detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
15 500 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1986
Carburant
Essence
Puissance
93 kW (126 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Utilitaire
- État
- Ancêtre
- Transmission
- 4x4
- Sièges
- 4
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 15 500 km
- Année
- 06/1986
- Contrôle technique
- 06/2026
- Dernier contrôle technique
- 06/2024
- Propriétaires préc.
- 1
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 93 kW (126 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 3 500 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 2 301 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 1
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
15,0 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 200 g/km (mixte)
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
Supergave Range Rover Classic! Ex brandweer uit de UK en heeft z'n leven op een helicoptervliegveld gediend. Omgebouwd bij de bekende Carmichael met verlengd en verstevigd chassis en 3 assen. Bouwjaar 1986 dus wegenbelastingvrij en over 2 jaar ook op lpg (of evt diesel) 12 maanden per jaar rijden en 100% wegenbelastingvrij. Ik betaal ongeveer € 10,- per maand aan verzekering bij Interpolis. Heeft een technisch maximum massa van 4100 kg maar is terug gekeurd bij RDW tot 3500 kg zodat je gewoon met normaal rijbewijs kunt rijden. Leeggewicht was oorspronkelijk 2.730 kg maar omdat ik alle brandweer onderdelen heb verwijderd is het geregistreerd leeggewicht nu 2.301 kg. Er mag dus bijna 1200 kg geladen worden! De 800 liter tank voor bluswater en de pompinstallatie zijn verwijderd. Alles is netjes opgeslagen en blijft gewoon bij de auto uiteraard. Er zat een PTO op de tussenbak die evt gebruikt kan worden om er een 6x6 van te maken. Die is er uiteraard ook nog bij. Het chassis en de carrossie zijn keihard! Chassis is volledig behandeld met Owatrol en Tencoferro ijzercoating dus is als nieuw! Ook de carrosserie is volledig behandeld, binnenschermen, dorpels, vloerdelen is allemaal puntgaaf en behandeld. Het remsysteem is compleet vernieuwd zoals de remslangen, remleidingen, remklauwen en remblokken en remvloeistof. Op de remmenbank bij RDW was de remkracht als nieuw. De vering (6 veren) is rondom vernieuwt, schokbrekers alle 6 vernieuwd, alle bussen in de ophanging zijn nieuw, beide A frame kogels van achterassen zijn nieuw, in de vooras is alles vervangen en afgesteld zoals hockeystick rubbers, panhard stang rubbers en alle stuurkogels. De uitlaat is compleet nieuw vanaf de voorpijp. Alle olieën en filters zijn vervangen, dus motorolie, bakolie, tussenbakolie en diff-olieën. Hij rijdt echt goed en het is te merken dat de technische staat gewoon goed is. Bij de invoerkeuring bij de RDW is ie ook APK gekeurd en dat ging zonder probleem en is nu gekeurd tot 14-05-2026.
De auto is uitermate geschikt om er echt een gave gebruiksauto van te maken, denk aan het pick-up bakje achter, maar nog veel gaver is een camperopbouw! De huidige opbouw achter kan ik er zo vanaf halen en dan kan er een camperunit zo op het chassis gemonteerd of gebouwd worden. Evt zelfbouw of kant en klaar.
Deze auto kan perfect op lpg en de blokken lopen er super op, lpg tank kan ondergebouwd worden evt.
Persoonlijk ben ik een echte diesel fanaat en deze auto is simpel om te bouwen naar een Land Rover 300tdi uit een Discovery. Ook ombouwen van rechts naar links gestuurd is goed te doen, alle delen lever ik erbij evt, die heb ik in huis.
Natuurlijk is het niet allemaal rozegeur en maneschijn, hij heeft ook nog z'n aandachtpuntjes, het lakwerk is matig en hier en daar heeft de carrosserie wat kleine schades. Maar ik laat dit aan de nieuwe eigenaar over en heb daar met de prijs ook rekening mee gehouden uiteraard.
De auto mag van eigenaar wisselen voor € 12.999,- incl. alle (gedemonteerde) brandweer spullen zoals de 800 ltr tank, pomp en PTO op de tussenbak, én incl alle delen om de auto om te bouwen van rhd naar lhd. Dit bestaat o.a. uit pedalenset, vooras delen, stuurhuis, kabelboom en dashboard delen.
De auto is te bezichtigen in Meijel.
De auto is uitermate geschikt om er echt een gave gebruiksauto van te maken, denk aan het pick-up bakje achter, maar nog veel gaver is een camperopbouw! De huidige opbouw achter kan ik er zo vanaf halen en dan kan er een camperunit zo op het chassis gemonteerd of gebouwd worden. Evt zelfbouw of kant en klaar.
Deze auto kan perfect op lpg en de blokken lopen er super op, lpg tank kan ondergebouwd worden evt.
Persoonlijk ben ik een echte diesel fanaat en deze auto is simpel om te bouwen naar een Land Rover 300tdi uit een Discovery. Ook ombouwen van rechts naar links gestuurd is goed te doen, alle delen lever ik erbij evt, die heb ik in huis.
Natuurlijk is het niet allemaal rozegeur en maneschijn, hij heeft ook nog z'n aandachtpuntjes, het lakwerk is matig en hier en daar heeft de carrosserie wat kleine schades. Maar ik laat dit aan de nieuwe eigenaar over en heb daar met de prijs ook rekening mee gehouden uiteraard.
De auto mag van eigenaar wisselen voor € 12.999,- incl. alle (gedemonteerde) brandweer spullen zoals de 800 ltr tank, pomp en PTO op de tussenbak, én incl alle delen om de auto om te bouwen van rhd naar lhd. Dit bestaat o.a. uit pedalenset, vooras delen, stuurhuis, kabelboom en dashboard delen.
De auto is te bezichtigen in Meijel.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 54 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 224,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 6.969,53
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.