detailpage.leasing.tip.text
Maserati GranCabrio4.7 MC | Chique | Harman/Kardon | Veel alcantara!
€ 164 5001, 5
TVA comprise
€ 140 202,- TVA non inclue
Autobedrijf Wim Prins
Kilométrage
20 721 km
Transmission
Boîte automatique
Année
08/2019
Carburant
Essence
Puissance
338 kW (460 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
- Garantie
- 6 mois
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 20 721 km
- Année
- 08/2019
- Contrôle technique
- Nouveau
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 338 kW (460 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 4 691 cm³
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 955 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 6
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 337 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Caméra d'aide au stationnement
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Capteurs d'aide au stationnement avant
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Radar de recul
- Sièges chauffants
- Système de navigation
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Sécurité
- ABS
- Alarme
- Anti-démarrage
- ESP
- Phares au Xénon
- Phares bi-xénon
- Phares directionnels
- Système de contrôle de la pression pneus
- Autres
- Jantes alliage (20")
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Couleur originale
- Grigio Alfieri (grijs metallic
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Brun
- Intérieur
- Cuir partiel
Description
Maserati GranCabrio 4.7 MC Grigio Alfieri
Kent u dat verhaal van een fameuze Italiaanse sportwagenfabrikant die haar raceauto prepareerde voor straatgebruik? Nou, ze hielden het niet ‘enkel’ bij een gesloten GT-versie. Ook op de convertible ging Maserati Corse namelijk helemaal los. Zie hier de GranCabrio 4.7 MC: een unieke auto qua techniek, achtergrond én looks. Deze gefacelifte GranCabrio MC komt rechtstreeks uit handen van een groot Maserati liefhebber. Hij wist als geen ander de straatlegale raceversie van de 2+2 convertible op waarde te schatten. Van de oorstrelende, brute V8 sound tot aan de opwindende MC bodykit, smaakvolle interieursamenstelling en uiteraard de verpletterende prestaties van de 460 pk sterke volbloed; deze drietand is in alle opzichten een uitzonderlijke macchina. Klaar om weggeblazen te worden?
Exterieur
In 2011 gaf Maserati antwoord op een vraag die nooit gesteld werd: ze bouwden de raceversie van de GranTurismo om naar een uitvoering die legaal aan het openbare wegennet mocht deelnemen. Een constructie welke was afgekeken van Ferrari die de 360 Challenge Stradale had geïntroduceerd. Ook de naam zorgde voor inspiratie bij Maserati: de Italianen doopten de hardcore GT “MC Stradale”. Maar toen deden ze iets dat nog niet eerder was vertoond: 2 jaar na de onthulling van de MC Stradale trakteerde Maserati de puristen op de GranCabrio MC: een open versie van de straatlegale uitvoering gebaseerd op de race-geprepareerde GT. Volgt u ons nog? Als klap op de vuurpijl betreft het hier de faceliftversie, te herkennen aan de scherper vormgegeven frontgrille en hoekigere luchtinlaten ernaast in de voorbumper. Net als de andere MC’s beschikt de onze over een fraaie bodykit bestaande uit aangedikte sideskirts, extra (grote) luchtsleuven in de voorste schermen + motorkap, een geïntegreerde kofferklepspoiler, reusachtige diffusor achter en twee, meer naar het midden van de bumper gepositioneerde sportuitlaten met ernaast extra luchtgeleiders. Het Grigio Alfieri lakwerk dat dit specifieke exemplaar opsiert is een toonbeeld van tijdloze stijl, zonder het sportieve aspect uit het oog te verliezen. Dat laatste wordt nog eens geaccentueerd aan de hand van vurige Rosso remklauwen achter lichtgrijs gelakte dubbele 5-spaak MC-designvelgen. Laat u de zwarte soft-top zakken? Dan volgt er nóg een aangename verrassing…
Interieur
Vanbinnen is onze Maserati GranCabrio 4.7 MC namelijk al net zo bewonderingswaardig: super stijlvol Cuoio lederen bekleding gecombineerd met een Nero lederen bovenzijde van het dashboard en legio Alcantara details voorzien van Cuoio contraststiksels maken van de MC cockpit een eersteklas smaakmaker. Het Nero Alcantara vond onder andere een weg naar de zitvlakken, rugleuningen, armsteunen, de midden-/tunnelconsole, boven- en onderzijde van het stuurwiel, de versnellingspookknop, alsmede het middendeel van het dashboard. Het Cuoio leder op de overige delen van de stoelen, het stuurwiel en de portieren bevat op zijn beurt Nero contraststiksels. Ook de Trident emblemen in de hoofdsteunen zijn hieruit opgebouwd. Het houdt het oogstrelende binnenwerk van de 4-zits convertible perfect in balans. De Grigio Dark Chrome Interior Trim weet het geheel op schitterende wijze af te maken. En dan is de overall conditie ook nog eens fantastisch mooi. In één woord: een stijlicoon!
