detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
135 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1999
Carburant
Essence
Puissance
96 kW (131 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 135 000 km
- Année
- 01/1999
- Contrôle technique
- 03/2025
- Dernier contrôle technique
- 03/2024
- Propriétaires préc.
- 2
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 01/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 96 kW (131 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 747 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 270 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 2
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
8,6 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 213 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation automatique
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- CD
- MP3
- Radio
- USB
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Jantes alliage (15")
- Pot catalytique
- Roue de secours
- Roue de urgence
- Séparateur pour coffre
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Alcantara
Description
Fenomenale Lancia Dedra in uitzonderlijk goede, roestrvrije staat. Oogt en rijdt als nieuw. De Dedra heeft bij de vorige eigenaar altijd binnen gestaan en dat zie je. Ik heb de auto vorig jaar gekocht en meteen volledig na laten kijken en de distributie laten doen. Inclusief spanrol en waterpomp. Facturen zijn aanwezig.
Auto wordt door onvoorziene omstandigheden minder gebruikt dan de bedoeling was en mag zodoende weg. Maar, ik heb zeker geen haast. Er zijn in Nederland nog maar een paar Dedra's en deze verdient ook daardoor eigenlijk minimaal een carport. Het is een heerlijk stille en comfortabele yountimer voor dagelijks gebruik. De APK verloopt in maart, maar ik zou er raar van staan te kijken als hij er niet zo doorheen rolt. De Dedra is, net als veel Lancia's, altijd erg ondergewaardeerd geweest en dat is mijns inziens volledig onterecht. Het is een prachtig, ingetogen chique ontwerp. Eigenlijk een kleine Lancia Thema en zo voelt en rijdt hij ook.
Perfect? Zo goed als. Wat ik nog wilde doen:
-Achterklep is alleen te openen van binnenuit. Slot is vervangen, maar dat was niet het probleem blijkbaar. Het is iets mechanisch in ieder geval.
-Ruit bestuurderskant opent alleen stapsgewijs.
-Electrische Ruit rechtsachter werkt niet
-Een deel van het dashboard plakte. Dat heb ik schoongemaakt, alleen moet nog 1 klepje gespoten, daar kom ik niet aan toe, maar kan eventueel verholpen
Verder benomoenswaardig:
-Inclusief de originele Lancia Dedra dakdragers
-De velgen zijn niet origineel, maar ik vind persoonlijk de 15" beter staan dan de originele 14". Die heb ik niet, maar daar kan ik waarschijnlijk nog wel aankomen.
Ik weet dat het een stevige vraagprijs is, maar voor een Dedra in deze staat, moet je naar Italië en daar betaal je al snel een stuk meer. Ik denk dat het rijden in zo'n unieke wagen de vraagprijs meer dan waard is.
Auto wordt door onvoorziene omstandigheden minder gebruikt dan de bedoeling was en mag zodoende weg. Maar, ik heb zeker geen haast. Er zijn in Nederland nog maar een paar Dedra's en deze verdient ook daardoor eigenlijk minimaal een carport. Het is een heerlijk stille en comfortabele yountimer voor dagelijks gebruik. De APK verloopt in maart, maar ik zou er raar van staan te kijken als hij er niet zo doorheen rolt. De Dedra is, net als veel Lancia's, altijd erg ondergewaardeerd geweest en dat is mijns inziens volledig onterecht. Het is een prachtig, ingetogen chique ontwerp. Eigenlijk een kleine Lancia Thema en zo voelt en rijdt hij ook.
Perfect? Zo goed als. Wat ik nog wilde doen:
-Achterklep is alleen te openen van binnenuit. Slot is vervangen, maar dat was niet het probleem blijkbaar. Het is iets mechanisch in ieder geval.
-Ruit bestuurderskant opent alleen stapsgewijs.
-Electrische Ruit rechtsachter werkt niet
-Een deel van het dashboard plakte. Dat heb ik schoongemaakt, alleen moet nog 1 klepje gespoten, daar kom ik niet aan toe, maar kan eventueel verholpen
Verder benomoenswaardig:
-Inclusief de originele Lancia Dedra dakdragers
-De velgen zijn niet origineel, maar ik vind persoonlijk de 15" beter staan dan de originele 14". Die heb ik niet, maar daar kan ik waarschijnlijk nog wel aankomen.
Ik weet dat het een stevige vraagprijs is, maar voor een Dedra in deze staat, moet je naar Italië en daar betaal je al snel een stuk meer. Ik denk dat het rijden in zo'n unieke wagen de vraagprijs meer dan waard is.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.295,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.295,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 19.666,20
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 6.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,7
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 327,77
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Financial Services & Dacia Financial Services - Geschäftsbereiche der RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.