detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
22 531 km
Transmission
Boîte automatique
Année
06/2014
Carburant
Essence
Puissance
10 kW (14 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Scooter
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 22 531 km
- Année
- 06/2014
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 10 kW (14 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 153 cm³
- Cylindres
- 1
- Poids à vide
- 125 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
2,1 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
- Pare-brise
- Topcase
- Sécurité
- Phares au LED
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Brun
- Type de peinture
- Métallisé
Description
Te koop zeer praktische en betrouwbare motorscooter van Honda.
Met 150cc kun je overal goed meekomen en zelfs bij het stoplicht ben je door de goede overbrenging steevast als eerste weg. Het verbaast hoe vlot hij de eerste meters is. Bij 80 is de echte fut er wel uit maar loopt daarna mooi door. Ik reed er ook lange stukken mee op de snelweg. Op mijn vorige PCX had ik een iets andere overbrenging gezet en daarmee liep hij gemakkelijk 120 zonder aan acceleratie in te boeten, dat zou mijn volgende upgrade zijn.
De motor is bijna helemaal up to date, nieuwe olie, banden, remschijf etc. Pulley, rollers en riem zou ik waarschijnlijk nog vervangen. Maar ik rij er eigenlijk niet meer op ivm gebruik speed pedelec en BMW R1200RT. Vandaar te koop.
Met 150cc kun je overal goed meekomen en zelfs bij het stoplicht ben je door de goede overbrenging steevast als eerste weg. Het verbaast hoe vlot hij de eerste meters is. Bij 80 is de echte fut er wel uit maar loopt daarna mooi door. Ik reed er ook lange stukken mee op de snelweg. Op mijn vorige PCX had ik een iets andere overbrenging gezet en daarmee liep hij gemakkelijk 120 zonder aan acceleratie in te boeten, dat zou mijn volgende upgrade zijn.
De motor is bijna helemaal up to date, nieuwe olie, banden, remschijf etc. Pulley, rollers en riem zou ik waarschijnlijk nog vervangen. Maar ik rij er eigenlijk niet meer op ivm gebruik speed pedelec en BMW R1200RT. Vandaar te koop.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 13.269,54
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,8
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 204,66
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.