stuurhuis met quaife (5 van gemaakt)
-Hardrace stuurkogel spoorstang (voor ee9 fusee)
-EE9 Fusee: nieuwe wiellager, hardrace fuseekogel, gerevisserde mb6 klauwen, gevlochten remleidingen + arp wieldraadeinden long, ds2500 remblokken, rotinger schijven
-MB6 Booster met hoofdremcilinder
-Buddyclub P1 met Yokohama advan AD08RS
-H-gear versterkte b-serie assen
-Skunk2 camber armen voor
-D1 spec camber armen achter
-Full race prostreet tractionbar
-BC Racing Schroefsten
-EE9 Stabi achter
-EE9 Stabi voor
-Innovative schakelstangen b-serie ED
Interieur:
-EE9 Cluster
-I-tec kuipstoel met cobra beugel
-C-pillar strut bar
-Harness bar
-QSP stuur met ed naaf+ quick realase
-QSP gordels street
-Short shifter
Ecu:
-KMS MD35 Met b18 turbo map (2 mappen met switch)
-KMS Lambda controller met wideband sensor KMS display
-KMS 300Kpa map sensor
-KMS Can display
Chassis is roest vrij, dorpels waren opnieuw ingelast en gespoten, bodem is ook hard!
De enige is dat de rest rondom de chassis niet mooi is denk aan spatbord, deuren, motorkap,achterklep.
Minpuntjes:
-Chassis delen niet meer mooi
-Dakram is gekit
-Moet uitgelijnd worden
Ik heb zelf de motor gebouwd en afgesteld op testbank. Video's van testbank zijn aanweizig!
Ben nog veel vergeten waarschijnlijk maar dat is wat ik zo uit mijn hoofd nog weet.
Goede bod is altijd welkom op onzin wordt niet gereageerd!!
Het gaat over full build b18c4, 2mappen op low boost (280pk) en high boost (400pk).
Motor heeft in totaal rond 6000km gereden.
Spec motor:
-Motor B18C4
-Je Pistons 9:1 compressie 81,5mm
-Eagle drijstangen
-B18C nokkenassen
-Oem koppaking
-Oem olie pomp
-ARP Kopbouten
-ARP Krukas bouten
-ARP krukaspoeli bout
-ARP vliegwiel bouten
-Nieuwe olie sproeiers
-Supertech cilinder guard
-ACL Trimetal Drijfstang lager
-ACL Trimetal Krukas lagers
-Skunk2 alpha series klepveren
Cilinders zijn geboord en gehoond voor 81,5mm zuigers, blok en kop waren gevlakt, kop is bewerkt, krukas tappen zijn lijngehoond ivm arp krukas bouten
Turbo kit:
-Dikwandig ramhorn + garrett gt2871r turbo + wastgate tial + hks blowoff+ intercooler mishimoto + downpipe 3inch met 250cell cat
-Invidia gt300 catback crx/ed
Rest motor:
-QSP olie temp sensor met meter VDO olie druk sensor
-Setrab olie koeler
-Mocal sandwitch plate met thermostaat
-Skunk2 radiateur met slimfan
-ACT Heaby duty 6-puck koppelingset
-S9B Bak
-Inlaat Skunk2 Pro serie
-Injectoren Bosch EV14xT 840-1210cc
-Brandstofpomp Grams 320LPH
Onderstel:
-EE9 Stuurhuis met quaife (5 van gemaakt)
-Hardrace stuurkogel spoorstang (voor ee9 fusee)
-EE9 Fusee: nieuwe wiellager, hardrace fuseekogel, gerevisserde mb6 klauwen, gevlochten remleidingen + arp wieldraadeinden long, ds2500 remblokken, rotinger schijven
-MB6 Booster met hoofdremcilinder
-Buddyclub P1 met Yokohama advan AD08RS
-H-gear versterkte b-serie assen
-Skunk2 camber armen voor
-D1 spec camber armen achter
-Full race prostreet tractionbar
-BC Racing Schroefsten
-EE9 Stabi achter
-EE9 Stabi voor
-Innovative schakelstangen b-serie ED
Interieur:
-EE9 Cluster
-I-tec kuipstoel met cobra beugel
-C-pillar strut bar
-Harness bar
-QSP stuur met ed naaf+ quick realase
-QSP gordels street
-Short shifter
Ecu:
-KMS MD35 Met b18 turbo map (2 mappen met switch)
-KMS Lambda controller met wideband sensor KMS display
-KMS 300Kpa map sensor
-KMS Can display
Chassis is roest vrij, dorpels waren opnieuw ingelast en gespoten, bodem is ook hard!
De enige is dat de rest rondom de chassis niet mooi is denk aan spatbord, deuren, motorkap,achterklep.
Minpuntjes:
-Chassis delen niet meer mooi
-Dakram is gekit
-Moet uitgelijnd worden
Ik heb zelf de motor gebouwd en afgesteld op testbank. Video's van testbank zijn aanweizig!
Ben nog veel vergeten waarschijnlijk maar dat is wat ik zo uit mijn hoofd nog weet.
Goede bod is altijd welkom op onzin wordt niet gereageerd!!
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 24.503,74
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,87
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 391,90
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.