detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
129 500 km
Transmission
Boîte automatique
Année
08/2009
Carburant
Essence
Puissance
153 kW (208 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 129 500 km
- Année
- 08/2009
- Contrôle technique
- 10/2025
- Dernier contrôle technique
- 10/2024
- Propriétaires préc.
- 1
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 153 kW (208 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 2 499 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 705 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 219 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Assistant de démarrage en côte
- Caméra d'aide au stationnement
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Capteurs d'aide au stationnement avant
- Climatisation
- Climatisation automatique, bi-zone
- Détecteur de lumière
- Détecteur de pluie
- Pare-brise chauffant
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Siège à réglage lombaire
- Sièges chauffants
- Sièges ventilés
- Sièges électriques
- Système de navigation
- Toit ouvrant
- Verrouillage centralisé sans clé
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Volant multifonctions
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- CD
- Dispositif mains libres
- MP3
- Ordinateur de bord
- Radio
- Soundsystem
- USB
- Sécurité
- ABS
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Alarme
- Anti-patinage
- Direction assistée
- ESP
- Feux anti-brouillard
- Phares au Xénon
- Phares bi-xénon
- Phares directionnels
- Système de contrôle de la pression pneus
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Commande vocale
- Ecran tactile
- Jantes alliage (18")
- Palettes de changement de vitesses
- Pneus été
- Pot catalytique
- Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automatique
- Système de nettoyage des phares
- Tuning
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Blanc
- Intérieur
- Cuir
Description
In 2020 hebben wij deze Lexus IS250C (met 102.000km) geïmporteerd, omdat er in Nederland geen exemplaar te vinden was dat aan onze wensen voldeed. De auto is afkomstig van een ondernemer in Duitsland en heeft jarenlang bij zijn vakantiewoning in Spanje gestaan. Hij besloot zijn voertuig en vakantiewoning te verkopen om met zijn nieuwe camper op reis te gaan.
Wij hebben bewust gezocht naar een goed uitgerust exemplaar met de volgende opties:
✔️ Witte lederen bekleding (aangenaam bij open dak in de zomer)
✔️ Geheugenfunctie op de verwarmde en gekoelde stoelen
✔️ Voorruitverwarming (nooit nodig gehad, maar aanwezig)
✔️ Meedraaiende Xenon-verlichting
✔️ Dimmende binnen + buitenspiegels (minder verblinding bij nachtelijk rijden)
✔️ Keyless Entry & Start (gemakkelijk instappen en starten zonder sleutel uit je zak te halen)
✔️ Multimedia- en Navigatiepakket met Mark Levinson-audiosysteem (10 speakers incl. center speaker en subwoofer; Bluetooth, MP3..)
Onderhoud & upgrades
Naast regulier (en preventief) onderhoud hebben wij de auto verder geperfectioneerd:
✅ Professioneel gepolijst en voorzien van glascoating (2 jaar geleden)
✅ Originele "ML-design (15-spaaks)" velgen gekocht en professioneel gepoedercoat
✅ Nieuwe gasveren voor de kofferbak
✅ Opgeloste lekkage aan de middenpijp, met direct een klep geplaatst voor een bescheiden V6-geluid naar wens
✅ Windscherm voor extra comfort bij hogere snelheden (past opgevouwen in de kofferbak met het dak open, zodat je nog steeds met 4 personen kunt reizen)
✅ Voorlampen laten polijsten voor een frisse uitstraling
✅ Stoelen opnieuw op kleur gebracht vanwege lichte sporen van de Spaanse zon (kleur exact gematcht, geen kleurverschil)
Aandachtspunten
Bij een auto van deze leeftijd en kilometerstand horen natuurlijk ook enkele aandachtspunten:
Extra informatie
🚗 In de winter niet mee gereden: de auto is dan geschorst en droog gestald onder een carport.
⛽ Altijd RON 98 getankt voor optimale motorprestaties en betrouwbaarheid.
Waarom gaat de auto weg?
We gebruiken de auto nauwelijks (alleen bij mooi weer) en net als de vorige eigenaar maken we ruimte voor een camper.
Een zeer nette en complete auto, rijk uitgerust en klaar voor een volgende eigenaar die er volop van kan genieten.
Wij hebben bewust gezocht naar een goed uitgerust exemplaar met de volgende opties:
✔️ Witte lederen bekleding (aangenaam bij open dak in de zomer)
✔️ Geheugenfunctie op de verwarmde en gekoelde stoelen
✔️ Voorruitverwarming (nooit nodig gehad, maar aanwezig)
✔️ Meedraaiende Xenon-verlichting
✔️ Dimmende binnen + buitenspiegels (minder verblinding bij nachtelijk rijden)
✔️ Keyless Entry & Start (gemakkelijk instappen en starten zonder sleutel uit je zak te halen)
✔️ Multimedia- en Navigatiepakket met Mark Levinson-audiosysteem (10 speakers incl. center speaker en subwoofer; Bluetooth, MP3..)
Onderhoud & upgrades
Naast regulier (en preventief) onderhoud hebben wij de auto verder geperfectioneerd:
✅ Professioneel gepolijst en voorzien van glascoating (2 jaar geleden)
✅ Originele "ML-design (15-spaaks)" velgen gekocht en professioneel gepoedercoat
✅ Nieuwe gasveren voor de kofferbak
✅ Opgeloste lekkage aan de middenpijp, met direct een klep geplaatst voor een bescheiden V6-geluid naar wens
✅ Windscherm voor extra comfort bij hogere snelheden (past opgevouwen in de kofferbak met het dak open, zodat je nog steeds met 4 personen kunt reizen)
✅ Voorlampen laten polijsten voor een frisse uitstraling
✅ Stoelen opnieuw op kleur gebracht vanwege lichte sporen van de Spaanse zon (kleur exact gematcht, geen kleurverschil)
Aandachtspunten
Bij een auto van deze leeftijd en kilometerstand horen natuurlijk ook enkele aandachtspunten:
- Het dak kraakt iets bij oneffenheden wanneer gesloten (niet onderzocht, omdat we meestal open rijden)
- Remschijven licht krom, merkbaar bij remmen op hogere snelheden
- Lichte slijtage aan de zijkanten van de stoelen, passend bij de leeftijd
- TPMS (bandenspanningswaarschuwing) knippert: de originele ML-design velgen die wij hebben gekocht en laten poedercoaten, hebben geen sensoren. Dit heeft ons nooit gestoord, dus we hebben hier niets aan gedaan.
Extra informatie
🚗 In de winter niet mee gereden: de auto is dan geschorst en droog gestald onder een carport.
⛽ Altijd RON 98 getankt voor optimale motorprestaties en betrouwbaarheid.
Waarom gaat de auto weg?
We gebruiken de auto nauwelijks (alleen bij mooi weer) en net als de vorige eigenaar maken we ruimte voor een camper.
Een zeer nette en complete auto, rijk uitgerust en klaar voor een volgende eigenaar die er volop van kan genieten.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 150,-
- detailpage.leasing.total
- € 150,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 23.952,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,78
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 499,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,2568
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0846
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.