Opties & extra’s
En wat is een luxueuze uitstraling zonder comfort? De GranCabrio MC is onder andere uitgerust met zaken zoals verwarmde sportstoelen inclusief elektrische bediening en memoryfunctie, een achteruitrijcamera en windscherm dat uw wilde haren probeert te beschermen tegen bizar hoge snelheden. Het fijnste aan de – overigens briljant klinkende – Harman Kardon geluidsinstallatie en Apple CarPlay is dat ze niet gebruikt hóeven worden. De liefhebber weet waarom we dit zo expliciet benoemen…
Techniek & performance
Voorin brult een 4,7 liter grote atmosferische 8-cilinder er hevig op los. Hier is echt geen audiosysteem tegenop gewassen. Al vanaf stationair toerental dreigen stukken asfalt losgetrild te worden vanwege de intense dreun van de Maserati V8. Laat staan wanneer de MC pas écht in actie komt. Daarover gesproken: accelereren van 0 naar 100 km/h is dankzij 460 luide paarden op de achteras en een automatische 6-bak al binnen 4,9 seconden geschiedenis. Wie onverminderd blijft leunen op het geperforeerde aluminium sportpedaal zal uiteindelijk een topsnelheid van 289 km/h aantikken. En dan nóg klinkt het windgeruis minder hard dan het melodieuze motorgeluid; ongekend! Of we dat zelf hebben getest? Niet nodig. Met een beetje fantasie krijgt u de bevestiging al tijdens het nemen van een ‘rustige’ proefrit…
Met vriendelijke groet,
team Prins.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2017 - dec. 2018
Technische informatie
Koppel: 520 Nm
Aandrijving
Tankinhoud: 75 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 291 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 2.350 kg
Wielbasis: 294 cm
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 372 - € 412 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 Maanden
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
Infotainment
Interieur
Veiligheid
Overige
Kent u dat verhaal van een fameuze Italiaanse sportwagenfabrikant die haar raceauto prepareerde voor straatgebruik? Nou, ze hielden het niet ‘enkel’ bij een gesloten GT-versie. Ook op de convertible ging Maserati Corse namelijk helemaal los. Zie hier de GranCabrio 4.7 MC: een unieke auto qua techniek, achtergrond én looks. Deze gefacelifte GranCabrio MC komt rechtstreeks uit handen van een groot Maserati liefhebber. Hij wist als geen ander de straatlegale raceversie van de 2+2 convertible op waarde te schatten. Van de oorstrelende, brute V8 sound tot aan de opwindende MC bodykit, smaakvolle interieursamenstelling en uiteraard de verpletterende prestaties van de 460 pk sterke volbloed; deze drietand is in alle opzichten een uitzonderlijke macchina. Klaar om weggeblazen te worden?
