detailpage.leasing.tip.text
Maserati Merak3000 - Long Term Ownership - Italien Delivered -
€ 69 500,-5
Cool Classic Club
Kilométrage
56 807 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1974
Carburant
Essence
Puissance
140 kW (190 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- 99-YB-45
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 56 807 km
- Année
- 06/1974
- Contrôle technique
- Nouveau
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 140 kW (190 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 970 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 410 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation
- Sellerie cuir
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Radio
- Sécurité
- Feux anti-brouillard
- Verrouillage centralisé
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Couleur originale
- Nuovo nero
- La couleur de l'intérieur
- Rouge
- Intérieur
- Cuir
Description
English/German Below.
De Maserati Merak—het snellere, leukere, en misschien wel knapper uitgevallen broertje van de Maserati Bora, afkomstig uit een familie met ongeëvenaard goede genen. Waar de Bora werd uitgerust met een V8, koos de Merak voor een lichtere V6, wat resulteerde in een aanzienlijk beter weggedrag. Een elegante danser tegenover de zwaargewicht bodybuilder van de familie.
Laten we nog even stilstaan bij die indrukwekkende stamboom. De Merak is namelijk het meesterwerk van niemand minder dan Giorgetto Giugiaro, de legende die ook verantwoordelijk was voor iconen zoals de Saab 9000, BMW M1, Lotus Esprit, en ja, zelfs de Nikon D8 camera. Een cv waar je u tegen zegt.
Maar goed, laten we niet afdwalen. Voor u staat een Merak, geboren in 1974, aangedreven door een 3.0-liter motor die zijn oorsprong vindt in de 2.7-liter SM-motor. Deze schoonheid werd oorspronkelijk geleverd in Italië en is sinds 2014 in het trotse bezit van haar huidige eigenaar. De combinatie van de zwarte buitenkant en het rode interieur is niets minder dan adembenemend. Zodra je de deur opent en plaatsneemt, verwelkomt het dashboard je met een design dat verdacht veel lijkt op dat van een SM. De zitpositie doet denken aan een echte raceauto, maar is verrassend comfortabel. En dan, een blik naar achteren—en jawel, een achterbank! Toegegeven, meer geschikt voor hamsters dan voor mensen, maar het is een echte 2+2 dus thuis ook nog eens te verantwoorden!
Ze is altijd keurig onderhouden en staat klaar om een nieuwe eigenaar te veroveren.
--
English.
The Maserati Merak—the faster, more fun, and perhaps even more stylish sibling of the Maserati Bora, coming from a family with unmatched pedigree. While the Bora was equipped with a V8, the Merak opted for a lighter V6, resulting in significantly better handling. An elegant dancer compared to the heavyweight bodybuilder of the family.
Let's take a moment to appreciate that impressive lineage. The Merak is the masterpiece of none other than Giorgetto Giugiaro, the legend also responsible for icons such as the Saab 9000, BMW M1, Lotus Esprit, and yes, even the Nikon D8 camera. An impressive resume, to say the least.
But I digress. Before you is a Merak, born in 1974, powered by a 3.0-liter engine derived from the 2.7-liter SM engine. This beauty was originally delivered in Italy and has been in the proud possession of its current owner since 2014. The combination of the black exterior and red interior is nothing short of breathtaking. Once you open the door and take your seat, the dashboard greets you with a design that suspiciously resembles that of an SM. The seating position feels like a real race car but is surprisingly comfortable. And then, a glance back—and yes, a back seat! Granted, it’s more suited for hamsters than humans, but it’s a genuine 2+2, so it’s defensible at home as well!
It has always been meticulously maintained and is ready to win over a new owner.
--
German.
Der Maserati Merak—das schnellere, spaßigere und vielleicht sogar elegantere Geschwisterchen des Maserati Bora, stammend aus einer Familie mit unvergleichlichem Stammbaum. Während der Bora mit einem V8 ausgestattet war, entschied sich der Merak für einen leichteren V6, was zu deutlich besserem Fahrverhalten führte. Ein eleganter Tänzer im Vergleich zum schwergewichtigen Bodybuilder der Familie.
Lassen Sie uns einen Moment bei diesem beeindruckenden Stammbaum verweilen. Der Merak ist das Meisterwerk von niemand Geringerem als Giorgetto Giugiaro, der Legende, die auch für Ikonen wie den Saab 9000, BMW M1, Lotus Esprit und ja, sogar die Nikon D8 Kamera verantwortlich war. Ein Lebenslauf, der sich sehen lassen kann.
Aber ich schweife ab. Vor Ihnen steht ein Merak, geboren 1974, angetrieben von einem 3.0-Liter-Motor, der seinen Ursprung im 2.7-Liter-SM-Motor hat. Diese Schönheit wurde ursprünglich in Italien geliefert und befindet sich seit 2014 im stolzen Besitz ihres aktuellen Eigentümers. Die Kombination aus der schwarzen Außenfarbe und dem roten Innenraum ist atemberaubend. Sobald Sie die Tür öffnen und Platz nehmen, begrüßt Sie das Armaturenbrett mit einem Design, das verdächtig dem eines SM ähnelt. Die Sitzposition fühlt sich wie in einem echten Rennwagen an, ist aber überraschend komfortabel. Und dann, ein Blick nach hinten—ja, eine Rückbank! Zugegeben, eher für Hamster als für Menschen geeignet, aber es ist ein echtes 2+2, also auch zu Hause verteidigbar!
