detailpage.leasing.tip.text
Lancia FlaminiaGT 2.5 Touring series 1 Restored condition, Stunni
€ 89 500,-5
Gallery Aaldering
Kilométrage
67 038 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1959
Carburant
Essence
Puissance
-
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- N° d'annonce
- LA-11-07
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 67 038 km
- Année
- 01/1959
Caractéristiques Techniques
- Transmission
- Boîte manuelle
- Vitesses
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Couleur originale
- Grijs
- La couleur de l'intérieur
- Brun
- Intérieur
- Cuir
Description
Wat een tijdloze schoonheid is de Lancia Flaminia toch he? Helemaal in deze uitvoering. Het betreft hier namelijk een auto uit de eerste serie. De auto verkeert in zeer goede conditie en ziet er prachtig uit.
De écht liefhebber van Italiaanse auto's kan niet anders dan een beetje weemoedig worden bij het zien van deze Lancia. Waar is toch de tijd gebleven dat Italiaanse automerken zoals Lancia nog écht succcesvol waren? Bij het zien van deze Flaminia is het toch haast niet voor te stellen dat zo'n automobiele grootmacht als Lancia vandaag de dag zou verworden tot een merkt dat slechts een stadsauto produceert en dan ook nog met techniek van Fiat!
Maar laten we ons focussen op deze prachtige Lancia Flaminia GT Touring. Het betreft hier een auto uit 1959 met een carrosserie die volledig middels de "Superleggera" werkwijze is gefabriceerd, een gepatenteerde manier om een lichte carrosserie te bouwen van coachbuilder Carrozzeria Touring. De auto is al eens volledig gerestaureerd en ziet er dan ook nog steeds prachtig uit. De body is gespoten in het al even prachtige als iconische "Grigio Newmarket". De lak van de auto verkeert in goede staat en ziet er prachtig uit. De carrosserie en het chassis verkeren beide in zeer goede staat. Het aluminium plaatwerk is mooi dun en heeft correcte passingen. Het chassis is vanzelfsprekend volledig vrij van roest.
Het interieur is nog niet zo lang geleden volledig opnieuw bekleed. De bovenzijde van het dashboard is zwart en de deuren en stoelen zijn bekleed met een prachtig bordeaux rood leder. De beige tapijten zijn met veel oog voor originaliteit opnieuw aangebracht. Bij het openen van het portier wordt u direct overvallen door een enorme bezitsdrang, wat een fantastisch mooi ontwerp en wat een prachtige kleurencombinatie. De Jaeger instrumenten verkeren alleen in goede conditie en functioneren zoals het hoort. Ook de hemelbekleding is al eens vernieuwd en ziet er zeer goed uit.
De auto wordt aangedreven door een 2,5 liter V6 met een enkele Solex carburateur. De motor was een doorontwikkeling van de 2,5 liter V6 uit de Aurelia en verkeert in zeer goede staat. De motor levert 119 pk en maakt licht werk van deze fraaie Italiaanse coupé. De V6 is gekoppeld aan een handgeschakelde transmissie met vier versnellingen en drijft de achterwielen aan. Verder is de Flaminia voorzien van een De Dion as en een transaxle transmissie voor een optimale gewichtsverdeling. Het zorgt ervoor dat de Lancia zelfs 62 jaar later nog steeds een heerlijke reisauto is. Deze generaties Lancia waren technisch dermate hoogstaand dat het u zal verbazen hoe goed en modern deze Flaminia GT Touring rijdt.
Het is haast niet mogelijk om met een stijlvollere auto voor te komen rijden, de Flaminia is zo'n typische auto die iedereen leuk vindt en waar geen mens boos naar kan kijken. Iedereen ziet het direct: deze auto wordt bestuurd door een échte liefhebber. Eigenlijk maakt het niet uit dat Lancia momenteel niet meer zulke aansprkende auto's bouwt, niet met dit soort exemplaren op de markt. Instappen en genieten is dus het devies.
Meer informatie
Modeljaar: 2024
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
De écht liefhebber van Italiaanse auto's kan niet anders dan een beetje weemoedig worden bij het zien van deze Lancia. Waar is toch de tijd gebleven dat Italiaanse automerken zoals Lancia nog écht succcesvol waren? Bij het zien van deze Flaminia is het toch haast niet voor te stellen dat zo'n automobiele grootmacht als Lancia vandaag de dag zou verworden tot een merkt dat slechts een stadsauto produceert en dan ook nog met techniek van Fiat!
Maar laten we ons focussen op deze prachtige Lancia Flaminia GT Touring. Het betreft hier een auto uit 1959 met een carrosserie die volledig middels de "Superleggera" werkwijze is gefabriceerd, een gepatenteerde manier om een lichte carrosserie te bouwen van coachbuilder Carrozzeria Touring. De auto is al eens volledig gerestaureerd en ziet er dan ook nog steeds prachtig uit. De body is gespoten in het al even prachtige als iconische "Grigio Newmarket". De lak van de auto verkeert in goede staat en ziet er prachtig uit. De carrosserie en het chassis verkeren beide in zeer goede staat. Het aluminium plaatwerk is mooi dun en heeft correcte passingen. Het chassis is vanzelfsprekend volledig vrij van roest.
Het interieur is nog niet zo lang geleden volledig opnieuw bekleed. De bovenzijde van het dashboard is zwart en de deuren en stoelen zijn bekleed met een prachtig bordeaux rood leder. De beige tapijten zijn met veel oog voor originaliteit opnieuw aangebracht. Bij het openen van het portier wordt u direct overvallen door een enorme bezitsdrang, wat een fantastisch mooi ontwerp en wat een prachtige kleurencombinatie. De Jaeger instrumenten verkeren alleen in goede conditie en functioneren zoals het hoort. Ook de hemelbekleding is al eens vernieuwd en ziet er zeer goed uit.
De auto wordt aangedreven door een 2,5 liter V6 met een enkele Solex carburateur. De motor was een doorontwikkeling van de 2,5 liter V6 uit de Aurelia en verkeert in zeer goede staat. De motor levert 119 pk en maakt licht werk van deze fraaie Italiaanse coupé. De V6 is gekoppeld aan een handgeschakelde transmissie met vier versnellingen en drijft de achterwielen aan. Verder is de Flaminia voorzien van een De Dion as en een transaxle transmissie voor een optimale gewichtsverdeling. Het zorgt ervoor dat de Lancia zelfs 62 jaar later nog steeds een heerlijke reisauto is. Deze generaties Lancia waren technisch dermate hoogstaand dat het u zal verbazen hoe goed en modern deze Flaminia GT Touring rijdt.
Het is haast niet mogelijk om met een stijlvollere auto voor te komen rijden, de Flaminia is zo'n typische auto die iedereen leuk vindt en waar geen mens boos naar kan kijken. Iedereen ziet het direct: deze auto wordt bestuurd door een échte liefhebber. Eigenlijk maakt het niet uit dat Lancia momenteel niet meer zulke aansprkende auto's bouwt, niet met dit soort exemplaren op de markt. Instappen en genieten is dus het devies.
Meer informatie
Modeljaar: 2024
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Gallery Aaldering
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 30.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 455,01
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Financial Services - Geschäftsbereich der RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelGallery Aaldering
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2016InterlocuteurAfdeling verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.