detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
97 209 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
08/1977
Carburant
Essence
Puissance
186 kW (253 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- 57-SX-88
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 97 209 km
- Année
- 08/1977
- Contrôle technique
- 08/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 186 kW (253 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 740 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Couleur originale
- Blauw metallic
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
In de jaren 1970 maakte Maserati deel uit van Citroën, wat resulteerde in een periode van technologische samenwerking en gedeelde ontwikkeling tussen de twee bedrijven. Deze samenwerking leidde tot een aantal innovatieve modellen zoals de Maserati Bora en Merak, die gebruik maakten van de legendarische hydraulische technologie van Citroën. De financiële crisis van Citroën in het midden van de jaren 70 leidde echter tot de verkoop van Maserati aan de Argentijnse autofabrikant Alessandro De Tomaso.
Niet lang daarna verscheen de Maserati Kyalami. Het is in feite een herziene versie van de 'De Tomaso Longchamp', uitgerust met een 4.1 of 4.9-liter Maserati achtcilindermotor in plaats van de Ford-motor. Met de grotere V8-motor was de Kyalami een echte rijdersauto met een topsnelheid van 150 mph. Als we naar de carrosserie kijken, moeten we toegeven dat Pietro Frua zeker een auto kon ontwerpen. Hij kreeg de taak om het prachtige ontwerp van de 'De Tomaso Longchamp', te nemen en het een uiterlijk te geven dat beter bij Maserati paste. De Kyalami is een statige coupé met onmiskenbare Maserati-kenmerken. Dit specifieke exemplaar wordt aangedreven door een 4,2-liter V8-motor, gekoppeld aan een handgeschakelde vijfversnellingsbak.
Ons exemplaar is een origineel Nederlandse auto en een van de slechts 200 gebouwde auto's. De auto ziet er werkelijk prachtig uit in lichtblauw met zwart lederen bekleding en in een mooie en goede staat. In 1977 kwam deze Maserati naar de Maserati importeur in Nederland.
De carrosserie ziet er erg mooi uit, met correcte passingen. Op het eerste gezicht valt direct op dat de auto een mooie originele uitstraling heeft. Dit past perfect bij de auto als geheel. De metallic ak verkeert in zeer goede en originele staat. De auto heeft de originele wielen voorzien van goede banden in de juiste maat. Ook de onderzijde van deze auto is in zeer goede staat.
Het interieur van de Maserati is bekleed met prachtig zwart leer en verkeert eveneens in goede staat. Kortom, het interieur is een lust voor het oog en de stoelen zijn net zo comfortabel als op de dag dat ze nieuw waren. De instrumenten en bedieningselementen zijn ook in zeer goede staat, evenals de hemelbekleding. Bekijk de foto's voor een impressie.
De mechanische aspecten zijn ook zeer goed onderhouden. De 4,2-liter V8-motor levert 265 pk, waardoor de Kyalami een perfecte metgezel is voor langere afstanden. Dit is een stijlvolle GT met een echte Italiaanse motor. De algehele technische staat van de auto kan alleen maar als zeer goed worden omschreven. De motor loopt prachtig, heeft een geweldig koppel en de transmissie schakelt precies. Ook de remmen en het chassis zijn goed verzorgd en presteren zoals het hoort.
Heeft u interesse in deze prachtige Maserati? Neem nu contact met ons op, wij helpen u graag verder. U bent van harte welkom bij Serry Exclusive Hilversum.
Bedrijfsinformatie
Ik heb mijn uiterste best gedaan u te voorzien van de juiste informatie van het voertuig. Ondanks dat kunnen er geen rechten worden ontleend aan de informatie in deze advertentie. voor af altijd bellen voor een afspraak ( 06-51173764 )
Meer informatie
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Niet lang daarna verscheen de Maserati Kyalami. Het is in feite een herziene versie van de 'De Tomaso Longchamp', uitgerust met een 4.1 of 4.9-liter Maserati achtcilindermotor in plaats van de Ford-motor. Met de grotere V8-motor was de Kyalami een echte rijdersauto met een topsnelheid van 150 mph. Als we naar de carrosserie kijken, moeten we toegeven dat Pietro Frua zeker een auto kon ontwerpen. Hij kreeg de taak om het prachtige ontwerp van de 'De Tomaso Longchamp', te nemen en het een uiterlijk te geven dat beter bij Maserati paste. De Kyalami is een statige coupé met onmiskenbare Maserati-kenmerken. Dit specifieke exemplaar wordt aangedreven door een 4,2-liter V8-motor, gekoppeld aan een handgeschakelde vijfversnellingsbak.
Ons exemplaar is een origineel Nederlandse auto en een van de slechts 200 gebouwde auto's. De auto ziet er werkelijk prachtig uit in lichtblauw met zwart lederen bekleding en in een mooie en goede staat. In 1977 kwam deze Maserati naar de Maserati importeur in Nederland.
De carrosserie ziet er erg mooi uit, met correcte passingen. Op het eerste gezicht valt direct op dat de auto een mooie originele uitstraling heeft. Dit past perfect bij de auto als geheel. De metallic ak verkeert in zeer goede en originele staat. De auto heeft de originele wielen voorzien van goede banden in de juiste maat. Ook de onderzijde van deze auto is in zeer goede staat.
Het interieur van de Maserati is bekleed met prachtig zwart leer en verkeert eveneens in goede staat. Kortom, het interieur is een lust voor het oog en de stoelen zijn net zo comfortabel als op de dag dat ze nieuw waren. De instrumenten en bedieningselementen zijn ook in zeer goede staat, evenals de hemelbekleding. Bekijk de foto's voor een impressie.
De mechanische aspecten zijn ook zeer goed onderhouden. De 4,2-liter V8-motor levert 265 pk, waardoor de Kyalami een perfecte metgezel is voor langere afstanden. Dit is een stijlvolle GT met een echte Italiaanse motor. De algehele technische staat van de auto kan alleen maar als zeer goed worden omschreven. De motor loopt prachtig, heeft een geweldig koppel en de transmissie schakelt precies. Ook de remmen en het chassis zijn goed verzorgd en presteren zoals het hoort.
Heeft u interesse in deze prachtige Maserati? Neem nu contact met ons op, wij helpen u graag verder. U bent van harte welkom bij Serry Exclusive Hilversum.
Bedrijfsinformatie
Ik heb mijn uiterste best gedaan u te voorzien van de juiste informatie van het voertuig. Ondanks dat kunnen er geen rechten worden ontleend aan de informatie in deze advertentie. voor af altijd bellen voor een afspraak ( 06-51173764 )
Meer informatie
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Serry Exclusive
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 19.298,88
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 2,78
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 536,08
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0771
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0514
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelSerry Exclusive
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2021InterlocuteurNiels Serry
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.