Exterieur
In 2011 gaf Maserati antwoord op een vraag die nooit gesteld werd: ze bouwden de raceversie van de GranTurismo om naar een uitvoering die legaal aan het openbare wegennet mocht deelnemen. Een constructie welke was afgekeken van Ferrari die de 360 Challenge Stradale had geïntroduceerd. Ook de naam zorgde voor inspiratie bij Maserati: de Italianen doopten de hardcore GT “MC Stradale”. Maar toen deden ze iets dat nog niet eerder was vertoond: 2 jaar na de onthulling van de MC Stradale trakteerde Maserati de puristen op de GranCabrio MC: een open versie van de straatlegale uitvoering gebaseerd op de race-geprepareerde GT. Volgt u ons nog? Als klap op de vuurpijl betreft het hier de faceliftversie, te herkennen aan de scherper vormgegeven frontgrille en hoekigere luchtinlaten ernaast in de voorbumper. Net als de andere MC’s beschikt de onze over een fraaie bodykit bestaande uit aangedikte sideskirts, extra (grote) luchtsleuven in de voorste schermen + motorkap, een geïntegreerde kofferklepspoiler, reusachtige diffusor achter en twee, meer naar het midden van de bumper gepositioneerde sportuitlaten met ernaast extra luchtgeleiders. Het Grigio Alfieri lakwerk dat dit specifieke exemplaar opsiert is een toonbeeld van tijdloze stijl, zonder het sportieve aspect uit het oog te verliezen. Dat laatste wordt nog eens geaccentueerd aan de hand van vurige Rosso remklauwen achter lichtgrijs gelakte dubbele 5-spaak MC-designvelgen. Laat u de zwarte soft-top zakken? Dan volgt er nóg een aangename verrassing…
Interieur
Vanbinnen is onze Maserati GranCabrio 4.7 MC namelijk al net zo bewonderingswaardig: super stijlvol Cuoio lederen bekleding gecombineerd met een Nero lederen bovenzijde van het dashboard en legio Alcantara details voorzien van Cuoio contraststiksels maken van de MC cockpit een eersteklas smaakmaker. Het Nero Alcantara vond onder andere een weg naar de zitvlakken, rugleuningen, armsteunen, de midden-/tunnelconsole, boven- en onderzijde van het stuurwiel, de versnellingspookknop, alsmede het middendeel van het dashboard. Het Cuoio leder op de overige delen van de stoelen, het stuurwiel en de portieren bevat op zijn beurt Nero contraststiksels. Ook de Trident emblemen in de hoofdsteunen zijn hieruit opgebouwd. Het houdt het oogstrelende binnenwerk van de 4-zits convertible perfect in balans. De Grigio Dark Chrome Interior Trim weet het geheel op schitterende wijze af te maken. En dan is de overall conditie ook nog eens fantastisch mooi. In één woord: een stijlicoon!
Opties & extra’s
En wat is een luxueuze uitstraling zonder comfort? De GranCabrio MC is onder andere uitgerust met zaken zoals verwarmde sportstoelen inclusief elektrische bediening en memoryfunctie, een achteruitrijcamera en windscherm dat uw wilde haren probeert te beschermen tegen bizar hoge snelheden. Het fijnste aan de – overigens briljant klinkende – Harman Kardon geluidsinstallatie en Apple CarPlay is dat ze niet gebruikt hóeven worden. De liefhebber weet waarom we dit zo expliciet benoemen…
Techniek & performance
Voorin brult een 4,7 liter grote atmosferische 8-cilinder er hevig op los. Hier is echt geen audiosysteem tegenop gewassen. Al vanaf stationair toerental dreigen stukken asfalt losgetrild te worden vanwege de intense dreun van de Maserati V8. Laat staan wanneer de MC pas écht in actie komt. Daarover gesproken: accelereren van 0 naar 100 km/h is dankzij 460 luide paarden op de achteras en een automatische 6-bak al binnen 4,9 seconden geschiedenis. Wie onverminderd blijft leunen op het geperforeerde aluminium sportpedaal zal uiteindelijk een topsnelheid van 289 km/h aantikken. En dan nóg klinkt het windgeruis minder hard dan het melodieuze motorgeluid; ongekend! Of we dat zelf hebben getest? Niet nodig. Met een beetje fantasie krijgt u de bevestiging al tijdens het nemen van een ‘rustige’ proefrit…
Met vriendelijke groet,
team Prins.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2017 - dec. 2018
Technische informatie
Koppel: 520 Nm
Aandrijving
Tankinhoud: 75 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 291 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 2.350 kg
Wielbasis: 294 cm
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 372 - € 412 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 Maanden
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- Elektrisch bedienbare kap
- Giallo remklauwen
- koplampreiniging
Infotainment
- Achteruitrijcamera
- Harman / Kardon audio
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
Interieur
- Alcantara dashboard
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Lederen interieurdelen
- Luxe lederen bekleding
- Voorstoelen verwarmd
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Overige
- microvezel interieurdelen
Leasing
detailpage.leasing.title Autobedrijf Wim Prins
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 5.560,43
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 5.560,43
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 15.112,43
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,37
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 199,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0313
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0209
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelAutobedrijf Wim Prins
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2002InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.