detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
35 500 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/1999
Carburant
Essence
Puissance
28 kW (38 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Chopper/Cruiser
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 35 500 km
- Année
- 02/1999
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 28 kW (38 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 583 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 2
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
- Pare-brise
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Métallisé
Description
Honda VT 600 Chopper Custom Shadow VT600C VLX600 VT600
Mooie Honda Shadow
Het is een originele Nederlandse motor, geen ingevoerde
Hij ziet er nog netjes uit, zie foto’s.
Bouwjaar 1999
KM stand 35507 KM
Voorband is net nieuw (avon cobra), achterband is ook nog zeer goed.
Start vlot, rijd en schakelt als nieuw.
Ik rijd er af en toe nog mee, dus de km stand loopt nog een beetje op.
De voorpootkeringen moeten een keer vervangen worden.
Hij rijd er niet minder om maar het moet een keer gebeuren.
Nieuwe keringen, stofhoezen en olie heb ik er al bij maar het komt er maar niet van om er aan te beginnen
Ik heb er nog een smoke windscherm bij, die loopt bij de handvaten breder uit net als een batwing.
En de originele ruggensteun en voetsteunen voor de bijrijder.
Ook een mooie basis voor een bobber, scrambler of café racer.
Het gewilde laatste model met 5 bak en grotere tank.
Kortom, een mooie originele motor die rijd en schakeld als nieuw en er nog goed uitziet.
Gr Rich
Beperkte inruil mogelijk
Ik wil eigenlijk terug naar een oude goldwing, het liefste mijn oude GL 1100, kenteken begon met MD-5
Of een XT500 van Yamaha
Mooie Honda Shadow
Het is een originele Nederlandse motor, geen ingevoerde
Hij ziet er nog netjes uit, zie foto’s.
Bouwjaar 1999
KM stand 35507 KM
Voorband is net nieuw (avon cobra), achterband is ook nog zeer goed.
Start vlot, rijd en schakelt als nieuw.
Ik rijd er af en toe nog mee, dus de km stand loopt nog een beetje op.
De voorpootkeringen moeten een keer vervangen worden.
Hij rijd er niet minder om maar het moet een keer gebeuren.
Nieuwe keringen, stofhoezen en olie heb ik er al bij maar het komt er maar niet van om er aan te beginnen
Ik heb er nog een smoke windscherm bij, die loopt bij de handvaten breder uit net als een batwing.
En de originele ruggensteun en voetsteunen voor de bijrijder.
Ook een mooie basis voor een bobber, scrambler of café racer.
Het gewilde laatste model met 5 bak en grotere tank.
Kortom, een mooie originele motor die rijd en schakeld als nieuw en er nog goed uitziet.
Gr Rich
Beperkte inruil mogelijk
Ik wil eigenlijk terug naar een oude goldwing, het liefste mijn oude GL 1100, kenteken begon met MD-5
Of een XT500 van Yamaha
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.190,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 13.749,60
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,81
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 286,45
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0700
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0420
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Ford Bank, Josef-Lammerting-Allee 24-34, 50933 Köln
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.