detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
54 000 km
Transmission
Boîte automatique
Année
04/1985
Carburant
Essence
Puissance
206 kW (280 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 54 000 km
- Année
- 04/1985
- Contrôle technique
- 11/2025
- Dernier contrôle technique
- 08/2024
- Propriétaires préc.
- 4
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 206 kW (280 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 4 900 cm³
- Vitesses
- 3
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 823 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
16,0 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation
- Hayon arrière électrique
- Pare-brise chauffant
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Sièges électriques
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Direction assistée
- Phares de jour
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Jantes alliage (15")
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Argent
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Brun
- Intérieur
- Cuir
Description
Volgens de internationale klasse indeling om de staat en kwaliteit van een klassieke auto te beoordelen, valt deze Maserati Quattroporte III 4900 (AM330/49) uit 1985 onder "Staat 3". Dit wil zeggen: "In ruim voldoende tot goede staat verkerend voertuig zonder ernstige technische of optische gebreken. Gereed voor absoluut veilige verkeersdeelname. Geen door-roestingen, geen noodzakelijk uit te voeren reparaties.
Een voertuig dat bij nadere beschouwing sporen van leeftijd en gebruik laat zien. Deze gebruikssporen zijn relevant in relatie tot gewoon gebruik van een niet gerestaureerd voertuig dan wel relevant in relatie tot gewoon gebruik van het voertuig na restauratie."
Sinds oktober 2020 ben ik de trotse eigenaar van deze mooie Maserati QP III. In de afgelopen 4 jaar heb ik met groot genoegen 6.500 km gereden. De auto is altijd goed verzorgd en onderhouden. Ik heb mijn oog laten vallen op een andere Maserati en wil daarom deze auto verkopen aan een liefhebber.
De auto verkeert technisch en optisch in zeer goede staat en rijdt uitstekend. De V8 heeft een geweldige rustige loop; je kan spreekwoordelijk een muntje op zijn kant zetten bij stationair draaien! Recent zijn diverse onderdelen (onder andere schokdempers, fusees, dynamo) vervangen: natuurlijk door originele Maserati - onderdelen! Zeer recent zijn er nieuwe Michelin 225/70 VR 15 XWX gemonteerd en heeft de airconditioning onderhoud gehad.
De originele certificaten van Maserati Classiche zijn aanwezig, die de herkomst van de auto van de auto officieel bevestigen. Tevens meerdere 'manuals', de geschiedenis, facturen en overige relevante informatie, zowel digitaal als in 'hard copy', aanwezig.
Belt u mij gerust als u vragen heeft. Bij voorbaat bijzonder bedankt voor uw belangstelling.
Een voertuig dat bij nadere beschouwing sporen van leeftijd en gebruik laat zien. Deze gebruikssporen zijn relevant in relatie tot gewoon gebruik van een niet gerestaureerd voertuig dan wel relevant in relatie tot gewoon gebruik van het voertuig na restauratie."
Sinds oktober 2020 ben ik de trotse eigenaar van deze mooie Maserati QP III. In de afgelopen 4 jaar heb ik met groot genoegen 6.500 km gereden. De auto is altijd goed verzorgd en onderhouden. Ik heb mijn oog laten vallen op een andere Maserati en wil daarom deze auto verkopen aan een liefhebber.
De auto verkeert technisch en optisch in zeer goede staat en rijdt uitstekend. De V8 heeft een geweldige rustige loop; je kan spreekwoordelijk een muntje op zijn kant zetten bij stationair draaien! Recent zijn diverse onderdelen (onder andere schokdempers, fusees, dynamo) vervangen: natuurlijk door originele Maserati - onderdelen! Zeer recent zijn er nieuwe Michelin 225/70 VR 15 XWX gemonteerd en heeft de airconditioning onderhoud gehad.
De originele certificaten van Maserati Classiche zijn aanwezig, die de herkomst van de auto van de auto officieel bevestigen. Tevens meerdere 'manuals', de geschiedenis, facturen en overige relevante informatie, zowel digitaal als in 'hard copy', aanwezig.
Belt u mij gerust als u vragen heeft. Bij voorbaat bijzonder bedankt voor uw belangstelling.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 368,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 19.501,57
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.