detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
183 964 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
07/1993
Carburant
Essence
Puissance
118 kW (160 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 183 964 km
- Année
- 07/1993
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 118 kW (160 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 595 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 110 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Radio
- Sécurité
- Direction assistée
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Jantes alliage
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Autres
Description
hierbij bied ik mijn nog aardig nette Del Sol Vti aan. Reden van de verkoop is het eindelijk kunnen betalen van een 350z.
De vti staat op dit moment stil met een aandrijfas probleen, dit kan nog gerepareert worden voor de verkoop. De auto is ook tekoop zonder dat deze gerepareerd wordt dan is de prijs natuurlijk lager. test ritten zijn dus niet mogelijk.
Aan het exterieur is er zeer weinig aangepast. de auto voorzien van stoffen kuipstoelen deze zorgen ervoor dat het achter interieur niet past en dus is gedemonteerd. Dit komt daarom los mee met de verkoop. Ook zijn er nog meer losse onderdelen die gratis mee gaan met de verkoop.
Natuurlijk zijn er ook een paar min punten. Rondom de tankdop is er beginnende roest vorming. Het elektrische dak werkt af en toe, De middelste dak switch heeft last van een slecht contact en werkt daarom soms wel en soms niet.
Hij staat nog mooi strak in de lak en het is een echte aandacht trekker op de straat.
ik vergeet vast nog een hele boel maar voor meer informatie. stuur gerust een bericht of kom langs om hem te bekijken
prijs is onderhandelbaar
De vti staat op dit moment stil met een aandrijfas probleen, dit kan nog gerepareert worden voor de verkoop. De auto is ook tekoop zonder dat deze gerepareerd wordt dan is de prijs natuurlijk lager. test ritten zijn dus niet mogelijk.
Aan het exterieur is er zeer weinig aangepast. de auto voorzien van stoffen kuipstoelen deze zorgen ervoor dat het achter interieur niet past en dus is gedemonteerd. Dit komt daarom los mee met de verkoop. Ook zijn er nog meer losse onderdelen die gratis mee gaan met de verkoop.
Natuurlijk zijn er ook een paar min punten. Rondom de tankdop is er beginnende roest vorming. Het elektrische dak werkt af en toe, De middelste dak switch heeft last van een slecht contact en werkt daarom soms wel en soms niet.
Hij staat nog mooi strak in de lak en het is een echte aandacht trekker op de straat.
ik vergeet vast nog een hele boel maar voor meer informatie. stuur gerust een bericht of kom langs om hem te bekijken
prijs is onderhandelbaar
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 995,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 995,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 14.736,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,92
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 307,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0600
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Hyundai Finance, Friedrich-Ebert-Anlage 35-37, 60327 Frankfurt
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.