detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
141 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/1991
Carburant
Essence
Puissance
74 kW (101 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Tourer
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 141 000 km
- Année
- 04/1991
- Contrôle technique
- 02/2025
- Dernier contrôle technique
- 02/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 74 kW (101 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 098 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 280 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
5,0 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Carénage
- Démarreur électrique
- Pare-brise
- Topcase
- Divertissement / Médias
- USB
- Sécurité
- LED phare de jour
- Phares au LED
- Autres
- Suspension sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
Description
Wegens aanschaf BMW RT1200
Motor heeft ~2000km geleden een beurt gehad incl olie/filter/bougies.
- Remmen rondom gereviseerd en remblokken vervangen.
- Voorvorkkeerringen en olie vervangen.
- Hagon achterschokdemper.
- Achterbrug is nog goed.
- Comfortzadel van Yves (zit prima, er is ook nog een versleten Corbin zadel aanwezig)
- 52L Givi topkoffer.
- Alle lampjes vervangen door LED (Philips & Osram)
- Opzetspoilertje op de Givi ruit (ik zit met 1m86 lekker stil)
- RVS uitlaatbochten en Motad dempers.
- Banden zijn nog prima.
- Windgeleiders spiegels en kuip.
Nadelen:
- Tankkap is de verkeerde kleur en heeft een scheurtje, valt niet enorm op, maar een leuk puntje om een keer op te lossen.
- Dynamo doet het nog prima, maar zweet heel lichtjes olie, niks aan doen, hij laat niks achter.
- Bij 150.000 moet de distributieriem vervangen worden, ik heb 'm geinspecteerd, hij ziet er nog netjes uit, dus mogelijk is ie al een keer vervangen, maar ik weet het niet.
Gewoon een eerlijke motor voor een eerlijke prijs, kmstand loopt langzaam op.
Indien je een mail stuurt svp even het antwoord op de volgende vraag toevoegen:
Wat is 8x3?
Motor heeft ~2000km geleden een beurt gehad incl olie/filter/bougies.
- Remmen rondom gereviseerd en remblokken vervangen.
- Voorvorkkeerringen en olie vervangen.
- Hagon achterschokdemper.
- Achterbrug is nog goed.
- Comfortzadel van Yves (zit prima, er is ook nog een versleten Corbin zadel aanwezig)
- 52L Givi topkoffer.
- Alle lampjes vervangen door LED (Philips & Osram)
- Opzetspoilertje op de Givi ruit (ik zit met 1m86 lekker stil)
- RVS uitlaatbochten en Motad dempers.
- Banden zijn nog prima.
- Windgeleiders spiegels en kuip.
Nadelen:
- Tankkap is de verkeerde kleur en heeft een scheurtje, valt niet enorm op, maar een leuk puntje om een keer op te lossen.
- Dynamo doet het nog prima, maar zweet heel lichtjes olie, niks aan doen, hij laat niks achter.
- Bij 150.000 moet de distributieriem vervangen worden, ik heb 'm geinspecteerd, hij ziet er nog netjes uit, dus mogelijk is ie al een keer vervangen, maar ik weet het niet.
Gewoon een eerlijke motor voor een eerlijke prijs, kmstand loopt langzaam op.
Indien je een mail stuurt svp even het antwoord op de volgende vraag toevoegen:
Wat is 8x3?
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 308,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 18.825,90
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.