Sie wurde immer sorgfältig gepflegt und ist bereit, einen neuen Besitzer zu erobern.
Meer informatie
Emissieklasse: Euro 0
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
Exterieur
Overig
De Maserati Merak—het snellere, leukere, en misschien wel knapper uitgevallen broertje van de Maserati Bora, afkomstig uit een familie met ongeëvenaard goede genen. Waar de Bora werd uitgerust met een V8, koos de Merak voor een lichtere V6, wat resulteerde in een aanzienlijk beter weggedrag. Een elegante danser tegenover de zwaargewicht bodybuilder van de familie.
Laten we nog even stilstaan bij die indrukwekkende stamboom. De Merak is namelijk het meesterwerk van niemand minder dan Giorgetto Giugiaro, de legende die ook verantwoordelijk was voor iconen zoals de Saab 9000, BMW M1, Lotus Esprit, en ja, zelfs de Nikon D8 camera. Een cv waar je u tegen zegt.
Maar goed, laten we niet afdwalen. Voor u staat een Merak, geboren in 1974, aangedreven door een 3.0-liter motor die zijn oorsprong vindt in de 2.7-liter SM-motor. Deze schoonheid werd oorspronkelijk geleverd in Italië en is sinds 2014 in het trotse bezit van haar huidige eigenaar. De combinatie van de zwarte buitenkant en het rode interieur is niets minder dan adembenemend. Zodra je de deur opent en plaatsneemt, verwelkomt het dashboard je met een design dat verdacht veel lijkt op dat van een SM. De zitpositie doet denken aan een echte raceauto, maar is verrassend comfortabel. En dan, een blik naar achteren—en jawel, een achterbank! Toegegeven, meer geschikt voor hamsters dan voor mensen, maar het is een echte 2+2 dus thuis ook nog eens te verantwoorden!
Ze is altijd keurig onderhouden en staat klaar om een nieuwe eigenaar te veroveren.
--
English.
The Maserati Merak—the faster, more fun, and perhaps even more stylish sibling of the Maserati Bora, coming from a family with unmatched pedigree. While the Bora was equipped with a V8, the Merak opted for a lighter V6, resulting in significantly better handling. An elegant dancer compared to the heavyweight bodybuilder of the family.
Let's take a moment to appreciate that impressive lineage. The Merak is the masterpiece of none other than Giorgetto Giugiaro, the legend also responsible for icons such as the Saab 9000, BMW M1, Lotus Esprit, and yes, even the Nikon D8 camera. An impressive resume, to say the least.
But I digress. Before you is a Merak, born in 1974, powered by a 3.0-liter engine derived from the 2.7-liter SM engine. This beauty was originally delivered in Italy and has been in the proud possession of its current owner since 2014. The combination of the black exterior and red interior is nothing short of breathtaking. Once you open the door and take your seat, the dashboard greets you with a design that suspiciously resembles that of an SM. The seating position feels like a real race car but is surprisingly comfortable. And then, a glance back—and yes, a back seat! Granted, it’s more suited for hamsters than humans, but it’s a genuine 2+2, so it’s defensible at home as well!
It has always been meticulously maintained and is ready to win over a new owner.
--
German.
Der Maserati Merak—das schnellere, spaßigere und vielleicht sogar elegantere Geschwisterchen des Maserati Bora, stammend aus einer Familie mit unvergleichlichem Stammbaum. Während der Bora mit einem V8 ausgestattet war, entschied sich der Merak für einen leichteren V6, was zu deutlich besserem Fahrverhalten führte. Ein eleganter Tänzer im Vergleich zum schwergewichtigen Bodybuilder der Familie.
Lassen Sie uns einen Moment bei diesem beeindruckenden Stammbaum verweilen. Der Merak ist das Meisterwerk von niemand Geringerem als Giorgetto Giugiaro, der Legende, die auch für Ikonen wie den Saab 9000, BMW M1, Lotus Esprit und ja, sogar die Nikon D8 Kamera verantwortlich war. Ein Lebenslauf, der sich sehen lassen kann.
Aber ich schweife ab. Vor Ihnen steht ein Merak, geboren 1974, angetrieben von einem 3.0-Liter-Motor, der seinen Ursprung im 2.7-Liter-SM-Motor hat. Diese Schönheit wurde ursprünglich in Italien geliefert und befindet sich seit 2014 im stolzen Besitz ihres aktuellen Eigentümers. Die Kombination aus der schwarzen Außenfarbe und dem roten Innenraum ist atemberaubend. Sobald Sie die Tür öffnen und Platz nehmen, begrüßt Sie das Armaturenbrett mit einem Design, das verdächtig dem eines SM ähnelt. Die Sitzposition fühlt sich wie in einem echten Rennwagen an, ist aber überraschend komfortabel. Und dann, ein Blick nach hinten—ja, eine Rückbank! Zugegeben, eher für Hamster als für Menschen geeignet, aber es ist ein echtes 2+2, also auch zu Hause verteidigbar!
Sie wurde immer sorgfältig gepflegt und ist bereit, einen neuen Besitzer zu erobern.
Meer informatie
Emissieklasse: Euro 0
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
- Armsteun voor
- Hoofdsteunen voor
- Toerenteller
Exterieur
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
Overig
- 3 punts veiligheidsgordel
- analoge klok
Leasing
detailpage.leasing.title Cool Classic Club
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 2.332,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 82.108,92
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelCool Classic Club
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2018InterlocuteurRobbert Buijs
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.