detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
38 456 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
12/1979
Carburant
Essence
Puissance
88 kW (120 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 38 456 km
- Année
- 12/1979
- Dernier contrôle technique
- 03/2024
- Propriétaires préc.
- 3
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 88 kW (120 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 996 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 064 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
De Lancia Beta Spyder (geen spider) is een onbekend juweeltje. Er zijn er slechts 9,000 van gebouwd omdat het productieproces nogal uitvoerig en kostbaar was. Er werd namelijk een coupe gebruikt als basis waar een zaag werd ingezet. Het leuke van deze auto is dat er en targadak op zit om de wind te voelen maaar daarnaast kan ook het achterste deel naar beneden voor een volledige cabrio.
Deze spyder is uitgevoerd met een 2 liter twin-cam motor die 119 pk levert. De auto is in het verleden gerestaureerd. De motor is een paar jaar geleden volledig gereviseerd en daarna is er niet heel veel mee gereden en zeker niet in nat weer. De auto ziet er daarom nog heel mooi uit. Er is geen roest te zien. De velgen zijn vernieuwd. Het interieur ziet er ook goed uit, maar de leren stoel bekleding heeft beschadigingen. Er is een nieuwe bluetooth radio met DAB gemonteerd (period correct). De auto rijdt heel erg goed en heeft een fijne stabiele wegligging. Het Nardi stuur ligt goed in de hand. De remmen zijn voortreffelijk. De bak schakelt soepel. Kortom, dit is een heel erg leuke auto om in te rijden (vooral in de zomer) en je krijgt er leuke reacties op vanwege de sympathieke uitstraling.
De waarde van de Lancia Beta Spyder neemt de laatste jaren snel toe omdat steeds meer liefhebbers ontdekken hoe leuk en zeldzaam deze auto is terwijl je hem prima kunt gebruiken als dagelijkse auto.
Deze spyder is uitgevoerd met een 2 liter twin-cam motor die 119 pk levert. De auto is in het verleden gerestaureerd. De motor is een paar jaar geleden volledig gereviseerd en daarna is er niet heel veel mee gereden en zeker niet in nat weer. De auto ziet er daarom nog heel mooi uit. Er is geen roest te zien. De velgen zijn vernieuwd. Het interieur ziet er ook goed uit, maar de leren stoel bekleding heeft beschadigingen. Er is een nieuwe bluetooth radio met DAB gemonteerd (period correct). De auto rijdt heel erg goed en heeft een fijne stabiele wegligging. Het Nardi stuur ligt goed in de hand. De remmen zijn voortreffelijk. De bak schakelt soepel. Kortom, dit is een heel erg leuke auto om in te rijden (vooral in de zomer) en je krijgt er leuke reacties op vanwege de sympathieke uitstraling.
De waarde van de Lancia Beta Spyder neemt de laatste jaren snel toe omdat steeds meer liefhebbers ontdekken hoe leuk en zeldzaam deze auto is terwijl je hem prima kunt gebruiken als dagelijkse auto.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 371,03
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.