detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
2 432 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1928
Carburant
Essence
Puissance
-
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- LA-92-29
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 2 432 km
- Année
- 01/1928
Caractéristiques Techniques
- Transmission
- Boîte manuelle
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Couleur originale
- Grijs
- La couleur de l'intérieur
- Rouge
- Intérieur
- Cuir
Description
U kijkt hier naar een van de meest geavanceerde auto’s uit de jaren 20 van de vorige eeuw. De Lancia Lambda ging tegen alle stromen in en was revolutionair in alle opzichten. Vincenzo Lancia, de oprichter van het legendarische merk, maakte sinds 1906 auto’s die een unieke samenstelling hadden van sportiviteit, comfortabel weggedrag, licht van gewicht, duurzame en doordachte materialen, ontspannen om te rijden en hele innovatieve ideeën met niet alledaagse technieken. De Lambda was het meest innovatieve model dat Lancia tot dan toe maakte en vele modellen volgden.
*Zeer zeldzame Albany carrosserie*
Onze Lambda betreft een 8e serie uit 1928. Kenmerkend voor Lancia was om met series te werken en elke nieuwe serie betrof verbeteringen aan het model. Dit exemplaar is matching numbers en is uitstekend geschikt voor deelname aan Mille Miglia. Zoals gebruikelijk bij Lancia kon gekozen worden voor verschillende carrosserieën. We hebben hier te maken met een Albany Carriage Co carrosserie en Lancia leverde deze Lambda aan Albany met kort chassis op 14 juli 1928. Door het korte chassis komt de wegligging van de Lambda naar onze mening nog beter tot zijn recht. Albany maakte volgens de beschikbare gegevens slechts acht exemplaren en volgens de beschikbare gegevens is het niet onwaarschijnlijk dat dit het enige overgebleven exemplaar ter wereld is.
*Unieke geschiedenis*
De historie gaat terug naar de jaren 60 toen de Lambda in Engeland werd verkocht aan een liefhebber die de Lancia in 1982 met zorg liet restaureren. Weet u wat fantastisch is? Deze Lambda is sinds die tijd altijd in dezelfde familie gebleven. Toen de eigenaar overleed ging de Lancia naar zijn zoon en hij verkocht de Lambda in 2016.
*Prachtige carrosserie en interieur met waanzinnige patina*
De carrosserie is zeer smaakvol uitgevoerd in pastel grijs met een fraai rood lederen bekleding. De deuren sluiten zoals het hoort bij een Lancia, de bijzonder fraaie Jaeger klokken zijn correct en zien er waanzinnig mooi uit. Het originele stuurwiel ligt perfect in de hand en u kunt messcherp sturen met deze Lancia. We kunnen bovendien geen genoeg van de bekleding krijgen want mooier dan dit wordt het bijna niet. Kijkt u eens hoe mooi de bekleding gepatineerd is. Het chassis verkeert in goede staat, bekijkt u de foto’s van de onderkant eens voor een indruk.
*V4 motor en sliding pillar voorwielophanging*
We kunnen niet vaak genoeg benadrukken hoe goed een Lancia van dit kaliber rijdt en deze Lambda is geen uitzondering. De oneffenheden worden uitstekend gefilterd door de sliding pillar, de matching numbers V4 motor loopt goed en maakt het typische ‘Lancia geluid’ dat sterk doet denken aan de opvolgers, variërend van Augusta, Aprilia, Appia tot aan de Fulvia. Het is het geluid dat de echte liefhebber kippenvel bezorgt! Kortom, het behoeft geen uitleg dat deze Lancia bijzonder goed geschikt is voor een concours met z’n zeldzame carrosserie en unieke geschiedenis.
*De introductie van de legendarische Lambda*
In 1922 introduceerde Lancia deze revolutionaire auto met een voor die tijd compacte V4 motor, onafhankelijke voorwielophanging, wat Lancia aanduidde als sliding pillar, en monocoque chassis. De combinatie van de gekozen materialen en de manier waarop Lancia de auto’s maakten, zorgde voor een stijve carrosserie en uitstekende wegligging. U zult verbaasd staan hoe goed een auto uit de jaren 20 kan rijden en het is niet voor niets dat mensen zoals Anthony Fokker, the Dutch aircraft pioneer, koos voor deze Lancia.
