detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
10 121 km
Transmission
-
Année
12/2014
Carburant
Essence
Puissance
103 kW (140 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 10 121 km
- Année
- 12/2014
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 103 kW (140 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Sécurité
- ABS
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
Description
Te koop,
Kawazaki Z 1000 prima motor zo goed als nieuw weinig kilometers mee gereden ( klm zijn niet terug gedraaid het is een show model geweest ) Ik heb er toppie op gereden in het voorjaar in duitsland. De motor heeft zijn onderhoud elk jaar gehad.
Het is een speciale editie alles is mat zwart. 2 GPR dempers
met DB killer te verwijderen als nodig.
Type motor Vloeistofgekoelde, viertakt-viercilinderlijnmotor
Cilinderinhoud (cm3)1.043 cm³
Maximum vermogen 101.5 kW (138 pk) / 9.600 tpm
Transmissie6 versnellingen
Maximum koppel 110 Nm / 7.800 tpm
EindaandrijvingO-ring ketting
Band, voor 120/70 ZR 17 M/C (58W)
Rijklaar gewicht 221 kg (ABS)
Band, achter 190/50 ZR 17 M/C (73W)
Stuurhoek links / rechts31˚ / 31˚
Remmen, voorDubbele, semizwevende wave-type-remschijven van 300 mm Vierzuigerremklauw, radiaal gemonteerd
Vering, voorUpside downvoorvork van 41 mm, met traploos instelbare ingaande en uitgaande demping en instelbare veervoorspanning
Remmen, achterEnkele wave-type-remschijf van 250 mm Enkele zuiger remklauw
Vering, achterAchterwaarts gekoppelde horizontale monoshock met gasgevulde schokdemper, traploos instelbare uitgaande
Interessen bel 0610557291
Gr Rik.
Kawazaki Z 1000 prima motor zo goed als nieuw weinig kilometers mee gereden ( klm zijn niet terug gedraaid het is een show model geweest ) Ik heb er toppie op gereden in het voorjaar in duitsland. De motor heeft zijn onderhoud elk jaar gehad.
Het is een speciale editie alles is mat zwart. 2 GPR dempers
met DB killer te verwijderen als nodig.
Type motor Vloeistofgekoelde, viertakt-viercilinderlijnmotor
Cilinderinhoud (cm3)1.043 cm³
Maximum vermogen 101.5 kW (138 pk) / 9.600 tpm
Transmissie6 versnellingen
Maximum koppel 110 Nm / 7.800 tpm
EindaandrijvingO-ring ketting
Band, voor 120/70 ZR 17 M/C (58W)
Rijklaar gewicht 221 kg (ABS)
Band, achter 190/50 ZR 17 M/C (73W)
Stuurhoek links / rechts31˚ / 31˚
Remmen, voorDubbele, semizwevende wave-type-remschijven van 300 mm Vierzuigerremklauw, radiaal gemonteerd
Vering, voorUpside downvoorvork van 41 mm, met traploos instelbare ingaande en uitgaande demping en instelbare veervoorspanning
Remmen, achterEnkele wave-type-remschijf van 250 mm Enkele zuiger remklauw
Vering, achterAchterwaarts gekoppelde horizontale monoshock met gasgevulde schokdemper, traploos instelbare uitgaande
Interessen bel 0610557291
Gr Rik.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.590,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 1.590,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 86.022,72
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 0 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 1.792,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.