detailpage.leasing.tip.text
Lexus IS 300300h Hybrid Business Line | Xenon | 17 inch | Spor
€ 22 900,-5
Auto Synyco B.V.
Kilométrage
113 633 km
Autonomie en électrique
-
Année
12/2017
Carburant
Electrique/Essence
Puissance
-
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
- N° d'annonce
- RL-568-F
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 113 633 km
- Année
- 12/2017
- Contrôle technique
- 01/2026
- Propriétaires préc.
- 4
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 2 494 cm³
- Vitesses
- 1
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 595 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 6
- Carburant
- Electrique/Essence
- Autres sources d'énergie
- Électrique
- Émissions de CO2
- 101 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Assistant de démarrage en côte
- Caméra d'aide au stationnement
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Détecteur de lumière
- Détecteur de pluie
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Start/Stop automatique
- Système de navigation
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Volant multifonctions
- Divertissement / Médias
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- CD
- Dispositif mains libres
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Alarme
- Anti-patinage
- Assistant au freinage d'urgence
- Direction assistée
- ESP
- LED phare de jour
- Phares au LED
- Phares au Xénon
- Phares de jour
- Système de contrôle de la pression pneus
- Autres
- Jantes alliage (17")
- Palettes de changement de vitesses
- Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automatique
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Couleur originale
- DEEP BLUE (blauw metallic)
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir partiel
Description
Deze keurige Lexus IS 300 Hybrid is zakelijk, premium en sportief. Lexus staat bovenaan als het om betrouwbare auto's gaat. Het merk staat ook bekend om het hoge afwerkingsniveau.
Er is een verschil tussen zomaar een zakenauto en een "premium" zakenauto. De gewone auto biedt alle gangbare luxe, volop ruimte, en prima prestaties tegen een nette prijs. De "premium" variant biedt op alle vlakken meer dan gebruikelijk, en dat geldt ook voor de prijs. De Lexus IS is een echte premium sedan, alleen de prijs ligt beduidend lager. Het geheim van de derde generatie van de Lexus IS is het geheim van iedere Lexus: hybride-aandrijving. Daarmee ligt het verbruik beduidend lager dan bij vergelijkbare auto's. Hybride-aandrijving gaat niet ten koste van de prestaties of het comfort. Lexus, en moederbedrijf Toyota, hebben vele jaren ervaring met deze techniek waarbij een traditionele benzinemotor en een elektromotor worden gecombineerd.
Onder de motorkap zijn een 2.5 liter viercilinder benzinemotor en een elektromotor te vinden. De benzinemotor is bedoeld voor gebruik bij hoge constante snelheden, de elektromotor is actief tijdens acceleraties en langzaam rijden in de stad. De computer bepaalt wanneer de accu's worden geladen, wanneer welke motor actief is of wanneer beide motoren actief zijn. Rijden met de Lexus IS vraagt daarom geen bijzondere kennis van de chauffeur.Toch heeft de bestuurder wel invloed op de inzet van de beide motoren. Zo is er een sportknop waarmee beide motoren elkaar zo veel mogelijk aanvullen voor maximale prestaties. Lexus stelt dat de IS300h zich gedraagt als een auto met 3.0 liter motor dankzij de assistentie van de elektromotor. Zoals het goede weggedrag bijdraagt aan een bovengemiddeld sportief gevoel, draagt het luxe interieur bij aan een weelderig gevoel. Waar de IS uiteindelijk het meest mee overtuigt is kwaliteit en pure luxe. Het uiterlijk, het zitcomfort, de stilte, de verfijning van het mechaniek en de prachtige materialen dragen er allemaal aan bij dat de IS een echte "premium" auto is.
o.a. voorzien van: sportstoelen, 17 inch lichtmetalen velgen, parkeersensoren, achteruitrijcamera, xenon verlichting, vol automatische airco, navigatiesysteem, cruise control, half lederen bekleding, etc..
Bedrijfsinformatie
Proefrijden in uw eigen omgeving? Past het u niet naar Friesland af te reizen? Geen probleem! Wij komen graag naar u toe. Waar u ook woont in Nederland. Eén van onze medewerkers rijdt met de auto naar uw woonplaats. Na een korte uitleg kunt u proefrijden in uw eigen omgeving.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2016 - jun. 2018
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 133 kW (181 PK)
Koppel: 221 Nm
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 181 x 143 cm
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 2.145 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Milieu
Energielabel: A
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
Infotainment
Interieur
Veiligheid
Overige
Er is een verschil tussen zomaar een zakenauto en een "premium" zakenauto. De gewone auto biedt alle gangbare luxe, volop ruimte, en prima prestaties tegen een nette prijs. De "premium" variant biedt op alle vlakken meer dan gebruikelijk, en dat geldt ook voor de prijs. De Lexus IS is een echte premium sedan, alleen de prijs ligt beduidend lager. Het geheim van de derde generatie van de Lexus IS is het geheim van iedere Lexus: hybride-aandrijving. Daarmee ligt het verbruik beduidend lager dan bij vergelijkbare auto's. Hybride-aandrijving gaat niet ten koste van de prestaties of het comfort. Lexus, en moederbedrijf Toyota, hebben vele jaren ervaring met deze techniek waarbij een traditionele benzinemotor en een elektromotor worden gecombineerd.
Onder de motorkap zijn een 2.5 liter viercilinder benzinemotor en een elektromotor te vinden. De benzinemotor is bedoeld voor gebruik bij hoge constante snelheden, de elektromotor is actief tijdens acceleraties en langzaam rijden in de stad. De computer bepaalt wanneer de accu's worden geladen, wanneer welke motor actief is of wanneer beide motoren actief zijn. Rijden met de Lexus IS vraagt daarom geen bijzondere kennis van de chauffeur.Toch heeft de bestuurder wel invloed op de inzet van de beide motoren. Zo is er een sportknop waarmee beide motoren elkaar zo veel mogelijk aanvullen voor maximale prestaties. Lexus stelt dat de IS300h zich gedraagt als een auto met 3.0 liter motor dankzij de assistentie van de elektromotor. Zoals het goede weggedrag bijdraagt aan een bovengemiddeld sportief gevoel, draagt het luxe interieur bij aan een weelderig gevoel. Waar de IS uiteindelijk het meest mee overtuigt is kwaliteit en pure luxe. Het uiterlijk, het zitcomfort, de stilte, de verfijning van het mechaniek en de prachtige materialen dragen er allemaal aan bij dat de IS een echte "premium" auto is.
o.a. voorzien van: sportstoelen, 17 inch lichtmetalen velgen, parkeersensoren, achteruitrijcamera, xenon verlichting, vol automatische airco, navigatiesysteem, cruise control, half lederen bekleding, etc..
Bedrijfsinformatie
Proefrijden in uw eigen omgeving? Past het u niet naar Friesland af te reizen? Geen probleem! Wij komen graag naar u toe. Waar u ook woont in Nederland. Eén van onze medewerkers rijdt met de auto naar uw woonplaats. Na een korte uitleg kunt u proefrijden in uw eigen omgeving.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2016 - jun. 2018
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 133 kW (181 PK)
Koppel: 221 Nm
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 181 x 143 cm
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 2.145 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Milieu
Energielabel: A
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Elektronische remkrachtverdeling
- LED achterlichten
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Navigatiesysteem full map
- Multimedia-voorbereiding
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen interieurdelen
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) knie
- Alarm klasse 3
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Bluetooth
Leasing
detailpage.leasing.title Auto Synyco B.V.
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 18.317,44
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,82
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 288,79
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelAuto Synyco B.V.
InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.