detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
450 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/2005
Carburant
Essence
Puissance
114 kW (155 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 450 000 km
- Année
- 02/2005
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 114 kW (155 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 988 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 455 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
9,8 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 231 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation automatique
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- CD
- Sécurité
- ABS
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Isofix
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Jantes alliage
- Roue de secours
- Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automatique
- Sièges sport
- Système de nettoyage des phares
- Trappe à ski
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Argent
- Type de peinture
- Autres
Description
Ja auto is beschikbaar!! Zolang je advertentie ziet is hij beschikbaar!!
Lexus IS200 (2005) Handgeschakeld
Met veel spijt moet ik helaas mijn 2005 Lexus IS200 driftproject verkopen. Het gaat om een zeldzame handgeschakelde uitvoering zonder dakraam en zonder het bekende 'sticky dash' probleem, wat hem perfect maakt als basis voor motorsport. Of om gewoon weer straatklaar te maken.
Belangrijkste specificaties:
Handgeschakeld
Airconditioning (werkt uitstekend, direct koud)
Navigatie en boordcomputer
Parkeersensoren
Elektrisch verstelbare buitenspiegels
Volledig en net interieur
Nederlandse kenteken
Staat van de auto:
Mechanisch verkeert de auto in goede staat.
De bekende roestproblemen, zoals bij de dorpels, zijn door de vorige eigenaar aangepakt en een nieuw stuk is professioneel ingelast.
De onderkant van de auto is gecontroleerd en ziet er zeer goed uit.
De auto is door de vorige eigenaar verlaagd met klemmen op de veren, maar voor optimaal driftgebruik zou ik adviseren dit te vervangen door verlagingsveren of nog beter, een schroefset.
Er is een japanse HKS einddemper gemonteerd, herkenbaar aan het officiële JASMA-plaatje.
Aandachtspunten:
Er ontbreken nog enkele bouten en moeren bij het differentieel, de aandrijfassen en stabilisatiestang.
De bouten voor het differentieel heb ik al aangeschaft en deze worden bij de verkoop meegeleverd, maar moeten nog gemonteerd worden. De overige bouten en moeren dien je zelf nog te regelen.
Het gelaste differentieel moet nagekeken worden. Een vorige eigenaar heeft aangegeven dat dit nodig is.
De midden uitlaatpakking ontbreekt, maar dit is eenvoudig en goedkoop te repareren.
De voorbumper zit aan de bestuurderskant los. Er zit een groene quick-release set bij die je kunt monteren.
De koplamp aan de bestuurderskant mist enkele onderdelen, waardoor de lamp los zit. Dit kun je oplossen door nieuwe fittingen te kopen of de koplamp te vervangen.
De blanke lak op het dak is aan het afbladderen. Wrappen of overspuiten geeft de beste afwerking.
Motor en rijgedrag:
Ondanks de 450.000 km op de teller loopt de motor nog uitstekend. Hij draait soepel zonder bijgeluiden, wat erop wijst dat de motor ofwel gereviseerd is, of vervangen. De handgeschakelde versnellingsbak schakelt nog perfect, zoals het hoort.
Waarom verkopen?
Mijn oorspronkelijke plan was om deze Lexus om te bouwen tot een volledige driftwagen.
Helaas heb ik het project door financiële redenen moeten stoppen.
Aangezien ik nu mijn BMW E91 als dagelijkse driftauto gebruik, richt ik liever mijn aandacht daarop en verkoop ik de Lexus.
Prijs en contact:
Deze Lexus IS200 is een uitstekende basis voor motorsport of als driftproject. De vraagprijs voor vergelijkbare handgeschakelde modellen zonder 'sticky dash' ligt tussen de €4.000 en €7.000. Bij interesse kan ik filmpjes sturen van de auto in actie (starten en rijden).
Voor vragen of meer informatie kun je altijd bellen, appen of mailen.
Auto is eventueel ook te ruil tegen een Volvo 340/360 of iets anders met achterwiel aandrijving.
Met vriendelijke groet,
Robin
Lexus IS200 (2005) Handgeschakeld
Met veel spijt moet ik helaas mijn 2005 Lexus IS200 driftproject verkopen. Het gaat om een zeldzame handgeschakelde uitvoering zonder dakraam en zonder het bekende 'sticky dash' probleem, wat hem perfect maakt als basis voor motorsport. Of om gewoon weer straatklaar te maken.
Belangrijkste specificaties:
Handgeschakeld
Airconditioning (werkt uitstekend, direct koud)
Navigatie en boordcomputer
Parkeersensoren
Elektrisch verstelbare buitenspiegels
Volledig en net interieur
Nederlandse kenteken
Staat van de auto:
Mechanisch verkeert de auto in goede staat.
De bekende roestproblemen, zoals bij de dorpels, zijn door de vorige eigenaar aangepakt en een nieuw stuk is professioneel ingelast.
De onderkant van de auto is gecontroleerd en ziet er zeer goed uit.
De auto is door de vorige eigenaar verlaagd met klemmen op de veren, maar voor optimaal driftgebruik zou ik adviseren dit te vervangen door verlagingsveren of nog beter, een schroefset.
Er is een japanse HKS einddemper gemonteerd, herkenbaar aan het officiële JASMA-plaatje.
Aandachtspunten:
Er ontbreken nog enkele bouten en moeren bij het differentieel, de aandrijfassen en stabilisatiestang.
De bouten voor het differentieel heb ik al aangeschaft en deze worden bij de verkoop meegeleverd, maar moeten nog gemonteerd worden. De overige bouten en moeren dien je zelf nog te regelen.
Het gelaste differentieel moet nagekeken worden. Een vorige eigenaar heeft aangegeven dat dit nodig is.
De midden uitlaatpakking ontbreekt, maar dit is eenvoudig en goedkoop te repareren.
De voorbumper zit aan de bestuurderskant los. Er zit een groene quick-release set bij die je kunt monteren.
De koplamp aan de bestuurderskant mist enkele onderdelen, waardoor de lamp los zit. Dit kun je oplossen door nieuwe fittingen te kopen of de koplamp te vervangen.
De blanke lak op het dak is aan het afbladderen. Wrappen of overspuiten geeft de beste afwerking.
Motor en rijgedrag:
Ondanks de 450.000 km op de teller loopt de motor nog uitstekend. Hij draait soepel zonder bijgeluiden, wat erop wijst dat de motor ofwel gereviseerd is, of vervangen. De handgeschakelde versnellingsbak schakelt nog perfect, zoals het hoort.
Waarom verkopen?
Mijn oorspronkelijke plan was om deze Lexus om te bouwen tot een volledige driftwagen.
Helaas heb ik het project door financiële redenen moeten stoppen.
Aangezien ik nu mijn BMW E91 als dagelijkse driftauto gebruik, richt ik liever mijn aandacht daarop en verkoop ik de Lexus.
Prijs en contact:
Deze Lexus IS200 is een uitstekende basis voor motorsport of als driftproject. De vraagprijs voor vergelijkbare handgeschakelde modellen zonder 'sticky dash' ligt tussen de €4.000 en €7.000. Bij interesse kan ik filmpjes sturen van de auto in actie (starten en rijden).
Voor vragen of meer informatie kun je altijd bellen, appen of mailen.
Auto is eventueel ook te ruil tegen een Volvo 340/360 of iets anders met achterwiel aandrijving.
Met vriendelijke groet,
Robin
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 436,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 17.918,40
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.