detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
107 234 km
Transmission
Boîte automatique
Année
05/2007
Carburant
Essence
Puissance
295 kW (401 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
- N° d'annonce
- T-936-HH
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 107 234 km
- Année
- 05/2007
- Année de production
- 2007
- Contrôle technique
- Nouveau
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 295 kW (401 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 4 244 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 965 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 340 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Capteurs d'aide au stationnement avant
- Climatisation
- Détecteur de pluie
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Verrouillage centralisé sans clé
- Volant multifonctions
- Sécurité
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Anti-patinage
- ESP
- Feux anti-brouillard
- Système de contrôle de la pression pneus
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Couleur originale
- Zwart metallic
- Type de peinture
- Métallisé
Description
Soms kom je als autohandelaar een auto tegen die je zo gaaf vindt, dat je denkt: "Als hij niet verkoopt, ga ik er zelf in rijden." Dat gevoel had ik meteen bij deze Maserati Quattroporte. Na de eerste testrit was ik echter zó enthousiast, dat ik besloot om de volgorde om te draaien: eerst zelf genieten, daarna pas verkopen.
Inmiddels zijn we ruim een jaar en meer dan 15.000 (probleemloze) kilometers verder. Nu is het echt tijd om afscheid te nemen...
Technisch verkeert deze Quattroporte in uitstekende staat. Ik heb het geluk gehad om in meerdere exemplaren te rijden, en dit is zonder twijfel de fijnste. Recent is hij nog bij Maserati-specialist Wim Prins geweest voor een grondige controle en een beurt.
Het geluid is simpelweg fantastisch. Deze Quattroporte is uitgerust met Cargraphic einddempers, waardoor de V8 krachtig en vol klinkt zonder overdreven te worden. Je hoort hem heerlijk "ademen".
De lak is in topconditie. Vrij van noemenswaardige beschadigingen en voorzien van een hoogwaardige coating die niet alleen extra glans geeft, maar ook vuil gemakkelijk laat afspoelen.
Dit betreft een marge auto.
We are happy to assist you with export documents, temporary plates and insurance.
Wir unterstützen Sie gerne mit Ausfuhrdokumenten, vorläufigen Kennzeichen und Versicherungen.
Heeft u vragen of wilt u een proefrit maken? Aarzel niet om te bellen of te berichten. Om teleurstellingen te voorkomen graag eerst even bellen voordat u langskomt.
Meer informatie
Wielbasis: 306 cm
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 275 km/u
Energielabel: G
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Inmiddels zijn we ruim een jaar en meer dan 15.000 (probleemloze) kilometers verder. Nu is het echt tijd om afscheid te nemen...
Technisch verkeert deze Quattroporte in uitstekende staat. Ik heb het geluk gehad om in meerdere exemplaren te rijden, en dit is zonder twijfel de fijnste. Recent is hij nog bij Maserati-specialist Wim Prins geweest voor een grondige controle en een beurt.
Het geluid is simpelweg fantastisch. Deze Quattroporte is uitgerust met Cargraphic einddempers, waardoor de V8 krachtig en vol klinkt zonder overdreven te worden. Je hoort hem heerlijk "ademen".
De lak is in topconditie. Vrij van noemenswaardige beschadigingen en voorzien van een hoogwaardige coating die niet alleen extra glans geeft, maar ook vuil gemakkelijk laat afspoelen.
Dit betreft een marge auto.
We are happy to assist you with export documents, temporary plates and insurance.
Wir unterstützen Sie gerne mit Ausfuhrdokumenten, vorläufigen Kennzeichen und Versicherungen.
Heeft u vragen of wilt u een proefrit maken? Aarzel niet om te bellen of te berichten. Om teleurstellingen te voorkomen graag eerst even bellen voordat u langskomt.
Meer informatie
Wielbasis: 306 cm
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 275 km/u
Energielabel: G
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
- Airbag hoofd achter
- Airbag hoofd voor
- Airbag opzij achter
- Airbag opzij voor
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Koplampen sproeier
- Verwarmbare buitenspiegels
Leasing
detailpage.leasing.title Hugo Karssen automotive
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 27.360,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,97
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 570,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank/Leasing Zweigniederlassungen der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelHugo Karssen automotive
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2022InterlocuteurHugo Karssen
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.