detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
45 727 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/1976
Carburant
Diesel
Puissance
46 kW (63 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Ancêtre
- Transmission
- 4x4
- Sièges
- 9
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 45 727 km
- Année
- 04/1976
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 46 kW (63 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 286 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 660 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Diesel
Equipement
- Confort
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Divertissement / Médias
- USB
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Autres
Description
Land Rover Series 3 LWB 109
2.25 diesel 1976
Santana Series 3 model in 2022 naar Nederland gekomen. Tot die tijd in het droge Zuid-Spanje gereden. Helemaal hard en nauwelijks tot geen roest (op wat vliegroest op een enkel plekje na).
Alle onderdelen nog gewoon nieuw verkrijgbaar bij eventuele reparaties.
Helemaal prima rijdend gemaakt en ziet er top uit. Echte blikvanger met aardig wat duimpjes omhoog onderweg.
Eerst volledig opnieuw gespoten en chassis beschermende laag gekregen.
Versnellingsbak 2022 compleet gereviseerd en alle assen en tandwiel onderdelen met nieuw vervangen en geupgrade naar een suffix D.
Onlangs nog gedaan:
Filters vervangen
Luchtfilter gereinigd
Kleppendeksel vervangen
Breather vervangen
Accu vervangen
Brandstofleidingen vervangen
Brandstoftank gereinigd, filter vervangen en inwendig beschermende laag gekregen.
Gloeibougies vervangen
Alle bladveerbussen vervangen
Voorste aandrijfas vervangen
5 stoere BF Goodrich AT banden gekregen.
Spacers geplaatst om draaicirkel te behouden
Vrijloopnaven
Dieselpomp vervangen
Waterpomp vervangen
Sloten vervangen
Deurrubbers vervangen
Versnellingspook vervangen naar versie met rubberen ring.
2 opklapbare bankjes achterin geplaatst.
Alle 10 de zitplaatsen voorzien van gordels, RDW goedgekeurd, 9 plaatsen op kentekenbewijs, geen 10 omdat het dan officieel een bus zou worden ;) Top als je met alle kinderen van het sportteam weg moet.
Usb aansluiting geïnstalleerd (sorry, maar toch wel heel handig :)
Schakelt goed. Na een paar ritjes weet je exact waar welke versnelling zit en schakel je vlot door. Schiet dus nooit uit een versnelling wat je nog wel eens van andere LR hoort.
Militaire verwarming voor de winter en tropendak met 4 ventilatieroosters voor de zomer.
Onze Roof is een heerlijke wagen.
Rijdt prima en komt ook op de snelweg prima mee.
Haalt hij de 100 km/u, lekkerste cruisesnelheid is samen met de vrachtwagens meerijden zo rond de 90.
Verder natuurlijk wegenbelastingvrij en ontheffing voor alle milieuzones voor deze krachtige oldtimer die ook geschikt is om dagelijks mee te rijden.
APK geldig tot 24-05-2026. Daarna vrijgesteld van APK.
2.25 diesel 1976
Santana Series 3 model in 2022 naar Nederland gekomen. Tot die tijd in het droge Zuid-Spanje gereden. Helemaal hard en nauwelijks tot geen roest (op wat vliegroest op een enkel plekje na).
Alle onderdelen nog gewoon nieuw verkrijgbaar bij eventuele reparaties.
Helemaal prima rijdend gemaakt en ziet er top uit. Echte blikvanger met aardig wat duimpjes omhoog onderweg.
Eerst volledig opnieuw gespoten en chassis beschermende laag gekregen.
Versnellingsbak 2022 compleet gereviseerd en alle assen en tandwiel onderdelen met nieuw vervangen en geupgrade naar een suffix D.
Onlangs nog gedaan:
Filters vervangen
Luchtfilter gereinigd
Kleppendeksel vervangen
Breather vervangen
Accu vervangen
Brandstofleidingen vervangen
Brandstoftank gereinigd, filter vervangen en inwendig beschermende laag gekregen.
Gloeibougies vervangen
Alle bladveerbussen vervangen
Voorste aandrijfas vervangen
5 stoere BF Goodrich AT banden gekregen.
Spacers geplaatst om draaicirkel te behouden
Vrijloopnaven
Dieselpomp vervangen
Waterpomp vervangen
Sloten vervangen
Deurrubbers vervangen
Versnellingspook vervangen naar versie met rubberen ring.
2 opklapbare bankjes achterin geplaatst.
Alle 10 de zitplaatsen voorzien van gordels, RDW goedgekeurd, 9 plaatsen op kentekenbewijs, geen 10 omdat het dan officieel een bus zou worden ;) Top als je met alle kinderen van het sportteam weg moet.
Usb aansluiting geïnstalleerd (sorry, maar toch wel heel handig :)
Schakelt goed. Na een paar ritjes weet je exact waar welke versnelling zit en schakel je vlot door. Schiet dus nooit uit een versnelling wat je nog wel eens van andere LR hoort.
Militaire verwarming voor de winter en tropendak met 4 ventilatieroosters voor de zomer.
Onze Roof is een heerlijke wagen.
Rijdt prima en komt ook op de snelweg prima mee.
Haalt hij de 100 km/u, lekkerste cruisesnelheid is samen met de vrachtwagens meerijden zo rond de 90.
Verder natuurlijk wegenbelastingvrij en ontheffing voor alle milieuzones voor deze krachtige oldtimer die ook geschikt is om dagelijks mee te rijden.
APK geldig tot 24-05-2026. Daarna vrijgesteld van APK.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 4.964,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 4.964,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 22.964,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 0 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 500,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.