detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
59 500 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
05/2001
Carburant
Essence
Puissance
81 kW (110 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Sport touring
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 59 500 km
- Année
- 05/2001
- Dernier contrôle technique
- 07/2023
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 81 kW (110 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 000 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 210 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Divertissement / Médias
- USB
- Sécurité
- Anti-démarrage
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Jaune
Description
Hele nette Honda VTR1000 Firestorm. De ‘Japanse Ducati’, met de degelijkheid en betrouwbaarheid van een Honda ;)
Een waar alles aan gedaan is voor topconditie.
Dit is de nieuwere/betere versie met nieuwer cockpitje, grotere tankinhoud en iets zuiniger.
Ze mag naar eennieuwe liefhebber omdat ik voor een toermotor ga.
Dit is waarschijnlijk de best en mooist lopende Firestorm die op de markt wordt aangeboden. Deze fiets staat bekend om de gevoeligheid qua afstelling. Daarom is hij door Bikes & Solutions ook afgesteld met behulp van testbank. En de rest van het onderhoud uiteraard.
De carburateurs zijn bijvoorbeeld ultrasoon gereinigd en synchroon gesteld en zo heb ik nog een aardige lijst met werkzaamheden en onderdelen van afgelopen jaren onder mijn hoede. Onderhoudshistorie aanwezig.
Bij 53.291km is o.a. het volgende gedaan/vernieuwd;
Bij 57.852km nog onderhoud met daarbij;
Een waar alles aan gedaan is voor topconditie.
Dit is de nieuwere/betere versie met nieuwer cockpitje, grotere tankinhoud en iets zuiniger.
Ze mag naar eennieuwe liefhebber omdat ik voor een toermotor ga.
Dit is waarschijnlijk de best en mooist lopende Firestorm die op de markt wordt aangeboden. Deze fiets staat bekend om de gevoeligheid qua afstelling. Daarom is hij door Bikes & Solutions ook afgesteld met behulp van testbank. En de rest van het onderhoud uiteraard.
De carburateurs zijn bijvoorbeeld ultrasoon gereinigd en synchroon gesteld en zo heb ik nog een aardige lijst met werkzaamheden en onderdelen van afgelopen jaren onder mijn hoede. Onderhoudshistorie aanwezig.
- Delkevic Sportdempers (waanzinnige sound!!)
- CNC Stuurverhogers (2cm, zie foto’s)
- USB aansluiting; geschakeld over het contact. Dus ook geen risico dat accu leeg loopt
- Originele donkere kuipruitje heb ik er ook uiteraard bij.
- Passagiersbeugel
Bij 53.291km is o.a. het volgende gedaan/vernieuwd;
- Nieuwe voor -en achterband + haakse ventielen, Michelin Pilot Road 2
- Remblokken voor en achter vervangen
- Carburateurs ultrasoon gereinigd.
- Synchroon stellen en CO afstellen mbv Dynojet testbank
- Uitlaat pakkingen / bussen vervangen + uitlaat klemmen
- Nieuwe rem -en koppelingshevel.
- Remvloeistof ververst
- Koelvloeistof ververst
- Olie ververst + filter
- bougies / iridium vervangen
- nieuwe Sensor koelvin
- nieuwe Radiateurdop
Bij 57.852km nog onderhoud met daarbij;
- Nieuwe custom made stalen remleidingen
- Nieuwe ketting en tandwielen + transmissierubbers
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 328,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 20.589,70
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.