detailpage.leasing.tip.text
Kawasaki Z 750Z750S
€ 850,-
A discuter
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
93 697 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/2005
Carburant
Essence
Puissance
81 kW (110 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Sport touring
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 93 697 km
- Année
- 06/2005
- Voiture accidentée
- Oui
- Propriétaires préc.
- 4
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 81 kW (110 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 748 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 195 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- Type de peinture
- Autres
Description
Bij deze verkoop ik mijn Kawasaki Z750S uit 2005
Zelf heb ik de motor enkele jaren geleden overgekocht op zo een 82.000km, toen heeft deze nog een volledig onderhoud gehad tot in het detail.
De voorbije jaren werd de motor gebruikt voor woon-werkverkeer en staat nu al eventjes stil doordat ik een auto van het werk heb gekregen.
Zelf heb ik er nooit problemen mee gehad, een uiterst betrouwbare vier cylinder.
Zoals je kunt zien op de foto is er estetische schade en heeft de moto nood aan een grondige onderhoudsbeurt: olie vervangen, batterij (ik heb nog een nieuwe in doos), uitlaat hangt wat los, alle vijsjes eens vastzetten...
Kortom een uitstekend projectje waar ik jammer genoeg de tijd niet voor heb.
Daarnaast heb ik zelf nog een hele hoop motorkledij en allerhandjes moest er interesse zijn.
Kom maar gerust eens langs om de motor deftig te bekijken en dan zien we wel verder.
Belangrijk: motor wordt verkocht ZONDER keuring
Staat niet meer ingeschreven en ik heb zelf de middelen niet om naar de keuring ermee te gaan.
Zelf heb ik de motor enkele jaren geleden overgekocht op zo een 82.000km, toen heeft deze nog een volledig onderhoud gehad tot in het detail.
De voorbije jaren werd de motor gebruikt voor woon-werkverkeer en staat nu al eventjes stil doordat ik een auto van het werk heb gekregen.
Zelf heb ik er nooit problemen mee gehad, een uiterst betrouwbare vier cylinder.
Zoals je kunt zien op de foto is er estetische schade en heeft de moto nood aan een grondige onderhoudsbeurt: olie vervangen, batterij (ik heb nog een nieuwe in doos), uitlaat hangt wat los, alle vijsjes eens vastzetten...
Kortom een uitstekend projectje waar ik jammer genoeg de tijd niet voor heb.
Daarnaast heb ik zelf nog een hele hoop motorkledij en allerhandjes moest er interesse zijn.
Kom maar gerust eens langs om de motor deftig te bekijken en dan zien we wel verder.
Belangrijk: motor wordt verkocht ZONDER keuring
Staat niet meer ingeschreven en ik heb zelf de middelen niet om naar de keuring ermee te gaan.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 28.586,67
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,83
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 459,94
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.