detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
325 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/2000
Carburant
Essence
Puissance
108 kW (147 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 325 000 km
- Année
- 06/2000
- Contrôle technique
- 07/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 108 kW (147 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 973 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 360 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 3
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
9,7 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 229 g/km (mixte)
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Autres
Description
Honda CRV 4wd uit 2000
De auto is echt goed gebruikt, dus heeft menig slootje gezien. maar heeft nog apk tot 16-7-2025 en rijd..
uiterlijk in redelijke staat, maar heeft natuurlijk gewoon een deuk en een kras her en der.
Heeft wat minpunten..
Heeft hoogwaarschijnlijk lekke koppakking, koelsysteem lijkt op pompoensoep (dit heb ik uiteraard niet geproefd..!)
Stuurpomp maakt herrie en lekt.
Dakraam vakkundig dichtgekit
Bestuurderszijde gaan de ramen niet open, dus ook iets om even te bekijken.
Bonkt linksvoor wat in onderstel.
Interieur heel vies door vocht etc
Accu vermoedelijk wat minder..
Maar ook pluspunten:
Apk
4 wiel aandrijving zodat je alle parkours kunt doen😎
Lichtmetaal aan de voorzijde💰
Originele auto met katalysator💰
Koppelt goed
Rijdbaar, gister 70km naar huis mee gereden zonder koelproblemen.
Radio met bluetooth
Goedkoopste op internet
Al met al een leuke basis voor de hobbyist/beunhaas.
Nieuwe koppaking, stuurpomp en een flinke poetsbeurt en je kan voorlopig weer onbezorgd rijden😎
Imperiaal op de achtergrond kan er los of bij verkocht worden
De auto is echt goed gebruikt, dus heeft menig slootje gezien. maar heeft nog apk tot 16-7-2025 en rijd..
uiterlijk in redelijke staat, maar heeft natuurlijk gewoon een deuk en een kras her en der.
Heeft wat minpunten..
Heeft hoogwaarschijnlijk lekke koppakking, koelsysteem lijkt op pompoensoep (dit heb ik uiteraard niet geproefd..!)
Stuurpomp maakt herrie en lekt.
Dakraam vakkundig dichtgekit
Bestuurderszijde gaan de ramen niet open, dus ook iets om even te bekijken.
Bonkt linksvoor wat in onderstel.
Interieur heel vies door vocht etc
Accu vermoedelijk wat minder..
Maar ook pluspunten:
Apk
4 wiel aandrijving zodat je alle parkours kunt doen😎
Lichtmetaal aan de voorzijde💰
Originele auto met katalysator💰
Koppelt goed
Rijdbaar, gister 70km naar huis mee gereden zonder koelproblemen.
Radio met bluetooth
Goedkoopste op internet
Al met al een leuke basis voor de hobbyist/beunhaas.
Nieuwe koppaking, stuurpomp en een flinke poetsbeurt en je kan voorlopig weer onbezorgd rijden😎
Imperiaal op de achtergrond kan er los of bij verkocht worden
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 56.421,25
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,85
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 585,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 28.341,25
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.