detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
91 035 km
Transmission
Boîte automatique
Année
09/1999
Carburant
Essence
Puissance
271 kW (368 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 91 035 km
- Année
- 09/1999
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 271 kW (368 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindres
- 8
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Cuir
Description
Dit is een zeer mooie in Nederland door Hessing geleverde Maserati 3200 GT. De koper woonde in Belgie. Een paar jaar later is de auto weer meegenomen naar Nederland en ingevoerd. Nadat ik een paar Maserati’s had gezien kocht ik juist déze Maserati omdat ik de kleur in combinatie met de lijnen en vormgeving erg mooi uit vind komen. Beslist mooier dan bij donkere kleuren het geval is. Daarnaast is deze auto niet verprutst en heeft dus nog de originele motor. De V8 loopt en klinkt geweldig en is daarnaast snel als het moet. Ik kocht deze mooie Maserati in februari 2015 en heb er sindsdien nauwelijks mee gereden. Vandaar ook dat de auto langere tijd geschorst is geweest. In die tussentijd zijn wel de handremschoenen vernieuwd en is de startmotor vervangen. Hij moest APK gekeurd worden, maar de startmotor werkte even niet. Vandaar. Deze Maserati vraagt erom als GT te worden bereden. Vandaar mijn bewuste keuze voor een soepel werkende probleemloze automaat. Het champagne lederen interieur is gaaf en mooi met een originele Becker radio. Omdat ik vrij lang ben heb ik ooit een speciale stuurnaaf laten maken en monteren. Het stuur komt nu verder naar achteren waardoor ik meer beenruimte heb. De naaf is eenvoudig te verwijderen. Het plaatwerk is strak, de deurnaden zoals het moet en de conditie van de lak is zeer glanzend en fraai. Zoek je een mooie niet versleutelde Maserati zonder tikjes of andere bijgeluiden en zijn waarde behoudt, dan kan dit hem wel eens zijn! Bij aankoop lever ik hem af met een nieuwe accu en APK. Bijgaande rekening laat zien dat de distributie snaar nog niet veel kilometers gemaakt heeft. Maar ook een nieuwe distributie valt binnen het bedrag. Een aantal geinteresserden vroegen daarnaast of ik hun auto wilde inruilen. Dat kan dus niet. Er zit momenteel even geen verzekering op de auto. Daar is natuurlijk een oplossing voor als je echt serieus bent en wil proef rijden. Dus geen toeristen.
Geef als je reageert voor de zekerheid altijd ook jouw mailadres en/of mobielnr even door! Dankje!
Groet Frans
Geef als je reageert voor de zekerheid altijd ook jouw mailadres en/of mobielnr even door! Dankje!
Groet Frans
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.290,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 249,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.539,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 58.656,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 0 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,14
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 1.222,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,3261
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,1178
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.