*Neem nu contact op met Gallery Aaldering*
Heeft u interesse in deze legendarische Lancia? De Gallery Brummen biedt deze Lancia aan met prachtige documentatie waaronder oude foto’s. Gallery Aaldering kan het volledige exportproces voor u verzorgen. Neem alstublieft contact met ons op, wij helpen u graag verder. Aaldering Brummen is sinds 1975 actief en wij staan u graag te woord!
Meer informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
*Zeer zeldzame Albany carrosserie*
Onze Lambda betreft een 8e serie uit 1928. Kenmerkend voor Lancia was om met series te werken en elke nieuwe serie betrof verbeteringen aan het model. Dit exemplaar is matching numbers en is uitstekend geschikt voor deelname aan Mille Miglia. Zoals gebruikelijk bij Lancia kon gekozen worden voor verschillende carrosserieën. We hebben hier te maken met een Albany Carriage Co carrosserie en Lancia leverde deze Lambda aan Albany met kort chassis op 14 juli 1928. Door het korte chassis komt de wegligging van de Lambda naar onze mening nog beter tot zijn recht. Albany maakte volgens de beschikbare gegevens slechts acht exemplaren en volgens de beschikbare gegevens is het niet onwaarschijnlijk dat dit het enige overgebleven exemplaar ter wereld is.
*Unieke geschiedenis*
De historie gaat terug naar de jaren 60 toen de Lambda in Engeland werd verkocht aan een liefhebber die de Lancia in 1982 met zorg liet restaureren. Weet u wat fantastisch is? Deze Lambda is sinds die tijd altijd in dezelfde familie gebleven. Toen de eigenaar overleed ging de Lancia naar zijn zoon en hij verkocht de Lambda in 2016.
*Prachtige carrosserie en interieur met waanzinnige patina*
De carrosserie is zeer smaakvol uitgevoerd in pastel grijs met een fraai rood lederen bekleding. De deuren sluiten zoals het hoort bij een Lancia, de bijzonder fraaie Jaeger klokken zijn correct en zien er waanzinnig mooi uit. Het originele stuurwiel ligt perfect in de hand en u kunt messcherp sturen met deze Lancia. We kunnen bovendien geen genoeg van de bekleding krijgen want mooier dan dit wordt het bijna niet. Kijkt u eens hoe mooi de bekleding gepatineerd is. Het chassis verkeert in goede staat, bekijkt u de foto’s van de onderkant eens voor een indruk.
*V4 motor en sliding pillar voorwielophanging*
We kunnen niet vaak genoeg benadrukken hoe goed een Lancia van dit kaliber rijdt en deze Lambda is geen uitzondering. De oneffenheden worden uitstekend gefilterd door de sliding pillar, de matching numbers V4 motor loopt goed en maakt het typische ‘Lancia geluid’ dat sterk doet denken aan de opvolgers, variërend van Augusta, Aprilia, Appia tot aan de Fulvia. Het is het geluid dat de echte liefhebber kippenvel bezorgt! Kortom, het behoeft geen uitleg dat deze Lancia bijzonder goed geschikt is voor een concours met z’n zeldzame carrosserie en unieke geschiedenis.
*De introductie van de legendarische Lambda*
In 1922 introduceerde Lancia deze revolutionaire auto met een voor die tijd compacte V4 motor, onafhankelijke voorwielophanging, wat Lancia aanduidde als sliding pillar, en monocoque chassis. De combinatie van de gekozen materialen en de manier waarop Lancia de auto’s maakten, zorgde voor een stijve carrosserie en uitstekende wegligging. U zult verbaasd staan hoe goed een auto uit de jaren 20 kan rijden en het is niet voor niets dat mensen zoals Anthony Fokker, the Dutch aircraft pioneer, koos voor deze Lancia.
*Neem nu contact op met Gallery Aaldering*
Heeft u interesse in deze legendarische Lancia? De Gallery Brummen biedt deze Lancia aan met prachtige documentatie waaronder oude foto’s. Gallery Aaldering kan het volledige exportproces voor u verzorgen. Neem alstublieft contact met ons op, wij helpen u graag verder. Aaldering Brummen is sinds 1975 actief en wij staan u graag te woord!
Meer informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Gallery Aaldering
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 15.136,80
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,86
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 315,35
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank/Leasing Zweigniederlassungen der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelGallery Aaldering
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2016InterlocuteurAfdeling verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.