detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
71 217 km
Transmission
Boîte automatique
Année
06/1960
Carburant
Essence
Puissance
162 kW (220 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Portes
- 2
- Version pays
- Pays-Bas
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 71 217 km
- Année
- 06/1960
- Contrôle technique
- 08/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 162 kW (220 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 420 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Couleur originale
- Indigo Blue
- La couleur de l'intérieur
- Rouge
- Intérieur
- Cuir
Description
Voor meer informatie en foto's verwijzen wij u naar onze website:
www.noutclassiccars.nl/car/jaguar-xk150-fhc-5/
In 2014 kregen wij het verzoek om voor een klant een Jaguar XK150 coupe op te zoeken en vervolgens geheel te restaureren tot in concoursstaat. Het moest een automaat zijn en wij vonden een geschikt exemplaar uit 1960, dus met de zwaardere 3.8 liter motor wat wel zo fijn was voor een automatische versnellingsbak.
Kosten noch moeite werden gespaard. Na demontage van de gehele auto werd de body aangeboden bij de autobeitserij voor ontlakken, ontroesten, en een ktl koud verzink behandeling. Op een klein stukje bovenop het rechter voorspatbord bleek de hele body roest en schadevrij te zijn en dus een perfecte basis. Deze body werd zeer professioneel strak gemaakt en vervolgens afgespoten in mooi Indigo blue lakwerk waarbij veel aandacht werd besteedt aan de passingen van de diverse plaatdelen.
Ook het chassis werd grondig aangepakt. Dit werd gestraald, in de epoxy en primer gespoten en vervolgens zwart afgelakt. Alle techniek werd gereviseerd of vernieuwd. De motor werd door Vos in Sliedrecht gereviseerd en voorzien van diverse upgrades en de versnellingsbak werd compleet nieuw gereviseerd door Abraham Sluyter in Rotterdam.
Nadat body en chassis weer waren samengesteld werd de hele auto door ons opgebouwd waarbij alle denkbare upgrades werden geplaatst. Elektrische stuurbekrachtiging, aluminium radiateur, wisselstroom dynamo, rvs uitlaat, 123 ontsteking, kuipstoelen, wortelnoten dashboard, Evans koelvloeistof etc. het volledige interieur werd custom build bij een toonaangevende Nederlandse stoffeerder uitgevoerd waarbij gebruik werd gemaakt van de beste materialen.
Het gehele proces is onderbouwd met een dossier foto’s en rekeningen. In november 2022 is de Jaguar door ons verkocht aan de tweede eigenaar welke hem niet vaak heeft gebruikt.
Namens deze eigenaar mogen wij hem nu weer te koop aanbieden. Het betreft hier een buitenkans om in het bezit te komen van een absoluut prachtige XK150, tegen een zeer gunstige prijs die ver onder de kostprijs ligt.
www.noutclassiccars.nl/car/jaguar-xk150-fhc-5/
In 2014 kregen wij het verzoek om voor een klant een Jaguar XK150 coupe op te zoeken en vervolgens geheel te restaureren tot in concoursstaat. Het moest een automaat zijn en wij vonden een geschikt exemplaar uit 1960, dus met de zwaardere 3.8 liter motor wat wel zo fijn was voor een automatische versnellingsbak.
Kosten noch moeite werden gespaard. Na demontage van de gehele auto werd de body aangeboden bij de autobeitserij voor ontlakken, ontroesten, en een ktl koud verzink behandeling. Op een klein stukje bovenop het rechter voorspatbord bleek de hele body roest en schadevrij te zijn en dus een perfecte basis. Deze body werd zeer professioneel strak gemaakt en vervolgens afgespoten in mooi Indigo blue lakwerk waarbij veel aandacht werd besteedt aan de passingen van de diverse plaatdelen.
Ook het chassis werd grondig aangepakt. Dit werd gestraald, in de epoxy en primer gespoten en vervolgens zwart afgelakt. Alle techniek werd gereviseerd of vernieuwd. De motor werd door Vos in Sliedrecht gereviseerd en voorzien van diverse upgrades en de versnellingsbak werd compleet nieuw gereviseerd door Abraham Sluyter in Rotterdam.
Nadat body en chassis weer waren samengesteld werd de hele auto door ons opgebouwd waarbij alle denkbare upgrades werden geplaatst. Elektrische stuurbekrachtiging, aluminium radiateur, wisselstroom dynamo, rvs uitlaat, 123 ontsteking, kuipstoelen, wortelnoten dashboard, Evans koelvloeistof etc. het volledige interieur werd custom build bij een toonaangevende Nederlandse stoffeerder uitgevoerd waarbij gebruik werd gemaakt van de beste materialen.
Het gehele proces is onderbouwd met een dossier foto’s en rekeningen. In november 2022 is de Jaguar door ons verkocht aan de tweede eigenaar welke hem niet vaak heeft gebruikt.
Namens deze eigenaar mogen wij hem nu weer te koop aanbieden. Het betreft hier een buitenkans om in het bezit te komen van een absoluut prachtige XK150, tegen een zeer gunstige prijs die ver onder de kostprijs ligt.
Leasing
detailpage.leasing.title Nout Classic Cars B.V.
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.490,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.490,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 41.940,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,4
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 699,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage MKG Bank Zweigniederlassung der MCE Bank GmbH, Schieferstein 5, 65439 Flörsheim / Main
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelNout Classic Cars B.V.
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2020InterlocuteurAndré Nout
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.