detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
45 699 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1970
Carburant
Essence
Puissance
170 kW (231 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
- Version pays
- Italie
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 45 699 km
- Année
- 01/1970
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 170 kW (231 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 4 136 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 630 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
- Divertissement / Médias
- Radio
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur originale
- Rood/oranje
- La couleur de l'intérieur
- Brun
- Intérieur
- Cuir
Description
De Maserati Indy is een auto van het Italiaanse automerk Maserati. De wagen is een vierzits coupé, geproduceerd tussen 1969 en 1975.
De naam is een eerbetoon aan de twee zeges op rij die Maserati in 1939 en 1940 behaalde op de Indianapolis 500 autorace.
De Indy werd aangeboden als alternatief voor de Ghibli. Met zijn V8-motor en ruimte voor vier personen was de Indy de vervanger van zowel de verouderde Sebring, die afstamde van de 3500 GT uit 1957, als van de eerste generatie Quattroporte.
In 1968 werden op het autosalon van Turijn twee prototypes voorgesteld: een 2+2 sportcoupé ontworpen door Ghia (de Maserati Simun) en een vierzits fastback van Carrozzeria Vignale. Het laatste design kreeg uiteindelijk de voorkeur. Het productiemodel van de Indy werd een jaar later gelanceerd op het autosalon van Genève in 1969.
De Indy was leverbaar met 4,2L V8 motor van 260 pk, een 4,7L V8 motor van 290 pk of een 4,9L V8 motor van 320 pk.[2] De standaarduitrusting omvatte een verstelbare stuurkolom, stuurbekrachtiging, lederen bekleding, getinte elektrische ruiten, verstelbare stoelen, mistlampen, een verwarmde achterruit, hoofdsteunen en een klokje op het dashboard aan de kant van de passagier.
Zeer nette Maserati Indy 4200 handgeschakeld 5 bak.
In 2012 uit Italië gehaald en door eigenaar in de loop der jaren verbeterd.
Volledig technisch aangepakt. Zo zijn o.a. motor en versnellingsbak revisie uitgevoerd . Auto is technisch prima in orde. De originele kleur zilver metallic is ooit vervangen door de huidige rood/oranje kleur. Auto is roestvrij.
Interieur is origineel en ook onder handen genomen.
Body is in zeer goede staat, bumpers opnieuw verchroomd en interieur is redelijk netjes.
Het is een hele leuke rijdersauto.
Taxatierapport van € 85000.00 uit 2016 aanwezig.
Veel geschiedenis en facturen van uitgevoerd onderhoud en revisiewerk aanwezig.
De naam is een eerbetoon aan de twee zeges op rij die Maserati in 1939 en 1940 behaalde op de Indianapolis 500 autorace.
De Indy werd aangeboden als alternatief voor de Ghibli. Met zijn V8-motor en ruimte voor vier personen was de Indy de vervanger van zowel de verouderde Sebring, die afstamde van de 3500 GT uit 1957, als van de eerste generatie Quattroporte.
In 1968 werden op het autosalon van Turijn twee prototypes voorgesteld: een 2+2 sportcoupé ontworpen door Ghia (de Maserati Simun) en een vierzits fastback van Carrozzeria Vignale. Het laatste design kreeg uiteindelijk de voorkeur. Het productiemodel van de Indy werd een jaar later gelanceerd op het autosalon van Genève in 1969.
De Indy was leverbaar met 4,2L V8 motor van 260 pk, een 4,7L V8 motor van 290 pk of een 4,9L V8 motor van 320 pk.[2] De standaarduitrusting omvatte een verstelbare stuurkolom, stuurbekrachtiging, lederen bekleding, getinte elektrische ruiten, verstelbare stoelen, mistlampen, een verwarmde achterruit, hoofdsteunen en een klokje op het dashboard aan de kant van de passagier.
Zeer nette Maserati Indy 4200 handgeschakeld 5 bak.
In 2012 uit Italië gehaald en door eigenaar in de loop der jaren verbeterd.
Volledig technisch aangepakt. Zo zijn o.a. motor en versnellingsbak revisie uitgevoerd . Auto is technisch prima in orde. De originele kleur zilver metallic is ooit vervangen door de huidige rood/oranje kleur. Auto is roestvrij.
Interieur is origineel en ook onder handen genomen.
Body is in zeer goede staat, bumpers opnieuw verchroomd en interieur is redelijk netjes.
Het is een hele leuke rijdersauto.
Taxatierapport van € 85000.00 uit 2016 aanwezig.
Veel geschiedenis en facturen van uitgevoerd onderhoud en revisiewerk aanwezig.
Leasing
detailpage.leasing.title ABM Classics
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 6.720,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,66
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 30 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 224,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0797
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0321
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelABM Classics
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2024InterlocuteurMartin Wullems
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.