detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
97 882 km
Transmission
Semi-automatique
Année
04/2004
Carburant
Essence
Puissance
287 kW (390 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 97 882 km
- Année
- 04/2004
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 287 kW (390 CH)
- Transmission
- Semi-automatique
- Cylindrée
- 4 200 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 8
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Climatisation automatique
- Coupe vent (pour cabriolet)
- Radar de recul
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Siège à réglage lombaire
- Sièges électriques
- Système de navigation
- Toit ouvrant
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- CD
- Dispositif mains libres
- Ordinateur de bord
- Radio
- Soundsystem
- Sécurité
- ABS
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Alarme
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Direction assistée
- ESP
- Feux anti-brouillard
- Phares bi-xénon
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Jantes alliage (20")
- Kit de dépannage
- Pack Sport
- Palettes de changement de vitesses
- Pot catalytique
- Sièges sport
- Suspension sport
- Système de nettoyage des phares
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Cuir
Description
Een echt Italiaans raspaard! 390 pk met 1675 kg.
Deze Maserati 4200 spyder is origineel in Duitsland geleverd en in 2010 op Nederlands kenteken gezet. Mooie klassieke Italiaanse kleurstelling op een auto die technisch bijna volledig betrouwbare Ferrari techniek heeft. Het blok, met dry sump smering, is onverslijtbaar. De wegligging fenomenaal door de zeer goede ophanging en sperdifferentieel.
Deze speciale "vintage" uitvoering heeft het zeer zeldzame roostertje op het voorspatborden evanals zilvergrijze remklauwen als hommage aan de maserati 3500. (bijbehorende folder zit naast de verkoopbrochure bij de auto).
Ik heb de auto sinds 2018 met veel plezier gereden en verzorgd. De historie is bekend en de auto is compleet met rekeningen, boekjes, navigatie CD's, CD wisselaar, windscherm etc. De gebruikelijke kwalen zijn verholpen zoals het preventief vervangen van de warmtewisselaar in het interieur en bijvoorbeeld de kleppendekselpakking. De koppeling is nog goed.
De auto heeft nagenoeg nieuwe remblokken van EBC, nieuwe iridium boegies, goodridge remslangen en elk jaar nieuwe AGIP 10W60 olie. Evenals regulier vervangen van luchtfilter, koelvloeistof etc. De uitlaat van Leonardo geeft een schitterend geluid, beschaafd op laagtoeren, uitdagend en meeslepend op hoog toeren. De foto's zijn in gewassen en ongewassen staat.
Een goed verzorgde auto die al 6 jaar mij nog nooit in de steek heeft gelaten op toertochten door de Italiaanse alpen etc. Met toch wel wat pijn in het hart, gaat de auto weg om plaats te maken voor een nieuw project.
Destijds de snelste cabrio te koop :)
Actiefilmpje van destijds: https://www.youtube.com/watch?v=RMHW_CmDXUE
---------
A true Italian supercar! 390 hp at 1675 kg.
This Maserati 4200 spyder was originally delivered in Germany and registered in the Netherlands in 2010. Beautiful classic Italian livery on a car that technically has almost entirely reliable Ferrari technology. The engine, with dry sump, is indestructible, the handling phenomenal due to the very good suspension and limited slip differential.
This special "vintage" version has the very rare grille on the front fenders as well as silver-grey brake calipers in homage to the Maserati 3500. (Matching leaflet is next to the sales brochure with the car).
I have enjoyed driving and looking after the car since 2018. The history is known and the car is complete with bills, booklets, navigation CDs, CD changer, windshield etc. The usual ailments have been fixed such as preventive replacement of the interior heat exchanger and valve cover gasket, for example. Cluthc is good.
The car has almost new brake pads from EBC, new iridium sprak plugs, goodridge brake hoses and new AGIP 10W60 oil every year. As well as regular replacement of air filter, coolant etc. The Leonardo exhaust gives a wonderful sound, civilised at low revs, challenging and compelling at high revs. Pictures of the care are washed and non-washed.
A well cared for car that for 6 years has never let me down on touring trips through the Italian alps etc. With surely some pain in my heart, the car is leaving to make way for a new project.
At that time the fastest convertible for sale :)
https://www.youtube.com/wa
Deze Maserati 4200 spyder is origineel in Duitsland geleverd en in 2010 op Nederlands kenteken gezet. Mooie klassieke Italiaanse kleurstelling op een auto die technisch bijna volledig betrouwbare Ferrari techniek heeft. Het blok, met dry sump smering, is onverslijtbaar. De wegligging fenomenaal door de zeer goede ophanging en sperdifferentieel.
Deze speciale "vintage" uitvoering heeft het zeer zeldzame roostertje op het voorspatborden evanals zilvergrijze remklauwen als hommage aan de maserati 3500. (bijbehorende folder zit naast de verkoopbrochure bij de auto).
Ik heb de auto sinds 2018 met veel plezier gereden en verzorgd. De historie is bekend en de auto is compleet met rekeningen, boekjes, navigatie CD's, CD wisselaar, windscherm etc. De gebruikelijke kwalen zijn verholpen zoals het preventief vervangen van de warmtewisselaar in het interieur en bijvoorbeeld de kleppendekselpakking. De koppeling is nog goed.
De auto heeft nagenoeg nieuwe remblokken van EBC, nieuwe iridium boegies, goodridge remslangen en elk jaar nieuwe AGIP 10W60 olie. Evenals regulier vervangen van luchtfilter, koelvloeistof etc. De uitlaat van Leonardo geeft een schitterend geluid, beschaafd op laagtoeren, uitdagend en meeslepend op hoog toeren. De foto's zijn in gewassen en ongewassen staat.
Een goed verzorgde auto die al 6 jaar mij nog nooit in de steek heeft gelaten op toertochten door de Italiaanse alpen etc. Met toch wel wat pijn in het hart, gaat de auto weg om plaats te maken voor een nieuw project.
Destijds de snelste cabrio te koop :)
Actiefilmpje van destijds: https://www.youtube.com/watch?v=RMHW_CmDXUE
---------
A true Italian supercar! 390 hp at 1675 kg.
This Maserati 4200 spyder was originally delivered in Germany and registered in the Netherlands in 2010. Beautiful classic Italian livery on a car that technically has almost entirely reliable Ferrari technology. The engine, with dry sump, is indestructible, the handling phenomenal due to the very good suspension and limited slip differential.
This special "vintage" version has the very rare grille on the front fenders as well as silver-grey brake calipers in homage to the Maserati 3500. (Matching leaflet is next to the sales brochure with the car).
I have enjoyed driving and looking after the car since 2018. The history is known and the car is complete with bills, booklets, navigation CDs, CD changer, windshield etc. The usual ailments have been fixed such as preventive replacement of the interior heat exchanger and valve cover gasket, for example. Cluthc is good.
The car has almost new brake pads from EBC, new iridium sprak plugs, goodridge brake hoses and new AGIP 10W60 oil every year. As well as regular replacement of air filter, coolant etc. The Leonardo exhaust gives a wonderful sound, civilised at low revs, challenging and compelling at high revs. Pictures of the care are washed and non-washed.
A well cared for car that for 6 years has never let me down on touring trips through the Italian alps etc. With surely some pain in my heart, the car is leaving to make way for a new project.
At that time the fastest convertible for sale :)
https://www.youtube.com/wa
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 345,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 14.779,64
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.