detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
61 255 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/2024
Carburant
Essence
Puissance
39 kW (53 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Touring
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 61 255 km
- Année
- 04/2024
- Dernier contrôle technique
- 10/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 39 kW (53 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 650 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 210 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Carénage
- Démarreur électrique
- Pare-brise
- Topcase
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
Description
Betrouwbare en goed onderhouden Honda Transalp XL650V te koop!
Zeer betrouwbaar, zuinig en fijn-rijdend model die zojuist zijn onderhoud heeft gehad! Is dus klaar om er tegenaan te gaan en is uitermate geschikt als tourmotor, adventure motor (TET, reizen) of woon-werkverkeer motor/pekelfiets met zijn relatief lage gewicht en rechtop zittende houding.
Origineel Nederlandse motorfiets!
Inruil- en garantiemogelijkheden!
Kilometerstand: 61.255 km
Motorsegment: Toer / Allroad
Bouwjaar: 2000
Kleur: Zwart
Cilinderinhoud: 650 cc
Vermogen: 39 kW / 53 pk
Aantal cilinders: V-twin
Massa rijklaar: 218 kg
Modelnaam: RD10
BTW/marge: marge-motor, BTW niet aftrekbaar voor ondernemers
Staat en onderhoud:
De motor start, rijdt en remt erg goed en alles werkt naar behoren. Zojuist is een beurt uitgevoerd waarbij het volgende is gedaan:
- Voorrem en achterrem gereviseerd en nieuwe remvloeistof
- Nieuwe achterremschijf
- Nieuwe remblokken voor + achter
- Nieuwe olie en oliefilter
- Nieuw luchtfilter
- Nieuwe achterwiellagers
- Nieuwe achterband (Metzeler Tourance)
De voorband en kettingset zijn nog in goede staat. Optisch heeft hij alleen wat krassen op de zijkappen en zit er een barstje in de rechter zijkap, omdat de vorige eigenaar op beide kanten een keer met lage snelheid is omgevallen (zie foto's). Maar de motor is direct zonder zorgen klaar voor gebruik!
De motor is voorzien van de volgende opties:
- Topkofferrek (origineel Honda) met topkoffer
- Verhoogde donkere kuipruit
- Motorblok beschermkap (origineel Honda)
- Handkappen (origineel Honda)
- Kleinere knipperlichten achter
- HISS contactonderbreker diefstalbescherming (origineel Honda)
Aldus een technisch goed onderhouden, comfortabele en betrouwbare adventure motor die direct klaar is om zorgeloos de weg op te gaan! Ideaal voor reizen, tourritten en woon-werk verkeer/als pekelfiets!
Voor meer informatie kun je contact opnemen.
De Haar Motoren
De Scheysloot 10
2201 GN Noordwijk
Trefwoorden: tourmotor, toermotor, allroad, adventure, XL650, DL650, DL1000, vstrom, strom, africa twin, varadero, toer, dominator, XL, NT, NX, NTV, XRV, XLV, XL1000
Zeer betrouwbaar, zuinig en fijn-rijdend model die zojuist zijn onderhoud heeft gehad! Is dus klaar om er tegenaan te gaan en is uitermate geschikt als tourmotor, adventure motor (TET, reizen) of woon-werkverkeer motor/pekelfiets met zijn relatief lage gewicht en rechtop zittende houding.
Origineel Nederlandse motorfiets!
Inruil- en garantiemogelijkheden!
Kilometerstand: 61.255 km
Motorsegment: Toer / Allroad
Bouwjaar: 2000
Kleur: Zwart
Cilinderinhoud: 650 cc
Vermogen: 39 kW / 53 pk
Aantal cilinders: V-twin
Massa rijklaar: 218 kg
Modelnaam: RD10
BTW/marge: marge-motor, BTW niet aftrekbaar voor ondernemers
Staat en onderhoud:
De motor start, rijdt en remt erg goed en alles werkt naar behoren. Zojuist is een beurt uitgevoerd waarbij het volgende is gedaan:
- Voorrem en achterrem gereviseerd en nieuwe remvloeistof
- Nieuwe achterremschijf
- Nieuwe remblokken voor + achter
- Nieuwe olie en oliefilter
- Nieuw luchtfilter
- Nieuwe achterwiellagers
- Nieuwe achterband (Metzeler Tourance)
De voorband en kettingset zijn nog in goede staat. Optisch heeft hij alleen wat krassen op de zijkappen en zit er een barstje in de rechter zijkap, omdat de vorige eigenaar op beide kanten een keer met lage snelheid is omgevallen (zie foto's). Maar de motor is direct zonder zorgen klaar voor gebruik!
De motor is voorzien van de volgende opties:
- Topkofferrek (origineel Honda) met topkoffer
- Verhoogde donkere kuipruit
- Motorblok beschermkap (origineel Honda)
- Handkappen (origineel Honda)
- Kleinere knipperlichten achter
- HISS contactonderbreker diefstalbescherming (origineel Honda)
Aldus een technisch goed onderhouden, comfortabele en betrouwbare adventure motor die direct klaar is om zorgeloos de weg op te gaan! Ideaal voor reizen, tourritten en woon-werk verkeer/als pekelfiets!
Voor meer informatie kun je contact opnemen.
De Haar Motoren
De Scheysloot 10
2201 GN Noordwijk
Trefwoorden: tourmotor, toermotor, allroad, adventure, XL650, DL650, DL1000, vstrom, strom, africa twin, varadero, toer, dominator, XL, NT, NX, NTV, XRV, XLV, XL1000
Leasing
detailpage.leasing.title De Haar Motoren
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 16.276,32
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 2,08
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 339,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0540
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0270
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Toyota Leasing GmbH, Toyota Allee 5, 50415 Köln
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelDe Haar Motoren
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2022InterlocuteurJ. de Haar
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.